Pääkaupunkiseudun Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
NorjanPaavi

Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Myyra kirjoitti:Mites isoja pelejä te oikein ootte pelaillu. Lähinnä sillä kiinnostaisi tietää, että paljonko pitäisi jaksaa maalailla ennen kuin pääsisi omia miehiä ulkoiluttamaan?
Joo tosiaan 50 pelattu mut mikä tahansa koko käy! Toki 100SS voi olla vähän hidas viel. :P No joo jos tarvii nappeja lainaan niin kyselyä vaan niin pääsee pelaa. Kaikki Factionit on tavalla tai toisella edustettuna.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Jeah, 50 on se "virallinen" koko, jolle kakkosedikka on suunniteltu ja tasapainotettu. Noh, ei se tietenkään rikki mene 45:ssä tai 55:ssä tai mitä ikinä, mutta tosi pienissä matseissa summonoivat ja tappavat Masterit muuttuvat kovemmiksi kun taas buffaavat Masterit heikkenevät. Myöskin jotkut schemet ja strategyt muuttuvat omituisiksi tosi pienissä peleissä.

Mutta! Kyllä sitä toki voi pienemmälläkin koolla pelata - etenkin kun ei tässä nyt mitään kuolemanvakavaa olympiakultaa olla ratkaisemassa. Eli maalaa sen verran kun saat tehtyä ja otetaan sen kokoinen matsi =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Hammerheart kirjoitti: Mutta! Kyllä sitä toki voi pienemmälläkin koolla pelata - etenkin kun ei tässä nyt mitään kuolemanvakavaa olympiakultaa olla ratkaisemassa.
Kyllä mun mielestä se 6xFlesh Construct oli aika vakava viritelmä haave. :P
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

NorjanPaavi kirjoitti: Kyllä mun mielestä se 6xFlesh Construct oli aika vakava viritelmä haave. :P
6x Death Marshal. Get in the box! :D
Something something Dangerzone!
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Ui vitsit, mun Colette -loota tuli. En kyllä noita millään saa edes pelikuntoon ihan ensi tiistaiksi, mutta sitä seuraavalle (eli 1.4) kuumottaisi päästä jo pelailemaan.
Hammerheart

Drakthar kirjoitti:Ui vitsit, mun Colette -loota tuli. En kyllä noita millään saa edes pelikuntoon ihan ensi tiistaiksi, mutta sitä seuraavalle (eli 1.4) kuumottaisi päästä jo pelailemaan.
Mullakin jää ensi viikko välistä, mutta tuolloin 1.4. yritän päästä paikalle. Kuinka monta pinnaa sulla olisi? Mietin, että voisin funtsia jonkun Henchman-vetoisen listan "aloittelijatasoituksena", kun niin harvoin pääsee semmoisella pelaamaan (olisi kivaa vaihtelua itselle).
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Drakthar kirjoitti:Ui vitsit, mun Colette -loota tuli. En kyllä noita millään saa edes pelikuntoon ihan ensi tiistaiksi, mutta sitä seuraavalle (eli 1.4) kuumottaisi päästä jo pelailemaan.
Loistavaa!
Drak
Viesti:

Hammerheart kirjoitti:
Mullakin jää ensi viikko välistä, mutta tuolloin 1.4. yritän päästä paikalle. Kuinka monta pinnaa sulla olisi? Mietin, että voisin funtsia jonkun Henchman-vetoisen listan "aloittelijatasoituksena", kun niin harvoin pääsee semmoisella pelaamaan (olisi kivaa vaihtelua itselle).
Tossa justiinsa kattelin, 26 pinnaa tulee ennen mitään noita lisävarusteita, joku 30 pinnaa siis tuntuu uskottavalta määrältä mihin pääsisi ihan fiksusti.
Fiend_

Tänään ollaan Moljan kanssa menossa pelailee, jos kiinnostaa liittyä seuraan. Muuten nähdään varmaan ensi viikolla? Onko maaleissa jo? :D

Muistathan sitten laittaa ne Mechanical Dovet maaleihin, Toteemit on meinaan erittäin hyödyllisiä tässä edikassa :)
Fiend_

Ja ensi tiistaina taas Moljan kanssa nousee Addiktit ja Vihaiset Henget pöydälle.
Hammerheart

Meikkiskin tulossa.
Fiend_

Mahtavaa Hammerheart!

