Helsingin alueen pelaajien kasaus
Re: Helsingin alueen pelaajien kasaus
Pitää nyt tässäkin viestiketjussa kysyä.
Onko kenelläkään paria ylimääräistä Kaaos terminaattori / demoni standia?
Tietty tuota voisi katsoa pelipaikallakin, olettaen että pääsen paikalle.
Onko kenelläkään paria ylimääräistä Kaaos terminaattori / demoni standia?
Tietty tuota voisi katsoa pelipaikallakin, olettaen että pääsen paikalle.
Nope. Itse paikalle saapuminen maksaa selvästi enemmän eikä sekään ole mikään este :DHena kirjoitti:Kyselin noppakerholta ja nähtävästi maksaisi 5e per nenä yhden päivän mittainen veto. Onkos tämä kompastuskivi osallistumiselle? Tarkoitus olisi kuitenkin saada mahdollisimman moni henkilö paikalle.
22.3 ei onnistu minulle ilveelläkään kun on muuta ohjelmaa jo sovittu tuolle päivälle. Kahteen paikkaan en pysty yhtäaikaa menemään. 12.4 ja 19.4 kummatkin sopivat.Hena kirjoitti:Katselin sitä noppakerhon kalenteria. Vaihtoehtoja on seuraavia (lauantaita siis): 22.3, 12.4 ja 19.4. Ilmoitelkaan kuka pääsisi mihinkin?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Raaka-Arska
Minulle kävisi 12.4. tai 19.4. hyvin.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Sama kuin Arskalla, 12.4. ja 19.4. onnistuisi.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
-
Zelekendel
12.4. ja 19.4 käyvät vielä tässä vaiheessa.
22.3 on mahdollinen, jos oma Gettysburg-projekti eivät vieläkään lähde käyntiin , mutta tarkoitus olisi.
Örkkejä minulla on laatikollinen. En ole vielä niillä päässyt pelaamaan ja on suuri osa blistereissä (ostin käytettynä könttänä).
Muuten, Epic 40k 3rd ed vaikutti ihan hauskalta sekin, mitä mieltä on Hena ja muut siitä systeemistä?
22.3 on mahdollinen, jos oma Gettysburg-projekti eivät vieläkään lähde käyntiin , mutta tarkoitus olisi.
Örkkejä minulla on laatikollinen. En ole vielä niillä päässyt pelaamaan ja on suuri osa blistereissä (ostin käytettynä könttänä).
Muuten, Epic 40k 3rd ed vaikutti ihan hauskalta sekin, mitä mieltä on Hena ja muut siitä systeemistä?
Mä voisin myös ottaa osaa. Epic Armageddonia en ole vielä toistaseks itseasiassa edes pelannut, vaikka sääntökirja hyllystä löytyykin.
Noppien tiloissa on saatavilla monenlaista maisemaa, siellähän pelataan myös noita historiallisia pelejä pienemmän scalen napeilla. Teoriassa jos haluaa niin epic scale taloja voi roudaa paikalle, muut löytyy käytännössä hyllystä.
Oliko jotain ajatusta millasella pistemäärällä olis tarkotus pelata, eli lähinnä että kuinka paljon kalustoa tarttis tuoda paikalle?
Niinjoo, 12.4. ja 19.4 olis mun kannaltani parhaat päivät
Noppien tiloissa on saatavilla monenlaista maisemaa, siellähän pelataan myös noita historiallisia pelejä pienemmän scalen napeilla. Teoriassa jos haluaa niin epic scale taloja voi roudaa paikalle, muut löytyy käytännössä hyllystä.
Oliko jotain ajatusta millasella pistemäärällä olis tarkotus pelata, eli lähinnä että kuinka paljon kalustoa tarttis tuoda paikalle?
Niinjoo, 12.4. ja 19.4 olis mun kannaltani parhaat päivät
Viimeksi muokannut miP, La 08.03.2014 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Parkkipaikoista sen verran että sinne Lauttasaareen sai ainakin arkisin auton parkkiin helposti - yleensä ihan talon eteen.
Tällä hetkellä tosin naapuriin rakennetaan paria kerrostaloa, joten osa kadusta lienee aidattuna...
Tällä hetkellä tosin naapuriin rakennetaan paria kerrostaloa, joten osa kadusta lienee aidattuna...
Tulisin mielelläni pelaamaan Space Mariineilla, mutta pääsisin paikalle vain 12.4.
