Kevät Fanaan vielä yksi tiimi!
Kevät Fanaan vielä yksi tiimi!
Heips.
Potkikaas kaikki nyt jotain tuttui masiinapelaajii liikkeelle, että saatais täys 10 tiimii pelaamaan. Ois ihan huikeeta ja ei tarttis pelaa byeillä ollenkaan.
-Teppo
Potkikaas kaikki nyt jotain tuttui masiinapelaajii liikkeelle, että saatais täys 10 tiimii pelaamaan. Ois ihan huikeeta ja ei tarttis pelaa byeillä ollenkaan.
-Teppo
Re: Kevät Fanaan vielä yksi tiimi!
milloin tuo on? kun tarvis noita vapaita miettiä jos tonne aikois tulla...
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaivelin vanhojen NOTtien tuloslistoja, ja sikälimikäli muistin kaikki vuodet niin suurin Suomessa järjestetty WM/H-turnaus on ollu 36 pelaajaa.
Eli yks tiimi lisää niin saadaan uusi luku tohon. Ja oishan se makeeta pelata pääsalissa, jos muut pelit jää pienemmiks.
Eli yks tiimi lisää niin saadaan uusi luku tohon. Ja oishan se makeeta pelata pääsalissa, jos muut pelit jää pienemmiks.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
No hätä, Kouvostoliitto pistää delegaation asialle kunhan potkitaan rahat liikkeelle.
Pora on miehen sielu.
- GreenMeanie
Ootteks vinkannu ruottareille muute?TheEmu kirjoitti:Kaivelin vanhojen NOTtien tuloslistoja, ja sikälimikäli muistin kaikki vuodet niin suurin Suomessa järjestetty WM/H-turnaus on ollu 36 pelaajaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hieno homma et sieltäkin suunnalta saadaan osallistujia kansalliseen masiinaskeneen! Siis Captainin lisäksi. Tulkaa näyttämään närhen munat.Cor Leonis kirjoitti:No hätä, Kouvostoliitto pistää delegaation asialle kunhan potkitaan rahat liikkeelle.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jos tuo kymmenes tiimi tulee täyteen niin onko optiona vielä saada ruotsalaisia mukaan parilla tiimillä? :p 48 pelaajaa gogo.
- Cor Leonis
Pistinkin saman tien hösseliksi ja rahat liikkeelle että varmasti päästään pelaillaan ettei mitkään ruottalaiset meiän paikkaa vie.
Pora on miehen sielu.
Yhen tiimin ruottalaisia ois voinu tuurilla saadaki, mutta kaks kuulostaa jo aika mahdottomalta tällä varotusajalla. Eiköhän olla vaan tyytyväisiä tohon 40een :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Aistin tässä vain yhden potentiaalisen ongelman. Hermannin sohvalle on vaikea saada 40 ihmistä nukkumaan.
- GreenMeanie
Hermanni vaan kuvittelee asuntonsa saunaks ja asettelee sinne helposti kaikki vaik väkisin.Celebdae kirjoitti:Aistin tässä vain yhden potentiaalisen ongelman. Hermannin sohvalle on vaikea saada 40 ihmistä nukkumaan.
Itse oon merkinny oman paikkani lattialta jo puol vuotta etukäteen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Sopu sijaa antaa. Lisäks hebe anto (virallisen kirjallisen) suostumuksen yöpaikalle (tosin ennen ku tiedettiin yleisöryntäyksestä), joten mikä vois mennä vikaan.
Ei vaan, nyt kannattaa jo oikeesti miettiä koulumajoitusta tai jotain hotelli/hostellihässäkkää.
Ei vaan, nyt kannattaa jo oikeesti miettiä koulumajoitusta tai jotain hotelli/hostellihässäkkää.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Voisko muu mun tiimi majottua koululle ja mä voin nukkua Hermannin luona? =)
Emmä usko että kukaan valvoo että koko tiimin pitäis nukkua vierekkäin tai vähän sisäkkäin.
Muistakaa kuitenki, että koulumajoitukseen pitää ilmoittautua etukäteen Malkuthille.
Muistakaa kuitenki, että koulumajoitukseen pitää ilmoittautua etukäteen Malkuthille.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mulla on ydinkeskustassa 40min kävelymatkan päässä 50m2 kaksio just muutettuna. Lattiatilaa siis löytyy jos tarvetta on. Kaikki pahimmat teinibaarit myös naapurissa sekä panimoravintola koulu.
- Ihme_apina
mutta entä panimoravintola Hermanni? Siis se ihan oikee semmonen, ei tää mun oma tislaamo :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mulla ei ainakaan oo nukkumapaikkaa, et mieluusti tuun pörisemään jonkun nurkkiin. :)
Rats keep running!
En välttämättä ookkaan kotona yötä la-su, joten nukkuminen tässä kämpässä on epävarmaa. Kahtellaan asiaa fanassa.
Eli jos me pilataan sun treffit, niin joudut nukkumaan himassa ja otat 10 ihmistä lattialle? Check.shoddie kirjoitti:En välttämättä ookkaan kotona yötä la-su, joten nukkuminen tässä kämpässä on epävarmaa. Kahtellaan asiaa fanassa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment