FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Sellainen kysymys tuosta saksalaisesta "kura" jalkaväestä, että mitä se tarkalleen ottaen kuvaa? En sanoisi kukkulaa 112 ja sen ympäristöä puolustaneita SS-panssarikrenatöörejä kuraksi ;)
Lisäksi täytyy kyllä pistää oman osallistumisen ehdoksi sen, ettei sakujen puolustus ole täynnä linnoitteita. Ne tekee pelistä todella tylsän ja yksipuolisen.
Lisäksi täytyy kyllä pistää oman osallistumisen ehdoksi sen, ettei sakujen puolustus ole täynnä linnoitteita. Ne tekee pelistä todella tylsän ja yksipuolisen.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Hieno peli pelattiin lauantaina, Riston skenu toimi loistavasti! Kerrankin oli kentällä kokonainen pataljoona samaa joukkotyyppiä, kun toimme 3 pelaajan toimesta täyden 4 komppanian brittiläisen jalkaväkipataljoonan kentälle. Tukiyksiköidenkin määrä oli se mitä pataljoonalla oikeastikin oli käytössään. Lopputuloskin kirjattiin tasapeliksi, kun molemmat pataljoonat murtuivat pelin päättyessä. Lisää tälläisiä!
Nopat ja Taktiikka Ry
Kuvia? Raporttia?Trekkeri kirjoitti:Hieno peli pelattiin lauantaina, Riston skenu toimi loistavasti! Kerrankin oli kentällä kokonainen pataljoona samaa joukkotyyppiä, kun toimme 3 pelaajan toimesta täyden 4 komppanian brittiläisen jalkaväkipataljoonan kentälle. Tukiyksiköidenkin määrä oli se mitä pataljoonalla oikeastikin oli käytössään. Lopputuloskin kirjattiin tasapeliksi, kun molemmat pataljoonat murtuivat pelin päättyessä. Lisää tälläisiä!
- Sotalammas
Oli tarkoitus tehdä raportia ja kuviakin muistin sitten ottaa jopa ekalta 2 kierrokselta. Sitten eversti Sandels otti johdon ja keskityttiin sotimiseen. Ensikerralla sivuun jäänneetkin mukaan itse toteamaan homma.A. Meaney kirjoitti:Kuvia? Raporttia?Trekkeri kirjoitti:Hieno peli pelattiin lauantaina, Riston skenu toimi loistavasti! Kerrankin oli kentällä kokonainen pataljoona samaa joukkotyyppiä, kun toimme 3 pelaajan toimesta täyden 4 komppanian brittiläisen jalkaväkipataljoonan kentälle. Tukiyksiköidenkin määrä oli se mitä pataljoonalla oikeastikin oli käytössään. Lopputuloskin kirjattiin tasapeliksi, kun molemmat pataljoonat murtuivat pelin päättyessä. Lisää tälläisiä!
Nopat ja Taktiikka Ry
Onkos Lauantaille puoliltapäivin peliseuraa, voisin tulla Saksalla, mutta myös US toimii?
Tekisi mieli hiukka verestää tätäkin lajia.
Tekisi mieli hiukka verestää tätäkin lajia.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Mulla ois huomenna pitkästä aikaa mahdollisuus pelata päivällä FOW:tä. Oisko ottajia?
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Lauantai 1.2. Ei näyttäisi kerhon kalenterissa olevan mitään, itse sain komennon poistua kotoa pelaamaan tuolloin, sopiiko kenties jollekin? Saksalaista telavehjettä tiedossa, toki pakotettuna myös jalkaväkeä. LW/MW Whatever...
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Onko jengiä tulossa pelaamaan huomenna? Itse ajattelin ainakin suunnata kerholle. Lw haasteita otetaan vastaan.
Tulossa ollaan ja vissiin muutakin väkeä. Isäntänä en nyt uskalla vielä sitoutua tiettyyn pelipariin vaan täytyy katsoa paikan päällä että kaikille löytyy pelit. Mutta ainakin siis mun ryssiä on huomenna sotajalalla kerholla.
