"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tulevat tapahtumat

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

Re: Tulevat tapahtumat

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Eiköhän noihin voi kuka vaan osallistua, ja varmaan ihan suotavaakin että saadaan laajemmin matseja jengille. Tietty olettaen että hangarounditki pelaa ns kovaa, eikä mitään uunituoretta Gunnbjörnlistaa; semmosen pelaaminen wtc-viikonlopuissa tuskin hyödyttää ketään.

Mukaan vaan!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Tietty jos uunituore Gunnbjörn lista sattuu olemaan Flanzerin uusin techi, niin asia lienee vähän toinen... Ei siis oikeestivarmaan wtc pelaajat ainakin viime vuonna arvosti sitä, että pelasin niitä vastaan eFeoraa ja jotain muita epäselviä matseja. Circle, cryx ja legioona on varmaan aika kokonaisvaltaisesti tiimeillä hallussa, mutta muuten varmaan löytyy aika isoja aukkoja. Mutta ulkopuoliset lähtee vaan sillä asenteella, että tiimiläisillä on viimeinen sana listavalinnassa.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

TheEmu kirjoitti:
petskules kirjoitti:Ensimmäinen WTC-treenipäivä 21.4. pääsiäismaanantaina
Mikäs tän tilanne muuten oli? Oliko jotain visioo että ois parin päivän setti? En tiä jaksaako yhen päivän väännöstä innostua mutta vähän pidempi kiinnostais toki.

Ja oliko tänne joku ylipäänsä lähdössä? Vähän hiljaista vaan :)
Kertsi on meille varattuna koko päivän, eli olis ihan kiva, että sinne myös tulisi porukkaa. Jos joku haluaa laajentaa sunnuntain ja/tai lauantainkin puolelle, niin siitä vaan. Kertsille mahtuu varmasti sunnuntaina ainakin. Nukkumispaikkaa mulla ei oo tiedossa, mut voihan kertsillä tietty goijaillakin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
TheEmu

Tiedoksi vaan kaikille kesän viikonloppuja suunnitteleville, että Nordic Openia ei järjestetä tänä vuonna. Ehkä ensi vuonna sitten.

Regards, Scissors. "
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

TheEmu kirjoitti:Tiedoksi vaan kaikille kesän viikonloppuja suunnitteleville, että Nordic Openia ei järjestetä tänä vuonna. Ehkä ensi vuonna sitten.
Ei se mitään. Jokaisella meillä on varmasti jonkinlainen käsitys siitä, miten raskasta täytyy olla tulla Turust vuosi toisensa perään. :)

Viime vuotinen NoT oli sen verran siisti, että menee helposti mun mielestä olympialaisten ja futisten MM:n tasolle. Neljän vuoden sykleillä vaan jatkossa, niin ei pääse joka jantteki ylpeilemään NoTin voittajana ;)
Hän on puhunut.
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Joku toinen koppaa vastuun, naamakirjassa joku ruottari jo huuteli et se osallistuu ruottin puolelt järkkäämiseen :)
Ite olis kiva tehä eikä aina huudel mut oon vaan tämmösis niin uusavuton et ei siit tulis mittää..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu

Ihme_apina kirjoitti:Joku toinen koppaa vastuun
Juu, oishan se hirveen siisti ku joku toinen vaan hoitais juttuja.

Ei vaan, jos kellään on yhtään semmonen fiilis että vois järjestää juttuja, niin kantsii olla yhteydessä. Ordolla on hyvät puitteet (maastot, tilat, isompien tilojen kontaktit, läppäritvideotykityms), eikä turnausjärjestäminen todellakaan oo mitään rakettitiedettä. Lähinnä simppelien asioiden hoitamista (sääntöpaketin kirjoittaminen, ilmoittautumisten seuraaminen, mahdollisen maastotransportaation järjestäminen, ja itse turnauksen hoitaminen paikanpäällä), ja ihmisten potkiminen auttamaan. Nykyisillä järjestäjillä alkaa vaan olla sen verran monta turnausta alla, että homma alkaa maistua vähän puulta, ja uutta verta ja perspektiiviä ois hieno saada. Parasta järkkäilyssä on että saa ite valita turnausformaatit ja -aikataulut, eli eventit on just niin hyviä kuin ite haluaa. Lisäks saa valita ihan itse mitä syö, eikä väkisin Pizzaa jos ei halua! Esimerkiks jos ei tykkää että turnauksissa on maalauspakko, niin se on helppo korjata kun maalauspakko on lähinnä allekirjoittaneen pakkomielle. Ja totta kai vanhoilta naamoilta saa apua, ettei heti heitetä syvään päätyyn ilman kellukkeita.

Nojoo, meni vähän Ordomainokseksi mut ei se kai ihan väärin oo. Saman vois olettaa pätevän Noppakerhollakin, ja ehkä jossain Tampereen suunnallakin (en tiiä, ei turkulainen oo uskaltanu lähteä Tampereelle turnaukseen).

(Jos randomilla joku ei-masinisti sattuu tätä lukemaan, niin lisätään vielä, että tarjous koskee muitakin pelejä. Ainakin GW-pelit ja FOW menee Ordon maastoilla hyvin, muuten voi olla että täytyy vähän värkkäillä maastojuttuja.)

