Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutori
Olisko kellään kiinnostusta vaihtaa vyperiä tai eldar war walkeria drednautteihin. Siis 1 suhde 1. aseistuksella ei niin väliä.
AOBR käy hyvin.
AOBR käy hyvin.
- Kardinaali
- Viesti:
Multakin löytyy ylimääräinen Minisääntis nelkkariin. 25,00 eur ja sisältää postituksen minne vain Suomen sisällä! Miettikää mahdollisuuksia. Voitte vaikka pyytää lähettään sinne Pyhätunturin rinteellä sijaitsevaan mummon mökkiinne missä vietätte kesälomianne! Siellä odottaa valmiina sitten!
Viimeksi muokannut Kardinaali, Ma 03.02.2014 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toi mun lähtee siis myös 25e:llä mutta ei sisällä posteja mummolaan :D
Päivittelin oman myynti-ilmoituksen joten linkataan tännekkin viewtopic.php?f=42&t=107451&p=1248090#p1248090
Lisäksi löytyy BB joukkueita: Welf (metallisia), Chaos (gw:n vanhoista muovinappuloista), Lizardmen (ehkä jos löydän nämä, gw:n napeista). Breteille löytyy 5-6th:n aloitusboxin mukana tulleita bowmenejä ja realm knoghtejä (olikohan se noita mitä siellä oli).
Lisäksi löytyy BB joukkueita: Welf (metallisia), Chaos (gw:n vanhoista muovinappuloista), Lizardmen (ehkä jos löydän nämä, gw:n napeista). Breteille löytyy 5-6th:n aloitusboxin mukana tulleita bowmenejä ja realm knoghtejä (olikohan se noita mitä siellä oli).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ei keneltäkään sattuis löytymään vanhoja dark eldarien jetbikeja? Tarvis vähintään 5 kappaletta ig konffauksiin
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Keksin taas jotain randomia.
Huhujen mukaanhan uusi IG Codex ilmestyisi huhtikuussa, joten kyseisen nykyisen version hankkimiseen uutena ei ole kauheasti juuri nyt motivaatiota. Ei kukaan olisi kyllästynyt omaansa ja tietäisi, ettei sitä ainakaan pariin kuukauteen kaipaamassa kuitenkaan, niin voisi yhtä hyvin siirtää sen omistukseeni? Yllä olevasta syystä en siitä tosiaan viitsisi siitä kovin montaa kolikkoa maksaa vain arkistoidakseni sen ja pelatakseni pari peliä Kill Teamejä. Voisi tietysti ihmetellä vaikka jotain vaihtokauppaa, jos joltain löytyy.
Huhujen mukaanhan uusi IG Codex ilmestyisi huhtikuussa, joten kyseisen nykyisen version hankkimiseen uutena ei ole kauheasti juuri nyt motivaatiota. Ei kukaan olisi kyllästynyt omaansa ja tietäisi, ettei sitä ainakaan pariin kuukauteen kaipaamassa kuitenkaan, niin voisi yhtä hyvin siirtää sen omistukseeni? Yllä olevasta syystä en siitä tosiaan viitsisi siitä kovin montaa kolikkoa maksaa vain arkistoidakseni sen ja pelatakseni pari peliä Kill Teamejä. Voisi tietysti ihmetellä vaikka jotain vaihtokauppaa, jos joltain löytyy.
Miten toi hovihankkija aina onnistuu iskemään noin täysin puskista...
eikö täällä ollu poris päin jtn lautapelaajia?
mulla olisi vuodelta 2001 oleva taru sormusten herrasta lautapeli, suomenkielinen. ei ole koskaan pelattu peliäkään. avattu kyllä muoveistaan mutta ollut vain hyllyssä käyttämättömänä.
hinta 20e ja toimitan kotiovelle porin alueella.
mulla olisi vuodelta 2001 oleva taru sormusten herrasta lautapeli, suomenkielinen. ei ole koskaan pelattu peliäkään. avattu kyllä muoveistaan mutta ollut vain hyllyssä käyttämättömänä.