Kuin myös, örkeillä.reisoleil kirjoitti:Tulisin mielelläni pelaamaan Space Mariineilla, mutta pääsisin paikalle vain 12.4.
Nyt näyttää siltä että tuo lauantai 12.4 on se aika joka parhaiten käy kaikille. Joten kaikki silloin paikalle, kerho nähtävästi virallisesti aukeaa lauantaina klo 12.
Itse ajattelin ottaa muutaman armeijan ja ainakin taloja / raunioita ja jotain kanssa. Armeijan koosta, 3000 pinnaa on se perus setti. Tietenkin jos tarvitaan demotusta voidaan tehdä sitä pienemmälläkin pinnamäärällä. Tosin jos löytyy halukkaita isompaan pinnamäärään niin eikun vaan pelaamaan. Olin ajatellut ihan vaan vapaita pelejä eli kaikki saa päättää omat pelikokonsa, mutta jos pitäisi turnaus vetää niin tottakai voin senkin tehdä.
Viimeisenä huomiona on oma lusikka ojassa. Olen kehitellyt 6mm skaalalle omaa sääntösettiä. Jos kiinnostusta löytyy voin ottaa säännöt mukaan ja demottaa sitäkin. Olisin kiinnostunut mielipiteistä / ehdotuksista / kritiikistä pelistäni.
Itse ajattelin ottaa muutaman armeijan ja ainakin taloja / raunioita ja jotain kanssa. Armeijan koosta, 3000 pinnaa on se perus setti. Tietenkin jos tarvitaan demotusta voidaan tehdä sitä pienemmälläkin pinnamäärällä. Tosin jos löytyy halukkaita isompaan pinnamäärään niin eikun vaan pelaamaan. Olin ajatellut ihan vaan vapaita pelejä eli kaikki saa päättää omat pelikokonsa, mutta jos pitäisi turnaus vetää niin tottakai voin senkin tehdä.
Viimeisenä huomiona on oma lusikka ojassa. Olen kehitellyt 6mm skaalalle omaa sääntösettiä. Jos kiinnostusta löytyy voin ottaa säännöt mukaan ja demottaa sitäkin. Olisin kiinnostunut mielipiteistä / ehdotuksista / kritiikistä pelistäni.
Noppien tilat sinänsä aukeaa siinä vaiheessa kun joku jolla on avain saapuu paikalle. Eli alkuajankohta on neuvoteltavissa. Jos porukkaa tulee kauempaa niin olis hyvä käyttää aika hyödyksi.
Kyselin tota pistekokoa lähinnä sen takia että ajatushan taitaa olla että paikalle raahaa lähinnä maalattuja nappeja, joten jos pistemäärä olis jotain isompaa niin mun pitäis tarkistaa pitääkö tehdä joku pikainen maalaussessio tässä vielä ennen ajankohtaa ;) 3000een taitaa riittää se että pyyhkii pölyt, kokoonpanot tosin ei välttämättä ole kovin kilpailukykyisiä.
Tuon paikalle mun muinaiset Keldarit, eli vanhan väriskeeman Iyanden, ja vielä vanhemmat Space Wolffit - joista suurin osa taitaa olla nokkamarineita uudelleenbasettuna pitkille baseille ja, köh, "klassisia" space marine tankkeja. Jos vaikka ehtis ulkoiluttaa molempia, tai joku tarttee armeijan lainaks.
Ja mitä tulee uusien sääntöjen kokeiluun, mikä ettei. Vois olla ihan mielenkiintoista.
Kyselin tota pistekokoa lähinnä sen takia että ajatushan taitaa olla että paikalle raahaa lähinnä maalattuja nappeja, joten jos pistemäärä olis jotain isompaa niin mun pitäis tarkistaa pitääkö tehdä joku pikainen maalaussessio tässä vielä ennen ajankohtaa ;) 3000een taitaa riittää se että pyyhkii pölyt, kokoonpanot tosin ei välttämättä ole kovin kilpailukykyisiä.
Tuon paikalle mun muinaiset Keldarit, eli vanhan väriskeeman Iyanden, ja vielä vanhemmat Space Wolffit - joista suurin osa taitaa olla nokkamarineita uudelleenbasettuna pitkille baseille ja, köh, "klassisia" space marine tankkeja. Jos vaikka ehtis ulkoiluttaa molempia, tai joku tarttee armeijan lainaks.
Ja mitä tulee uusien sääntöjen kokeiluun, mikä ettei. Vois olla ihan mielenkiintoista.