Nopat ja Taktiikka Ry
Onko huomenna kukaan pelaamassa? Ja haluaisiko joku ottaa aloittelijaa vastaan matsia (ja helppoa voittoa?). 1780 asti onnistuu jos vain pohjamaaleissa olevat figut ei aiheuta ahdistusta. Maaleissa sitten vähän pienempiä settejä.
Nopat & Taktiikka Ry
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Jussi huuteli toisessa threadissa tulevansa ja minä tulen myös. Ja ei haittaa maalaamattomat figut :)Nysse kirjoitti:Onko huomenna kukaan pelaamassa? Ja haluaisiko joku ottaa aloittelijaa vastaan matsia (ja helppoa voittoa?). 1780 asti onnistuu jos vain pohjamaaleissa olevat figut ei aiheuta ahdistusta. Maaleissa sitten vähän pienempiä settejä.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Juu paikalla ollaan ja ihan mielellään pelaillaan aloittelevienkin kanssa. Mukaan vaan!
Nopat ja Taktiikka Ry
-
VilleVicious
Mäkin olisin kans tulossa. Mulla on loppusodan neukkuja, tarvittaessa monessakin koossa.
Mä voin tulla paikalle tuuppiin unkarilaisia =). ETC listaa mielellään testailisin.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Suolakala, huom. päivämäärät.
*edit*
kappas olin sokee noppakerhol on oma lanka =D.
kappas olin sokee noppakerhol on oma lanka =D.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Vähän myöhässä, mutta ei ketään olisi huomiseksi saatavilla sotimaan?
Lomat lusittu, peliseuraa kehiin. Ketään saatavilla tällä tai ensi viikolla? Milloinkohan vakituiset päivät jatkuvat?
Pelataan tänään fabaa, joten ovet on auki viideltä. Sekaan mahtuu ihan hyvin pelaamaan fleimssiäkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Mites fleimssi pelipäivät on lähteneet rullaamaan vai onko ? Tarvitaanko lisää isäntiä & kulkulätkiä ? Olen niitä joka tapauksessa tilailemassa, mutta voi olla toimitusaikaa.
Fleimssistä olisi kiva saada tapahtumaa Talvisotaan helmikuulle 2015, ja lokakuulle olisi mahdollista järkätä Suomenlinnan sotamuseoon tapahtumaa, onko järkkäriä tai järkkäreitä ? Jos, niin pistäkääpä mulle vaikka meiliä kalle piste mannonen ät geemailipistekom.
Bolttiin on tarkoitus myös alkaa pyörittää pelipäivää keskiviikkoisin eksentrisen keksiviikon rinnalla, ihan vaan tiedoksi WWII:tä pelaaville. Kertsille ollaan tekemässä yhteiskäyttösaksalaisia, joten sitä peliä voi käydä kokeilemassa ilman omia nappuloitakin. Jahka ne sakun on ojennuksessa. Lauantaina askarrellaan, tere tulemast mukaan 12.00.
Fleimssistä olisi kiva saada tapahtumaa Talvisotaan helmikuulle 2015, ja lokakuulle olisi mahdollista järkätä Suomenlinnan sotamuseoon tapahtumaa, onko järkkäriä tai järkkäreitä ? Jos, niin pistäkääpä mulle vaikka meiliä kalle piste mannonen ät geemailipistekom.
Bolttiin on tarkoitus myös alkaa pyörittää pelipäivää keskiviikkoisin eksentrisen keksiviikon rinnalla, ihan vaan tiedoksi WWII:tä pelaaville. Kertsille ollaan tekemässä yhteiskäyttösaksalaisia, joten sitä peliä voi käydä kokeilemassa ilman omia nappuloitakin. Jahka ne sakun on ojennuksessa. Lauantaina askarrellaan, tere tulemast mukaan 12.00.
Nopat ja Taktiikka Ry