Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Porin Pelikauppa
Onko prätkät nykyään hyviä? Muistan katselleeni Antin listaa ja ihmetelleeni kokoonpanoa. Sitten mokoma meni ja voitti.
Vai heittikö hän vain kutosia paljon ja sai ekan vuoron?
Vai heittikö hän vain kutosia paljon ja sai ekan vuoron?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hum onkohan tota kukaan tullut tähän ketjuun ainakaan heittaneeksi. Helposti kyllä hukkunut kun se huudettiin samalla kun julkistettiin viime kisan tulokset :Dharkkari kirjoitti:Oon nyt vähän pihalla tästä maalauskisaskenestä. Mikäs se seuraava kisa onkaan?
Joo Anton prätkät on hyviä nykyään lähes kaikki on hyvää kun oikein syö triplasuklaata. Lassilla ja Antillahan oli molemmilla pääosassa prätkät.Uusi maalauskisa alkaa nyt! Tällä kertaa aiheena on: tarkka-ampuja
Maalaustyön viimeinen palautuspäivä on 29.03.14
Osallistumismaksu: 5 €
- ArkkiError
Jos vaikka tällä kertaa sais osallistuttua tuohon kisaan. :)
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Hmmm. Saattaisipa olla vanha konffattu figu tohon kisaan. Minkä maalailua oon aina välillä mietiskellyt. Mordheimiin joskus tein Averlander porukan, niin Bergjagereita vai mitä olikaan siinä oli. Semmosen voisikin sutaista maaliin. Kai pitkäjousimies ton käsitteen alle menee.
Kalat meni kotio...
imo käsitteessä on jotain vikaa jos ei mene :D
Kyllähän tohon voi monennäköstä virittää. Itellekin tuli ensimmäisenä mieleen goblin katkenneen jouskarin kanssa. Todellinen snaipperi. Ja yks toinen vastaava hassutteluidea. Katotaan nyt jaksaako/ehtiikö toteuttaa...
Mut hei kertokaas hiukka listoista jne fiilistelyä turneesta. Ite kun ollu nyt vkl katveessa
Mut hei kertokaas hiukka listoista jne fiilistelyä turneesta. Ite kun ollu nyt vkl katveessa
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Kardinaali
- Viesti:
Kultapelissä molemmilla oli kaks chapter masteria bikeillä. Need to say more? Antil oli vaan lisäks divination DA Libra, niin aikalailla siinä sitä sit oltiinkin jo.
- Ookami_Tez
Niin nopea selostus listoista
1 Antti: 2 Chapter Masteria mopoilla, Mopo ryhmä, 2 Scoutti ryhmää ja DA-libra
2 Lassi: 2 Chapter Masteria mopoilla, 2 mopo ryhmää
3 Pekka: Sorsa, mariini ryhmä, havock ryhmä, kultisti ryhmä, Heraldi, Bloodletter ryhmä
4 Minä: Master of the Forge, Venerable Dreadnought, 2 pientä mariini ryhmää, razorback ja lantikka
5 Ville?: Sorsa, pari ryhmää mariineita ja jotain muuta en muista enää, kun en Villeä vastaan pelannut
6 Kai?: Belial, Assault Termoja, scoutti ryhmä, mariini ryhmä, rhino, predator
1 Antti: 2 Chapter Masteria mopoilla, Mopo ryhmä, 2 Scoutti ryhmää ja DA-libra
2 Lassi: 2 Chapter Masteria mopoilla, 2 mopo ryhmää
3 Pekka: Sorsa, mariini ryhmä, havock ryhmä, kultisti ryhmä, Heraldi, Bloodletter ryhmä
4 Minä: Master of the Forge, Venerable Dreadnought, 2 pientä mariini ryhmää, razorback ja lantikka
5 Ville?: Sorsa, pari ryhmää mariineita ja jotain muuta en muista enää, kun en Villeä vastaan pelannut
6 Kai?: Belial, Assault Termoja, scoutti ryhmä, mariini ryhmä, rhino, predator
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Pelikaupan fabosta löytyy albumillinen kuvia. Figuseurankin puolelle on varmaan oma setti tulossa kunhan ehdin keskittyä.