Päivämäärää en osaa vielä kommentoida, mutta, jos ei mitään esteitä ilmaannu niin olisi kiva tulla mukaan. Oman armeijan kunto tosin on vieläkin kovin kehno, enkä oikeastaan juuri nyt osaa mahdollisesta pistemäärästäkään sanoa mitään.
//Edit: Nyt jää omalta osaltani väliin tämä 12.4 oleva tapahtuma. Ehkä joku toinen kerta sitten, jos saisi vaikka tuota armeijaakin jonkinlaiseen kuntoon.
//Edit: Nyt jää omalta osaltani väliin tämä 12.4 oleva tapahtuma. Ehkä joku toinen kerta sitten, jos saisi vaikka tuota armeijaakin jonkinlaiseen kuntoon.
Viimeksi muokannut Vesihiisi, Pe 11.04.2014 08:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Holla balla. Aika pölytellä örkkejä vähän taas sitten :D Olivatkin 'conissa vähän pölyisen oloisia.Hena kirjoitti:Nyt näyttää siltä että tuo lauantai 12.4 on se aika joka parhaiten käy kaikille. Joten kaikki silloin paikalle, kerho nähtävästi virallisesti aukeaa lauantaina klo 12.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
... Pitäiskö muuten tää eventti postaa tonne Noppien kalenteriin ja Facebook sivulle, jos vaikka olis muitakin jotka haluais mukaan mutta joita ei ole tavoitettu tätä kautta?
Vois olla hyväki.miP kirjoitti:... Pitäiskö muuten tää eventti postaa tonne Noppien kalenteriin ja Facebook sivulle, jos vaikka olis muitakin jotka haluais mukaan mutta joita ei ole tavoitettu tätä kautta?
PS. Vissiin jotain maastoa vois tuoda? Helpolla ainakin mulla ja Reisoleilillä liikkus kolmisen taloa/talonrauniota (ajalta, jolloin Forge World paitsi oli olemassa myös ystävällisesti valoi Epic-peruspakkauksen raunioihin täydellisesti mätsääviä taloja hartsista) sekä ehkä jotain rumia suontekeleitä. Tosin ne ei oo niin mittakaavariippuvaisia; varmaan olis Nopillakin sellaisia lainaksi?
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Mä voin tuoda yhden pöydällisen maastoa.Keimeri kirjoitti: PS. Vissiin jotain maastoa vois tuoda? Helpolla ainakin mulla ja Reisoleilillä liikkus kolmisen taloa/talonrauniota (ajalta, jolloin Forge World paitsi oli olemassa myös ystävällisesti valoi Epic-peruspakkauksen raunioihin täydellisesti mätsääviä taloja hartsista) sekä ehkä jotain rumia suontekeleitä. Tosin ne ei oo niin mittakaavariippuvaisia; varmaan olis Nopillakin sellaisia lainaksi?
-Eikka
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
Tapahtuma on näköjään nyt noppien kalenterissa - http://www.nopat.fi/tapahtumakalenteri/ ... pr&yr=2014#
Alkuajankohtana on kello 09:00?
Alkuajankohtana on kello 09:00?
En usko pääseväni paikalle ainakaan ennen klo 10.
Pelataanko siis 3000 pisteen pelejä Nopilla nyt lauantaina 12. päivä? Mihin aikaan oli suunnitelmissa aloitella? Suoriutuisin paikalle ehkä 11-12 aikoihin.
Millä listoilla pelataan? Originaali, EpicUK vai NetEA? Itse suosisin NetEA listoja, koska sitten voi käyttää tätä listageneraattoria, joka tulostaa yksikköjen ominaisuudet ja erikoissäännöt samalle paperille: http://www.brumbaer.de/Epic/AGen/index.html .
Millä listoilla pelataan? Originaali, EpicUK vai NetEA? Itse suosisin NetEA listoja, koska sitten voi käyttää tätä listageneraattoria, joka tulostaa yksikköjen ominaisuudet ja erikoissäännöt samalle paperille: http://www.brumbaer.de/Epic/AGen/index.html .
Joo nyt lauantaina oli tarkoitus otella. 3000 pinnan tai enemmän. Otan mukaan tarpeeksi figuja että pystyn kyllä kaikkeen vastaamaan :). Itse kannatan NetEA:n listoja. EUK on kiinnostunut kuuntelemaan lähinnä enklantilaisia listakehityksessä.
Ja muistetaan kerätä ne kaverit mukaan kaikki :).
Ja muistetaan kerätä ne kaverit mukaan kaikki :).