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:
Ihme_apina kirjoitti:Joku toinen koppaa vastuun
Parasta järkkäilyssä on että saa ite valita turnausformaatit ja -aikataulut, eli eventit on just niin hyviä kuin ite haluaa.
Jep. Aina ku valitetaan et miks aina on näin ni se johtuu siitä et aina sama tyyppi järjestää.

Paskasti järjestetty Teemu..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Ite voisin järkkäillä, mutta tarvitsisin aina varamiehen joka ottais kopin turnauksesta jos en pääsekkään paikalle. Vuorotyöt joihin omat vaikutusmahdollisuudet on pienet hieman heikentää mahdollisuuksia :/
TheEmu

Kunhan etukäteisjärjestelyt on suht hyvin hoidettu, ite turnaus on aika helppo vetästä (jopa Hermanni selvisi siitä kunnialla!). Enhän mä itekään koskaan oo satavarma, että pääsen järjestämääni turnaukseen paikalle (mikä tässä maailmassa ois varmaa ja silleen), mutta oon lähtenyt ajatuksesta, että jos en pääse paikalle niin kyllä joku muu saa sen hätätilanteessa hoidettua. Tai jos ketään ei pysty, niin tuskinpa tapahtumaan on ketään tulossakaan, ja sen voi hyvin mielin perua.

Ei ihan aukoton ajatuksenjuoksu, mutta jotain ideaa kuitenki. Tietty sun tapauksessa jos on suurempi todennäköisyys ettet pääse paikalle, niin tämmönen kannattaa sopia jonkun kanssa etukäteen.

Eli Niko+Hebe järjestää seuraavan turnauksen? Millaselle päivälle pistetään? :)

Regards, Scissors. "
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Mulla on tosiaan tuo 66% todennäkösyys et oon töissä viikonloppusin ni todennäkösempää on et en pääse paikalle :/ Kevään turnauksissa on selkeesti seurattu mun työaikatauluja kun on lähes kaikki sopinu.
Sir T0inen

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Isketääs tänne nyt infoa, kun kerran on TaTapella omat tilat. Heinäkuun eka tai toka viikonloppu on sitten kaksipäiväinen turnaus Tampereella. Päivämääriin saa vaikuttaa. Alustavasti olen suunnitellut, että kerhotiloissa ei nukuta, koska samassa rakennuksessa on hotelli(noin 30 euroa/yö) ja masiinajatkot hoidettaisiin tyylikkäästi alakerran panimoravintolassa. Kai tää yhden mökkiviikonlopun kuittaa?
Delvor

Viesti Kirjoittaja Delvor »

Heinäkuun eka vkl on paaaaaaaljon parempi ;)
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Laita Doodle äänestys pystyyn. Ei mene foorumi tukkoon.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Sir T0inen

Nyt olisi sitten doodle kysely pystyssä, eli äänestämään, jos halutaan turnausta heinäkuussa. http://doodle.com/fmcgfvgh3bpcawth

Edittiä tiskiin: Eli Tampereella pelaillaan todennäköisesti heinäkuun ekana viikonloppuna äänestyksen perusteella. Suljen kyselyn huomenna, eli jos haluaa vaikuttaa, niin nyt olisi vielä mahdollisuus. Tänään on PKP:n pieni turnaus, jossa mukana tamperelaisia ja sitten joku possu pelaaja Helsingistä. Twitter-seuranta hashtagilla #pkpturnaus ja mun tilini on @futoach. Pyrin pitämään ajan tasalla tilanteen twitterissä ja ehkä jopa kommentoimaan pelejä, ainakin omiani, jos mua ei pudoteta pois pelaajien joukosta. Yksi arpoo vielä. Turnauspaketti tääällä: http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... b27888af1c
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Jos ette oo huomannu ni turnaukset osiossa on turnaus. Mä vedän,eri pistekokoja ja kaikkee.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Sir T0inen

Pari uutta turnausta on tullut yleiseen jakoon:
viewtopic.php?f=11&t=108550 tämä on 5.-6.7.2014

Tämä taas 28.6. http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... a82e9a0ece

Pahoittelut, että on peräkkäiset viikonloput, mutta kun noi alueen pelaajat tahtoivat nämä näin.
TheEmu

Meinasko joku järkkää elosyyskuussa jotain masiinasettiä?

Tää conijärkkääminen on ollu taas niin nastaa ett mietin ett jos vetäis jonku kivan tiimiturnauksen johki väliin. Joko Rypäleellä (4 tiimiä, 3 kiekkaa, yks päivä plus su vois tietty pelaa jotain randomii) tai sit Turkusalissa (~8 tiimiä, 5 kiekkaa, 2 päivää).

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

TheEmu kirjoitti:Meinasko joku järkkää elosyyskuussa jotain masiinasettiä?
viewtopic.php?f=11&t=108813
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Celebdae kirjoitti:viewtopic.php?f=11&t=108813
Yo dawg, I heard you like links so I linked you a link.

Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”