"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kaikkia outoja ideoita palloillut taas päässä, mutta tuli sellaista mieleen ääneenkin kysyä, että kuinka monen mielestä kuulostais kivalta niinkin hämmentävä ajatus kuin neljän ryhmän pariturnaus? :D

Älkääkä nyt alkako, että "mut miten tää ja miten tää" vaan kiinnostaako pieni pariturnaus vai ei.

edit: Siis 40k toki tässä tapauksessa
Viimeksi muokannut Furinji, Ti 08.04.2014 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Pariturnaukset ovat olleet ainakin FoWissa parhautta, joten ehdottomasti olisin mukana tässä. Olettaen että olisi armeija mitä pelauttaa. Mikä saattaa hyvinkin olla todellisuutta toivottavasti pian. Suosittelen myös listojen tekemisessä jo pientä yhteispelin ehdottelua. Esim jos olisi 1000 pistettä per pelaaja, niin siinä voisi olla 100 pojoa liukumaa. Että toisella voi olla 900 pojoa ja toisella 1100 pojoa.
Kalat meni kotio...
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Pienellä pistemäärällä voisi kiinnostaa jos joku kokeneempi haluaa ottaa oppipojan mukaansa. Oletan siis että 40k:sta on kyse tällä kertaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Joo 40k toki tähän hätään oli koekaniini ajatukselle. Pistemäärät toki suht pienet ehkä jossain 750-1000 per pelaaja tms.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Ehkäpä. Katsoo taas millaset innot jää jäljelle tosta seuraavasta turneesta.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Furinji kirjoitti:Kaikkia outoja ideoita palloillut taas päässä, mutta tuli sellaista mieleen ääneenkin kysyä, että kuinka monen mielestä kuulostais kivalta niinkin hämmentävä ajatus kuin neljän ryhmän pariturnaus? :D

Älkääkä nyt alkako, että "mut miten tää ja miten tää" vaan kiinnostaako pieni pariturnaus vai ei.

No nyt on ne kaks osunu pääkopassasi kunnolla yhteen :D No joo...Mut oikeesti hyvä idea, kannatetaan! Mulle iski tietty heti suuruuden hulluus ja miks vaan neljä paria? Yleisestä innostuksesta päätellen vois 6 pariakin olla mahdollista. Tietty aiheuttaako 3 isoa pöytää ongelmia? Mutta kyllä, jatko jalostamaan ideaa.

Ai niin mä haluun pelaa Antin kaa samas tiimis :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

Antista tehdään tuomari...eiku
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:
Furinji kirjoitti:Kaikkia outoja ideoita palloillut taas päässä, mutta tuli sellaista mieleen ääneenkin kysyä, että kuinka monen mielestä kuulostais kivalta niinkin hämmentävä ajatus kuin neljän ryhmän pariturnaus? :D

No nyt on ne kaks osunu pääkopassasi kunnolla yhteen :D No joo...Mut oikeesti hyvä idea, kannatetaan! Mulle iski tietty heti suuruuden hulluus ja miks vaan neljä paria? Yleisestä innostuksesta päätellen vois 6 pariakin olla mahdollista. Tietty aiheuttaako 3 isoa pöytää ongelmia? Mutta kyllä, jatko jalostamaan ideaa.

Ai niin mä haluun pelaa Antin kaa samas tiimis :D
Joo mun ehtona on kans et pääsen Jarkon tiimiin
syrja

No niin se on sit sovittu.

Hmm....mistäs sit saadaankaan ne loput osallistujat :P
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Ei ketään halua enää kun tietää että te kaks ootte pariutuneena : D
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

Näin hiukka ajattelinki et kaikki masentu ja keskustelu loppu :D No ei kai sentään.
Ei sitä tiedä miten idean isä homman juonii. Komppaa viel meit pois. Onneks komppeja ei ole perinteisesti tuettu. Ja perinteitä pitää kunnioittaa. No joo. Tää on hienoo, kun saa pullistel taas olemattomia. Tarvis varmaan keskittyy täl hetkel pullisteluis enempi tulevaan lauantaihin. Ja örkki listan hiomiseen....kuin moni muuten uskoo et tulisin oikeesti örkeil :D
Furinji
Viesti:

Mitää komppeja tarvita mutta ainahan voi seedata teidät eri joukkueisiin väkipakolla ja se väkisin seedaaminenhan on ihan luonnollinen jatko tolle teidän pariutumise... oh wait we went fullderp.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Furinji kirjoitti:Antista tehdään tuomari...eiku
Musta Antista pitäisi tehdä noppageneraattori, joka kertoo jokaisen nopan tuloksen ilman heittämistä. Ihan vain pelaamista nopeuttavana tekijänä.

Olenko mie kanssa missannut jotain vai eikö Jarkon pitäisi olla vielä n0b0 40k:ssa, jonka pitäisi heittää takaisin järveen kasvamaan? Alle vuosiko kenttäkokemusta ja tantereita nähnyt Tero pelkää?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Osa tainnut jo luovuttaa, mutta täällähän näitä faban salohaltiafaneja on pyörinyt niin tässä viimein vähän informatiivisempia huhuja.

Kyl BB-projektit kans odottaa mielenkiinnolla näitä ;)
harkkari

viewtopic.php?f=42&t=108083

Onko hapid heittämässä figukirvestä kaivoon kokonaan? Loppuuko pikkuukkopelit tyystin?
Kalat meni kotio...
Runt

Spekulointi lähtenyt siis käyntiin, nähtäväksi jää mitä käy.
Kun tuota figulistaa katsoo mitä ilmoituksessa on ja tietää mitä muuta mies omistaa niin HUH! On tuossa projektia kerrakseen miehellä olemassa, tekee varmasti todella hyvää kun osaa luopua jostain edes.
Kunhan nyt vain ei aivan kaikkea pois myisi vaan jättäisi edes sen yhden armeijan itselleen mihin sitten olisi enemmän aikaa keskittyä. Ehkä se mielenkiinto figuiluun sieltä sitten palaisi myös kun ei edessä odota loputon maalaus urakka.

Jaahas onkos muita vastarintaliikkeen edustajia kuin minä? Mennään porukalla oven taakse joku päivä ja kidutetaan miestä kunnes lupautuu jättämään myyntiaikeet...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Niin tai myy meille könttänä kaiken sikamaisen halvalla. Niinkuin itse olisin tehnyt lopetusvimmassani. Joo se on välillä hyvä päästä figukuonasta, kunnes sitä alkaa taas kertyyn suolenmutkaan.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Pitää tehdä sellainen musta surunauha hihaan nyt sitten liigapelien ajaksi. Hapidi lopettaa. Nyyh. Itkettää.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

paljo olis hyvää tavaraa tarjolla. päivitän ehtoolla vähä listaa.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

Jaahas nyt tippui Hapidilta sitten se viimeinenkin ruuvi päästä, kääpiöt näytti olevan kaupan ja hinnatkaan eivät kovin korkeat olleet (maalattu kuitenkin ihan hyvälle tasolle tuo armeija).
Mitäs tuolla kääpiöarmeijalla mahtaa olla kokonaisuudessaan hintaa? Laitetaan sijoitusrahasto uuteen uskoon ja sijoitetaan miniatyyreihin #"%"¤"¤!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”