Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
Kaupalla kävin notkumassa ja totesin, et pitäis kans päästä. Kannatetaan nyt sit kans vaiks tota 12 pv
Miten olis jos täräytettäs tonnin porukoilla? Vai karsiiko sit heti esim Harrin pois tms? 750p käy kyllä mulle ihan hyvin.
Miten olis jos täräytettäs tonnin porukoilla? Vai karsiiko sit heti esim Harrin pois tms? 750p käy kyllä mulle ihan hyvin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
rauhanmies-
Huhtikuun turnaus on vielä ainaskin 750 pojoo. Voidaan sen jälkeen kattoa isompaa pistekokoa.syrja kirjoitti:Miten olis jos täräytettäs tonnin porukoilla? Vai karsiiko sit heti esim Harrin pois tms? 750p käy kyllä mulle ihan hyvin.
- Ookami_Tez
puollan edeltäviä mielipiteitä
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
- ArkkiError
Alustavasti 12pv käy minullekkin ihan hyvin.
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
12.4.? Hitsipilli, tulee tolkuton kiire, kun ei ole edes nappuloita vielä. Yritetään!
Kalat meni kotio...
- ArkkiError
Ugh..kait on pakko ottaa Necronit esille tuohonkin turnaukseen, en sitten millään saa haluamaani listaa BT:stä tehtyä siihen (Uupuu ukkoja ja vehiclei. <.<).
-ArkkiError
-ArkkiError
Mä voin lainata sulle yhen ultravärisen lantikan. sit ei jääkkään enää kun 500p jäljelleharkkari kirjoitti:12.4.? Hitsipilli, tulee tolkuton kiire, kun ei ole edes nappuloita vielä. Yritetään!
- ArkkiError
Kerron huomenna listan jonka suunnittelin tuossa. :DD jos hyvin käy, taidan saada sen valmiiks ennen turnausta. ;DD
-ArkkiError
-ArkkiError
Joo, mulla olisi tarkoitus keltaiseksi Imperial Fisteiksi ne maalata :)
Voisihan tossa aloittaa konvertointityön pikkuhiljaa. Mutta tosiaan joku 34 ukkoa kai tarvisi saada alusta loppuun maaleihin. Saattaa vähän jäädä vaiheeseen. Muutenkin yövuorot tuolloin 12. Päivä päällä, etten liene terävimmilläni, jos mestoille pääsen. No olisi se vähän tasoitusta tietty teille. Kai ne pelit alkaa ihan aamulla?
Voisihan tossa aloittaa konvertointityön pikkuhiljaa. Mutta tosiaan joku 34 ukkoa kai tarvisi saada alusta loppuun maaleihin. Saattaa vähän jäädä vaiheeseen. Muutenkin yövuorot tuolloin 12. Päivä päällä, etten liene terävimmilläni, jos mestoille pääsen. No olisi se vähän tasoitusta tietty teille. Kai ne pelit alkaa ihan aamulla?
Kalat meni kotio...
Viimeksi ollut näköjään ilmoittautuminen 10.15 ja eka peli 10.30, että veikkaisin tälläkin kertaa olevan samoilla suunnilla.harkkari kirjoitti: Kai ne pelit alkaa ihan aamulla?
Eipä taida omatkaan ukot tuohon mennessä valmistua kun pukkaa nämä koulutyöt näin viimetingassa hengittelemään pahasti niskaan. Pitää kuitenkin yrittää jotain saada kasailtua ja maalailtua jos vaikka vahingossa onnistaisi. Pistemäärähän nyt oli tuo 750? Maalaus pakkoa ei ollut mutta maalatut figut olisivat suotavia..
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
12 on itselle vapaa että siellä nähdään :D pitäskö juustoilla ja tunkea siihen komet annihilator barget.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
12. päivä? check. Pistetään kalenteriin. Saa paljon uutta jamppaa kentälle mitkä on nykyään maaleissa. ;)
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Näyttäs olevan tunkua. Taitaa joku jäädä ulos tällä kertaa. Vai onko mahdollisuutta heittää 5 pöytää? Mitä eilen tuolla piraattipelien yhdeydessä puhuttiin ja äkkiseltään täältä väkeä laskee yhteen niin. Kiinnostuneita olisi: minä, Lassi, Furre, Ookey, Hartsa, Error, Tomi, Antrax, Jeijo, boreas...Sitten vielä tietty Boogeypasi, Master artturi, Runt??...Ja oliskos vielä muita. Toki tuossa on nyt joitain "epävarmoja" mukana, mutta lähtökohtasesti olis tunkua. Hyvä homma, osoittaa aktiivisuutta.
Huolestun vasta kun näen kahdeksan maksanutta osallistujaa ennen minua.
Itseäni ei kannata millään tapaa varmaksi laskea ainakaan, ukot vielä hyvin spureissa kiinni =) Pieni hinki tosin on päästä testailemaan 40k:ta käytännön tasolla, saisi vaan maalatuksi noita pirun modeleita ja otettua itsestä niskasta kiinni ja lähdettyä pelaamaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Pessimisti ei pety :DFurinji kirjoitti:Huolestun vasta kun näen kahdeksan maksanutta osallistujaa ennen minua.
Mutta joo. Päivä taitaa olla "äänestyksen" osalta selvä. Voiskos raukkis heittää tarkempaa suunnitelmaa ja inffoo jutusta. Onko kenties jotain rajoituksia vai ihmetelläänkö paikanpäällä sit jotain Lassin knightia ja mietitään et mitäs sil tehtäs :D
Ja noi BB taulukot on vissiin vieläkin päivittämättä??? Ja edelleen laittakaas vauhtia siihenkin
Nonni. Maalauskisan takarajaan vajaat 29 tuntia. Koulutehtävän deadline keskiyöllä ja Blood Bowlia pitäs olla pelaamassa 24 tunnin päästä eli jäljelle jää... vähemmän. Ja figussa lähinnä perusvärit paikoillaan. Tästä tulee mielenkiintoista.
To Maulerfiend or not to Maulerfiend. Vähän arveluttaa ottaa sitä yhtäkään panssaria mukaan. Toisaalta, onhan se cool.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Jaha valmiiksi tuli. Toivottavasti joku muukin on tulossa huomenna kiikuttamaan figua kaupalle, ettei jää kolmeen/neljään osallistujaan :D