PKS versus the rest, aka Isku etelään turnaus kehittelyä.
- Halkomahooli
Re: PKS versus the rest, aka Isku etelään turnaus kehittelyä
pääsiäislauantai sopii kyllä mulle. noist toukokuun päivistä ei voi sanoo mitään vielä ku en tiiä onko mulla töitä, emännällä kyllä vapaita päiviä.
An Eternity Of War And Carnage
- Sotalammas
Pääsiäis lauantai 19.4 varmasti mukana. Noi toukokuun päivät ei mitään hajua, koska aloitan taas tuon oman yritystoiminnan 1.5 tälle kesäkaudelle. Eli suurella todennäköisyydellä kaikki viikonloput sen jälkeen myyty jollekin asiakkaalle. Tai jos ei niin sitten on bisnekselle huono.
Itse siis komppaan vahvasti ennen 1.5 pelaamista. Jolloin olen 95 % mukana. Ja tuolloin 19.4 mukana 100% varmasti. Joten silloin pelit pystyyn. Lupaan tuoda paikalle Tsekin mestaruus kisojen 2. sijan napanneen vaunulistani, jonka voitto prosentti on yli 80 % ....... Saa tulla kokeilemaan onneaan. Häviö on lähes varma.
Tällä siis tällä kertaa
Lammas
Itse siis komppaan vahvasti ennen 1.5 pelaamista. Jolloin olen 95 % mukana. Ja tuolloin 19.4 mukana 100% varmasti. Joten silloin pelit pystyyn. Lupaan tuoda paikalle Tsekin mestaruus kisojen 2. sijan napanneen vaunulistani, jonka voitto prosentti on yli 80 % ....... Saa tulla kokeilemaan onneaan. Häviö on lähes varma.
Tällä siis tällä kertaa
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Halkomahooli
No sittenhä tuota voittoprosenttia onkin jo aika pudottaa ja palauttaa takaisin maanpinnalle ;)Sotalammas kirjoitti:Lupaan tuoda paikalle Tsekin mestaruus kisojen 2. sijan napanneen vaunulistani, jonka voitto prosentti on yli 80 % ....... Saa tulla kokeilemaan onneaan. Häviö on lähes varma.
Tällä siis tällä kertaa
Lammas
Eikös 16-17.5. ollut niitä tsekkejä tulossa pelailemaan? Onko lampaalta unohtunut tämä kiinnitys :)
Päällekkäin tai kylki kylkeen ei näitä kannata minusta laittaa, joten joko pääsiäinen tai sitten ehkä olisi parempi yhdistää tapahtumat.
Päällekkäin tai kylki kylkeen ei näitä kannata minusta laittaa, joten joko pääsiäinen tai sitten ehkä olisi parempi yhdistää tapahtumat.
Nopat ja Taktiikka Ry
- Halkomahooli
mutta jos meidän turnauksen järjestää pääsiäislauantaina niin tästähän on vielä kuukausi tsekkivieraisiin?! o.O mutta toki jos ei yleiselle porukalle tuo pääsiäisen ajankohta käy niin sittenhän juuri tuo tapahtumien yhdistäminen.
Montas vierasta sieltä on tulossa? jos turnauksesta tulee 2vs2 niin muodostakoot omia parejaan tai muussa tapauksessahan ne menisi varmasti seassa jos pelataan 1vs1 matseja. sit toki jos joku toinen formaatti niin sovittaminen vaikeaa.
Montas vierasta sieltä on tulossa? jos turnauksesta tulee 2vs2 niin muodostakoot omia parejaan tai muussa tapauksessahan ne menisi varmasti seassa jos pelataan 1vs1 matseja. sit toki jos joku toinen formaatti niin sovittaminen vaikeaa.
Itse olen ikävä kyllä lähdössä englantiin juuri tsekkivieraiden saapuessa, mutta pääsiäinen sopii hyvin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääsiäisla käy.
toukokuun 10, 17 vielä auki...
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Pääsiäinen siis. Voiko joku varata sen kerholta? Multa vielä nopat-fu hakusessa...redbirdie kirjoitti:Pääsiäisla käy.
Jos sieltä Lahdesta kaksi tulee varmasti, eiköhän muitakin tartu ;)
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Halko ja minä...eiköhän sitten joku "väkisin oteta mukaan." Ja pisteet tietysti sen mukaan, että Sotalampaan vaunukomppania kärsii ja pahasti...eli 1250?
