"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WM/H Rautarouva -turnaus 3.-4.5. by Nopat ja Taktiikka Ry

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
TheEmu

Re: WM/H Rautarouva -turnaus 3.-4.5. by Nopat ja Taktiikka R

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Pystyykö joku auttamaan yksinkertaisen turkulaisen juna-asemalta pelipaikalle jos menee junahommeleiks? Bussiseuraki ois jo tosi jees mut tietty best-case jos joku innokas lähtis hakemaan ihan :)

Maksoin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Hei, miks mut on pudotettu varasijalle maksamattomana, vaikka oon kerhon jäsen?

TheEmu, eiköhän kyyti asemalta järjesty, katsotaan lähempänä keneltä.
Sir T0inen

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Mut voi tiputtaa listoilta, eli Juha Paananen pois.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Muutenki miks porukkaa on pudonnu ilmolistalta varasijoille ilman peruutuksia sun muita? Yleensä on ollu joku viimenen maksupäivä jonka jälkeen pudotetaan maksamattomat pois, eikö?

Vai onko kerholaiset etusijalla ilmoittautumisissa, tästä olisi ollut hyvä varmaan ilmottaa alotusviestissä.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Sinänsä ainakaan ekassa viestissä ei mainita mitään muuta kuin että "ilmoittautuminen tähän ketjuun". Tosin myöhemmin mainitaan myös, että kerhon jäsenten pitäisi ilmoittaa jäsenyydestään ilmoittautumisen yhteydessä. Mistään eräpäivistä tai että listalta voi tippua pois ei ole mainintaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
TheEmu

petskules kirjoitti:Korostan vielä tätä. Jos haluat pitää paikkasi (tai ryöstää varasijalta paikan), niin maksa turnaus.
Ei tää mulle ainakaan tullu yllätyksenä että turnausmaksun maksamalla kiilaa maksamattomien ohi, vaan semiriskillä himmalin omaa maksuani kun olin epävarma.

Siihen en ota kantaa, miksei kanta-asiakkaat oo maksaneina listoilla.

Regards, Scissors. "
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Hyvä esimerkki miksi turnausten järkkääminen on niin kivaa. Eiköhän asia järjesty.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

TheEmu kirjoitti:
petskules kirjoitti:Korostan vielä tätä. Jos haluat pitää paikkasi (tai ryöstää varasijalta paikan), niin maksa turnaus.
Ei tää mulle ainakaan tullu yllätyksenä että turnausmaksun maksamalla kiilaa maksamattomien ohi, vaan semiriskillä himmalin omaa maksuani kun olin epävarma.

Siihen en ota kantaa, miksei kanta-asiakkaat oo maksaneina listoilla.
Joo mähän luin vaan ekan viestin, jossa oletin olevan kaiken infon. Ei mulla mitään sit.

Maksoin.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Tarkista Jani oletko maksanut kerhomaksun, ainakaan noppien tilillä ei näy maksua.

Ollin maksu ei myöskään näkynyt vielä.

Teemun sen sijaan näkyi.

Saiskohan jostain isomman tilan käyttöön, kun kerran yllättävän paljon olisi kiinnostusta..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
JArrow

Olen maksanut noppien jäsenmaksun, jos olen saanut sähköpostiini ilmoituksen jäsenmaksusta, kuten aina ennenkin. Mielestäni yhdistyksen tulee ilmoittaa ennen kuin katsoo jonkun kerhoon kuulumattomaksi. Jos laitat maksutiedot, niin voin maksaa, mutta firman verkko blokkaa noppien kotisivut.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

JArrow kirjoitti:Olen maksanut noppien jäsenmaksun, jos olen saanut sähköpostiini ilmoituksen jäsenmaksusta, kuten aina ennenkin. Mielestäni yhdistyksen tulee ilmoittaa ennen kuin katsoo jonkun kerhoon kuulumattomaksi. Jos laitat maksutiedot, niin voin maksaa, mutta firman verkko blokkaa noppien kotisivut.
Jäsenyyden hinta on 80€/puoli vuotta (kevätkausi 1-6 ja syyskausi 7-12) tai 150€ koko vuosi, jolla katamme kerhohuoneesta aiheutuvat vuokra- ja ylläpitokulut. Opiskelijoilla tms. on mahdollisuus maksaa alennettua jäsenmaksua 50€ /puoli vuotta tai 90€ koko vuosi. Jäsenmaksu tarkastetaan puolen vuoden välein ja se tippuu sitä mukaan kun uusia jäseniä tulee mukaan.
Kerhohuoneen jäsenmaksu maksetaan yhdistyksen tilille, alla olevien ohjeiden mukaisesti:

Nordea 157235-379490
IBAN: FI89 1572 3500 3794 90
BIC: NDEAFIHH
saajaksi Tero Särkijärvi (yhdistyksen rahastonhoitaja/kirjanpitäjä)
Laita viitteeksi teksti: Oma etunimi ja sukunimi, kevät 2014 (+ opiskelija)
Mikäli pankkisi ei anna laittaa tekstiviitettä jätä kenttä tyhjäksi.
Summa 50€ / 80€ / 90€ / 150€
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Riittävästi offtopicin puolelle kun mennään, niin löysin tällasen kerhon viime vuoden vuosikokouksen pöytäkirjasta:
Päätettiin koota jäsenrekisteri, jossa on jäsenten nimet sekä yhteystiedot. Lähetetään jatkossa sähköpostilla maksumuistutus jäsenille.
Herää vain kyssäri paljon kertsillä on jäseniä, joilta ei ole peritty jäsenmaksua, jos nämä ei ole oma-alotteisesti sitä maksaneet... ehkä niin paljon, että vois olla varaa isompiin tiloihinkin? Ja joo en usko, että tän ylläpito Teron homma todellakaan pitäis olla.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
JArrow