hinta 20e ja toimitan kotiovelle porin alueella.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
vaois kyl periaatteessa kiinnostaa mä olen tuossa lauantaina ainakin sinne poriin tulossa. Mut saisko vähän lisä tietoa siitä?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
http://www.lautapelit.fi/Taru_Sormusten ... _lautapeli
http://www.lautapeliopas.fi/peliarvoste ... the-rings/
http://www.lautapeliopas.fi/peliarvoste ... the-rings/
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Jaa ei ollutkaan se mikä itsellä oli mielessä... enpä oikein tiedä noi kortteihin nojaavat ei ole yleensä olleet mun makuuni.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Toi on ihan kelpo peli jos vaan tykkää yhteistyöpeleistä. Tosi komeat pelilaudatkin. Siihen tosin kannattaa varautua että turpiin tulee ja usein.
- Kardinaali
- Viesti:
Onkos täällä Vallejon puolesta liputtajia? Ostakaas multa ylimääräinen maaliräkki pois. 111 Vallejon maalipurkkia pitäis mahtua jos muistan oikein. Porilaiset/Ulvilalaiset saa 5e alennusta tosta pyynnistäni. Raumalaiset kans ehkä.
viewtopic.php?f=42&t=107714
Myynnissä siis vastaava räkki kuin tämä tässä kuvassa, mutta siinä ei ole yhtään GW-purkkien paikkoja.

Myynnissä siis vastaava räkki kuin tämä tässä kuvassa, mutta siinä ei ole yhtään GW-purkkien paikkoja.
viewtopic.php?f=42&t=107714
Nurkissa pyörii sekalainen kasa armybookkeja sekä codexeja, ainakin seuraavat olis uutta kotia vailla; vampire counts (vanha sinikantinen), chaos, empire, high elfs, vanha faba sääntökirja.
40k codexeista löytyy seuraavia; chaos spacemarines (vanha punakantinen), imperial guard ja catachan supplement codex, eldar 2 codexia +1supplement, tau empire vanhempi codex.
ostakkee pois jos on tarvetta
40k codexeista löytyy seuraavia; chaos spacemarines (vanha punakantinen), imperial guard ja catachan supplement codex, eldar 2 codexia +1supplement, tau empire vanhempi codex.
ostakkee pois jos on tarvetta
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Olisko kellään Iron Handien osia rhinoihin, lantikoihin yms. Siis sellaisia kohokuvia, käy myös pienet. vaihdossa saa mitä löytyy.
- Master Calgar
Vieläkin etsiskelen tällaisia juttuja:
Hakusessa olisi örkkien battlewagonissa tulleita zzapguneja 2 kpl. Lisäksi etsin örkki trukin etuakseleita 2 kpl, 4 niihin sopivia renkaita ja sitä trukin etupeltiä (eli sitä mikä tulee keulaan kiinni). Näistä maksan ihan käyvän hinnan jos joltain löytyy.
Hakusessa olisi örkkien battlewagonissa tulleita zzapguneja 2 kpl. Lisäksi etsin örkki trukin etuakseleita 2 kpl, 4 niihin sopivia renkaita ja sitä trukin etupeltiä (eli sitä mikä tulee keulaan kiinni). Näistä maksan ihan käyvän hinnan jos joltain löytyy.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Kardinaali
- Viesti:
Pojat pojat. Uutta tavaraa mulla myyntiin: viewtopic.php?f=42&t=98772&p=1130290#p1130290
Älkää unohtako myöskään tota maaliständiä tuolta ylempää postauksista. Sekin on yhä kaupan. Hinnoista voidaan neuvotella. Varsinkin jos ostaa enemmän kerralla.
Älkää unohtako myöskään tota maaliständiä tuolta ylempää postauksista. Sekin on yhä kaupan. Hinnoista voidaan neuvotella. Varsinkin jos ostaa enemmän kerralla.