Pääseekö Drakhtar jo Colletten kanssa?
Drak
Viesti:

Enhän mä noita tietenkään oo valmiiksi (tai edes pelikuntoon asti) saanut saatettua :(. Mannekiinit nyt saan tänään valmiiksi jos vähän yritän, mutta muita en millään... Toki jos lainafiguja löytyy, niin voin tulla.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Hyviä uutisia Draktharille! Norjanpaavi lupasi lainata omia showdaamejaan, niin pääset pelaamaan kokeilemaa, miten käyttäytyvät pöydällä.
Ja saattaa olla, että itse tulen Outcasteillä! Eli luvassa rumpujen pärinää!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
NorjanPaavi

Molja kirjoitti:Hyviä uutisia Draktharille! Norjanpaavi lupasi lainata omia showdaamejaan, niin pääset pelaamaan kokeilemaa, miten käyttäytyvät pöydällä.
Ja saattaa olla, että itse tulen Outcasteillä! Eli luvassa rumpujen pärinää!
Mitä kaikkea pakataan, laitetaanko koko setti matkaan? Tarviitko/kiinnostaako Gunsmith? Coryphee Duelistin kanssa joudutte vähän kikkailee kun ei ihan viel valmis ja base puutuu. Laitan myös tulostetut kortit matkaan.
Drak
Viesti:

Noh, itelle toki olisi varmaan helpointa pelata vielä pari peliä pelkällä startterilootalla että pääsisi vähän paremmin kärryille säännöistä ennenkuin ottaa ihan kaikki vehkeet pöydälle.
Fiend_

Molja: Eikö Kirai enää uskalla tulla? :D Ei vaan, kiva nähdä miten Vikit toimii.

Drakhtar: Kyllähän Hammerheart tuossa lupasi että voi pelailla sun kanssa Henchman vetosta peliä niin ei tarvii vielä mennä hirveästi alotusboksin ulkopuolelle, mutta ota nyt ainakin ne Mechanical Dovet sieltä testiin :D
Hammerheart

No niin - kivaa oli! Pääsin paikalle puoli tuntia myöhässä kun kokous venähti, mutta tosi hyvin ehdittiin vetää peli loppuun kuitenkin. Colette on kyllä jotain ihan hämärää - huhhuh. Siitä selvän ottamisessa menee tovi jos toinenkin ja nyt pelattiin vielä pieni matsi ilman upgradeja. Ne vaan työntyilee sinne sun tänne ja yhtäkkiä joku sapeli vaan viipaloi jotakin. Vähän ehkä maaston asettelut ei ollut ihan optimaaliset - tai oikeastaan se oli varmaan se kulma-depo, joka sotki asioita. Mutta kuten sanottu, kivaa oli!
NorjanPaavi

Hammerheart kirjoitti:No niin - kivaa oli! Pääsin paikalle puoli tuntia myöhässä kun kokous venähti, mutta tosi hyvin ehdittiin vetää peli loppuun kuitenkin. Colette on kyllä jotain ihan hämärää - huhhuh. Siitä selvän ottamisessa menee tovi jos toinenkin ja nyt pelattiin vielä pieni matsi ilman upgradeja. Ne vaan työntyilee sinne sun tänne ja yhtäkkiä joku sapeli vaan viipaloi jotakin. Vähän ehkä maaston asettelut ei ollut ihan optimaaliset - tai oikeastaan se oli varmaan se kulma-depo, joka sotki asioita. Mutta kuten sanottu, kivaa oli!
Mitäs sulla oli vastassa? Perus Ophelia setti, Guildia Vai Tara? Mä oon kanssa sitä mieltä että Colette on saanut tässä uudessa ed. ihan uudenlaista puhtia. Parit uprg. mukaan niin Colette on aika jekku. Itse oon kerran sitä ehtiny pelata, mutta siinä pelis jäin vähän paitsioon kun pelattiin 3 peli jossa jäin Kirain ja Lynchin puristuksiin. Mut vakuutti ihan eri tavalla kuin vanhassa edikassa.
Hammerheart

NorjanPaavi kirjoitti:Mitäs sulla oli vastassa? Perus Ophelia setti, Guildia Vai Tara? Mä oon kanssa sitä mieltä että Colette on saanut tässä uudessa ed. ihan uudenlaista puhtia. Parit uprg. mukaan niin Colette on aika jekku. Itse oon kerran sitä ehtiny pelata, mutta siinä pelis jäin vähän paitsioon kun pelattiin 3 peli jossa jäin Kirain ja Lynchin puristuksiin. Mut vakuutti ihan eri tavalla kuin vanhassa edikassa.
Pelasin siis Francois-johtoisella Gremlin-jengillä (Francois, Raphael, 2 Slop, 2 Bayou G) Draktharin luotsaamaa Colettea (startterin setti) vastaan. Ja juu, tykkäsin kyllä tosi paljon Coletten tyylistä tässä edikassa - se on tosi hyvä supportti, mutta tarpeen tulleen mätkii neljä kertaa activaatioon ihan kelpo stateilla. Lisäksi nykyään näyttää, että vaikka Showgirlseillä on tosi paljon synergioita, mutta ne eivät ole "pakko"-synergioita vaan jengiin voisi hyvin lisätä nappeja Coletten perusjengin ulkopuolelta, joka on minusta kiva pitkempää peliuraa ajatellen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”