- Halkomahooli
1250 kuulostaa hyvältä.
Ja kyllä me nyt vähintään Monni mukaan saadaan vaiika se nyt kovasti kiireisiin vetoaakin... jos ei muuten niin uhataan sitä Tiikerillä ;)
Ja kyllä me nyt vähintään Monni mukaan saadaan vaiika se nyt kovasti kiireisiin vetoaakin... jos ei muuten niin uhataan sitä Tiikerillä ;)
Ai että pisteiden vähennys sattuisi pahasti kompaniaan joka koostuu suurelta osin panssarivaunuista joiden keskimääräinen pistehinta on alle 30 per kappale? :)
Nopat ja Taktiikka Ry
En ole tulossa pelaamaan, mutta kerhoaktiivina suosittelen tarkkailemaan tapahtumakalenteria ettei tule päällekkäisbuukkauksia. Tämä siis siitä syystä, että kerholla on aikaisempaan nähden vähemmän tilaa kun jouduttiin yhdestä huoneesta luopumaan. Nyt jo muutaman pöydän käyttö toiseen peliin vie pohjan turnauksen järjestämiseltä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Varasin pääsiäislauantain kerholta (3 pöytää).
Samoin noita tsekkejä varten laitoin 3 pöytää 16-17.5. En ole varma pääsenkö itse tuolloin mutta tilaa on nyt ainakin varattu.
Samoin noita tsekkejä varten laitoin 3 pöytää 16-17.5. En ole varma pääsenkö itse tuolloin mutta tilaa on nyt ainakin varattu.
Nopat ja Taktiikka Ry
- Halkomahooli
Noniin kun nyt päivä on "lyöty lukkoon" niin kääntäisin katseen pelimuotoon ja määrään (jos näitä ei vielä olla lukkoon lyöty). oma ehdotukseni on 3-4*1250pisteen peliä ja pelataan kaikkia pelimuotoja.
4 peliä jaksaa vallan mainiosti 1250 listoilla.
- Halkomahooli
Sitä aattelin itekkin, että varmasti jaksaa. Ja siinä sais hyvin jo eroja syntymään.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
1250 sopii mulle hyvin kanssa.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
- Sotalammas
Niin mullekin. Vaununihan jo korkkasivat tämänkin pistemäärän edellisellä kerralla puhtaalla pelillä ;)Vonrichthofen kirjoitti:1250 sopii mulle hyvin kanssa.
Nopat ja Taktiikka Ry
- Halkomahooli
So be it! 1250 pisteen armeijat, kaikki V3 edition kirjat ja pdf:ät sallittuja, jotka eivät ole under review.
Mitenkäs sitten aikataulutus?
olisko seuraavanlainen?
9.00-9.30 ilmoittautuminen ja armeijoiden valmistelut (tarviiko pidempää aikaa?)
9.30-11.30 1. peli
11.45-13.45 2. peli
13.45-14.30 ruokatauko
14.30-16.30 3. peli
16.30-18.30 4. peli
18.30-19.00 tulosten laskenta ja palkintojen jako
Tää nyt lasketty 4 pelillä.
Hesan pään porukka voi varmaan varmistaa onko tää ok vai aloitetaanko myöhemmin vai miten?
olisko seuraavanlainen?
9.00-9.30 ilmoittautuminen ja armeijoiden valmistelut (tarviiko pidempää aikaa?)
9.30-11.30 1. peli
11.45-13.45 2. peli
13.45-14.30 ruokatauko
14.30-16.30 3. peli
16.30-18.30 4. peli
Hesan pään porukka voi varmaan varmistaa onko tää ok vai aloitetaanko myöhemmin vai miten?
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Kolmas ja neljäs peli välissä ei taukoa?Halkomahooli kirjoitti:So be it! 1250 pisteen armeijat, kaikki V3 edition kirjat ja pdf:ät sallittuja, jotka eivät ole under review.
olisko seuraavanlainen?
9.30-11.30 1. peli
11.45-13.45 2. peli
13.45-14.30 ruokatauko
14.30-16.30 3. peli
16.30-18.30 4. peli
Eiköhän toi aamuaika riitä, tosin sanktiota mahdollisesta myöhästymisestä pitänee antaa...
Stadi vs. Muut, sitten red vs. Blue? Listaan ilmoittautuneet jahka ehdin.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge