"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Magic Itemeistä

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
RaGe

Magic Itemeistä

Viesti Kirjoittaja RaGe »

Eli jos joku/jotkut viitsisivät minua valaista, oonko pelannu väärin itse(vai ollaankoi kavereiden kanssa pelattu kaikki..)!

Walloittajan kanssa oli tuolla keskustelu, ja hän mainitsi että armeijassa ei SAA
olla kahta samanlaista maagista esinettä. Mä näköjään olen pelannut väärin, jos kerran kahdella ei charaterilla ei saisi olla samanlaista magic itemiä, eli esim. Warpstone amulettia. (eli saa olla dispel scrolleja ja power stoneja tms.. mutta edelleenkään ei siis lasketa noita warpscrolleja ja sitä toista vai kuinka..?)
Innocence proves NOTHING...
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Mitään muuta ei saa olla kahta kappaletta kuin warpstone tokeneita, dispel scrolleja ja power stoneja.

Lue sääntökirjan sivut 152 - 154
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ja lisätään äskeiseen listaan vielä Warpstorm Scroll ja Warp Scroll.
RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe »

Grond kirjoitti:Ja lisätään äskeiseen listaan vielä Warpstorm Scroll ja Warp Scroll.
Onko todellakin että noitakin saa ottaa kaksinkappalein(enemmänkin tietty, jos huvittaa..)?
Joskus oli puhetta, että se olisi vain Alession(vaiko Gavin..?) sekoilua..
Mutta kiitos kumminkin..
Innocence proves NOTHING...
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

RaGe kirjoitti:
Grond kirjoitti:...Warpstorm Scroll ja Warp Scroll.
...Joskus oli puhetta, että se olisi vain Alession(vaiko Gavin..?) sekoilua..
Tämä on Alession sekoilua, mutta lopullinen tulkinta silloinkin oli, että noita saa ottaa useita.
Phil Kelly says "No!"
High Elffi

Viesti Kirjoittaja High Elffi »

taika esineitä saa olla enemmänkin, mutta ei saa olla 2 saman laista yhtistelmää.
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

High Elffi kirjoitti:taika esineitä saa olla enemmänkin, mutta ei saa olla 2 saman laista yhtistelmää.
Ja höpönlöpö. Ei muut rodut sentään kääpiöitä ole.

Eli ei dispel scrolleja/power stoneja/skaven scrolleja/skaven tokeneja (oliko muita?) lukuunottamatta kahta samaa esinettä armeijaan. Piste.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”