Käyttäjä Bloodfury - huijari, vätys vai mikä?
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Käyttäjä Bloodfury - huijari, vätys vai mikä?
No jo on, en tiedä miten tuohonkin pitäisi sitten suhtautua. En siis tiedä onko se poistanut sen mun viestin varmasti, sen vaan tiedän että hänen aikajanansa kaikki sisältö ei näy enää minulle samalla lailla.
Bloodfuryn fbooksivuilla näkyy kommenttisi. Ikävä kuulla tällaisesta.
Tällaisessa tapauksessa antaisin varmaan itse armon käydä oikeudesta. Mutta, Kardinaalin oma valinta.Frenzy kirjoitti:mutta kyseinen kaveri taisi olla loppuvuodesta menossa johonkin vieroitukseen mikä voisi selittää eristäytyneisyyden
- Meganiikko
edit: viesti poistettu
Viimeksi muokannut Meganiikko, To 13.02.2014 21:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Jokohan kaikki asian ratkaisemisen kannalta olennainen informaatio olisi vähitellen koossa?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Päivää.
Kommentoin asiaan vaihtoehdolla vätys. En halua tässä alkaa sen tarkemmin yksityiselämäni ongelmia selvittämään jotka johtivat
koko tähän episodiin. Joka tapauksessa, kaupat on peruttu ja olen hyvittänyt käyttäjälle Kardinaali maksetun 20€ takaisin.
"Vahnigonkorvauksena" hyvitin vielä päälle 20€. Allekirjoituksessa oleva puh nro ei ole ollut käytössä hetkeen, tässä syy miksen sieltä ollut
tavoiteltavissa.
Pahoittelut epäasianmukaisesta asioiden hoitamisesta.
Ja vielä ilmoitusluontoista: Johtuen koko showsta, mahdolliset tulevat myynnit yms. toteutan tavalla jossa
asiakas saa tuotteet ensin postissa kotiin ja pyydän maksun jälkikäteen. Korjatakseni luotettavuuttani.
Kommentoin asiaan vaihtoehdolla vätys. En halua tässä alkaa sen tarkemmin yksityiselämäni ongelmia selvittämään jotka johtivat
koko tähän episodiin. Joka tapauksessa, kaupat on peruttu ja olen hyvittänyt käyttäjälle Kardinaali maksetun 20€ takaisin.
"Vahnigonkorvauksena" hyvitin vielä päälle 20€. Allekirjoituksessa oleva puh nro ei ole ollut käytössä hetkeen, tässä syy miksen sieltä ollut
tavoiteltavissa.
Pahoittelut epäasianmukaisesta asioiden hoitamisesta.
Ja vielä ilmoitusluontoista: Johtuen koko showsta, mahdolliset tulevat myynnit yms. toteutan tavalla jossa
asiakas saa tuotteet ensin postissa kotiin ja pyydän maksun jälkikäteen. Korjatakseni luotettavuuttani.
Hienoa, hienoa. Aina parempi kun asiat saadaan sovittua. (Imho)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Henkilökohtaisesti nostan hattua BloodFurylle.
- Kardinaali
- Viesti:
Vaikka tää on ollut vähän hermoja raastavaa aikaa, on kai kiitettävä asioiden hoitamisesta kunnialla sitten lopulta. Kai se kohtalo tuli jotenkin väliin sitten, kun ihan valehtelematta olin tällä viikolla tarttumassa pankkitunnuksiini jotta voisin tunnistautua netissä siihen rikosilmoituksen tekoon. Just tässä välissä sitten Bloodfury heräsi tähän tilanteeseen. Jos olisin jaksanut yhtään aikaisemmin nähdä vaivaa tämän asian eteen niin tässä olisi ollut monimutkaisempi soppa käsillä nyt. :) Mutta joka tapauksessa parempi näin.