Mikäs armeija pokkasi muuten sen maalaus voiton, vai päädyittekö kaikki olla olematta äänestämättä? Itse kun paikalta poistuin ja tilanne jäi hieman leijuman paikalleen asian suhteen...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Pekka sen maalauspalkinnon nyt sitten nappasi. Vähän hassuhan se tilanne oli kun kaikilla oli listat enemmän tai vähemmän kesken :D
Hieno Iron Hands armeija.
Vai että tark'ampuja. Noh, kyl mun uudet spawnit venailee et tulee joku sopiva teema niillekin.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Joo-o ehkä jos tänään vihdoin ehtisi pohjamaalin vetäisemään tuohon kilpailutyöhön. Noh onhan tässä viel ruhtinaalliset 9 päivää aikaa :D
Huhujen mukaan ensimmäinen työ siellä alkaa olla jo pian perillä.
Ja muistakaa, että viime kisassa saatiin hulppeat 51 ääntä töille, joten tässä alkaa olla mieltä silläkin tasolla nyt sitten vaan seuraavaksi kilpailutöissä se kympin rajapyykki (uudelleen) rikki \o/
Huhujen mukaan ensimmäinen työ siellä alkaa olla jo pian perillä.
Ja muistakaa, että viime kisassa saatiin hulppeat 51 ääntä töille, joten tässä alkaa olla mieltä silläkin tasolla nyt sitten vaan seuraavaksi kilpailutöissä se kympin rajapyykki (uudelleen) rikki \o/
Saattaapi olla, että tarvitsee hieman vaihtaa vielä maalausideaa. Jospa koittaisikin tehdä yhden Bloodletter punatakin tuohon kisaan. Tarvisi sitten vissiin käydä kaupalta ostaan paketti niitä kyseisiä bloodlettereitä.
Kalat meni kotio...
Joskus tulevaisuudessa voi kuulua lisää virallisemmalta taholta, mutta levittelen tälläistä villiä huhua, että ensi kuussa olisi taas pieni 40k-turnaus varmaan tulossa Pelikaupalle. Vihjailen tätä nyt jo siksi, että väki pystyy vaikka ruveta jo henkisesti (lue: fyysisesti) valmistautumaan ja vaikka joku este osuisikin turnauspäivälle, niin on se aina kotiinpäin mitä pidemmällä se turnauslista ja figut ovat, niin ei tarvitse sen takia jäädä kotiin enää ;)
Niinkuin esim minä viimeksi kun ei tenttiviikon takia ehtinyt tekemään mitään, mutta siksi kompensoinkin nyt sillä, että on kaksi 750 pongosta kehitteillä.
Niinkuin esim minä viimeksi kun ei tenttiviikon takia ehtinyt tekemään mitään, mutta siksi kompensoinkin nyt sillä, että on kaksi 750 pongosta kehitteillä.
Jaahas, Saatanpa menettää 40k turnausneitsyyteni tuolloin. Toivottavasti tulee ajoissa info, että ehtii vaikuttaa työvuoroihinsa.
Kalat meni kotio...
-
rauhanmies-
Joo seuraavaa 40k turnausta huhtikuussa kaupalla. Vaihtoehtoina seuraavat päivät:
5.4.
12.4.
19.4.
Vastailkaa tänne kaikki kiinnostuneet, mitkä lauantait käyvät. Samanlainen setti, kun viimeksi eli 8 pelaajaa mahtuu mukaan ja 750 pojon turnee.
5.4.
12.4.
19.4.
Vastailkaa tänne kaikki kiinnostuneet, mitkä lauantait käyvät. Samanlainen setti, kun viimeksi eli 8 pelaajaa mahtuu mukaan ja 750 pojon turnee.
- Kardinaali
- Viesti:
Melkein 12.4. tai 19.4.
Tuo viides neljättä hiipii ehkä vähän liian nopsaa itselle ainakin nurkan takaa, vaikka sekin varmaan sopinee.
Edit: Sallitaanko Imperial knight? Ai ei vai? :(
Tuo viides neljättä hiipii ehkä vähän liian nopsaa itselle ainakin nurkan takaa, vaikka sekin varmaan sopinee.
Edit: Sallitaanko Imperial knight? Ai ei vai? :(
Viimeksi muokannut Kardinaali, Ma 24.03.2014 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
+1Kardinaali kirjoitti:Melkein 12.4. tai 19.4.