Maksettu koko vuoden jäsenmaksu.
Herää vain kyssäri paljon kertsillä on jäseniä, joilta ei ole peritty jäsenmaksua, jos nämä ei ole oma-alotteisesti sitä maksaneet... ehkä niin paljon, että vois olla varaa isompiin tiloihinkin? Ja joo en usko, että tän ylläpito Teron homma todellakaan pitäis olla.
En varmasti ole ainao. Mun mielestä tähän asti on tullut aina puolen vuoden välein muistutus jäsenmaksusta ja toi on kuitenkin elänyt sen verran, että kiva maksaan kerralla oikea summa. Ja itse olen ainakin tottunut siihe, että yhdistykset ovat sen verran kiinnostuneita jäseniensä rahoista, että edes kahdesti vuodessa muistaa laittaa aiheesta viestin. Maksutietojen tarkastaminen ja karhukirje on sitten jo ihan toinen juttu. Metsään menee ja rankasti, mutta oli mulla sentään eka lause turnaukseenkin liittyvää...
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Tälle keskustelulle on varmasti parempiakin foorumeita.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Celebdae

GreenMeanie kirjoitti:Tälle keskustelulle on varmasti parempiakin foorumeita.
Pakko sanoa silti, että nyt kun tarkastelin asiaa vielä vähän, niin itse asiassa kerhon vuoden 2014 jäsenmaksusta ON informoitu maililla (26.12.2013). Jee! Mailissa tosin oli linkki kerhon sivuille, eikä suoraan maksutietoja. Se on sitten asia erikseen kelle kaikille se on lähetetty. Mulle joka tapauksessa ainakin =)

TheEmu

GreenMeanie kirjoitti:Tälle keskustelulle on varmasti parempiakin foorumeita.
Täähän on aina just hyvä että turnausketju täyttyy turnaukseen pääosin liittymättömistä asioista. Sitä TO just haluaaki. Mikä sit taas johtaa ett joku Cryxpelaaja ei jaksa seurata topiccia ja on ihan kuutamolla.

Paskasti järjestetty, Tero.

(Viestiin sisältyy tietty huumoriosuus, jonka uskon Teron ymmärtävän mutta lisätään nyt vielä tämmönen jos ei tullu jolleki selväks.)

Regards, Scissors. "
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Eiks sinne käytävälle, hissin viereen, rappukäytävään ym. mahdu pöytiä?
Celebdae

shoddie kirjoitti:Eiks sinne käytävälle, hissin viereen, rappukäytävään ym. mahdu pöytiä?
Siellä on sellanen ongelma, että valot toimii viikonloppuisin aikakytkimellä, eli käytännössä tila menee pimeäksi muutaman minuutin välein. Kohtalaisen ärsyttävää jonkun rampata valokatkaisimella koko turnauspäivän ajan...

EDIT: Offtopicciin vielä sen verta, että Noppakerhon sivut ei tunnu oikein toimivan tällä hetkellä sisäänkirjautumisen osalta. Tää on tosin sikäli topicciin kuuluvaa, että oisin maininnut siellä yrityksestä järkätä tän turnauksen kanssa samaan aikaan(!) muutakin ohjelmaa kertsille. Tai siis tyrmännyt tuon ajatuksen.

Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Kai tää tarttee sit tänään maksaa.. mut olis ihan kiva jos tälläsil listoilt tiputtamisil olis joku päivämäärä ilmotettu.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu

Jatketaan nyt offtopicilla kun kerran kaikki muutki :D. Ollakseni ihan rehellinen, mä en oikeen ymmärrä miten tästä on saatu näin vaikeeta, ja toisaalta miks tätä ilmottautumissysteemia dissataan. Ainaki mun korvaan tää näyttää tällä hetkellä reiluimmalta systeemiltä. Jos ois "maksa viimeistään 2vko ennen turnausta" niin miks kukaan maksais ennen tota kahta viikkoa? Nyt kun paikat alkaa mennä, niin lumipallon tavoin maksuja alkaa kilahdella tilille, mikä on järkkärin kannalta tosi tärkeää budjetin suunnittelun kannalta. Mutta toisaalta tää on musta reilu systeemi pelaajalleki: Jos oon epävarma pääsenkö, voin ilmoittautua ja toivoa mahtuvani, mutta jos oon varma pääsystäni niin voin turnausmaksun maksamalla varmistaa paikkani. Totta kai ois ollu hyvä että tää systeemi ois selitetty ekassa viestissä, mutta kyllä siinä pelaajakin voi vähän katsoa peiliin, jos ei jaksa muutamaa viestiä kahlata alaspäin ja sen takia missaa tärkeää infoa.

Jos jonkun mielestä on epäreilua, että listalta voi pudota ilman ilmoitusta, vois taas vähän katsoa sinne peiliin. Pelaajat jotka ilmoittautuu kuukausia sitten turnaukseen ja sitten unohtaa koko homman tai ei seuraa mitään ilmoituksia on just niitä paskimpia järkkärin näkökulmasta. Aina saa ihmetellä että onkohan toi tulossa vai voisko varasijoilta ottaa siihen tilalle jo jonkun, ja minkä verran voi käyttää budjettia ja semmosta. Ehkä mä katon tätä tilannetta enemmän järkkärin näkökulmasta ku keskimääränen apina, mutta semmosta se on.

TL;DR: Paskasti järkätty. Miks pizzaa?

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”