"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GreenMeanien vanha ja huono metaketju

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Celebdae

Re: Kuhan possumeta

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

GreenMeanie kirjoitti:Rehellisesti sanottuna ekaa kertaa tuli semmonen fiilis et nyt possut ei oo vaan pelaamista vähän pienemmällä stäkillä vaan myös kädet sidottuna selän taakse.
Tähän vois sopia vanha klassikko:

NO SHIT SHERLOCK!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

Re: Kuhan possumeta

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Laitetaas vähän rapsaa possujen toiminnasta kevään Fanatikissa. Ei toiminu possut eikä pelaaja.
Celebdae kirjoitti: NO SHIT SHERLOCK!
Tiers: 4
Midas (*5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Road Hog (9pts)
* Road Hog (9pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Farrow Slaughterhousers (Leader and 5 Grunt) (6pts)

Tier 1: Bone Grinders FA:U. Can take Boneswarm warbeasts.
Tier 2: For each BG unit, one beast gains Advance Move.
Tier 3: For each SH unit, one Boneswarm starts with 3 bone tokens.
Tier 4: Add a war beast to Midas’ battlegroup, the warbeast starts the game destroyed.

Lord Carver (*6pts)
* Road Hog (9pts)
* War Hog (8pts)
* War Hog (8pts)
* Targ (2pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Farrow Brigands (Leader and 9 Grunts) (7pts)
Farrow Brigands (Leader and 5 Grunts) (4pts)
Rorsh & Brine (9pts)

Tier 1: One Farrow Brigand unit gains AD.
Tier 2: Models/Units gain pathfinder Turn 1.
Tier 3: Reduce the points cost of Farrow Brigand units by 1.
Tier 4:Models in Carvers battlegroup gain Advance Move.
Oli tavallista kivampaa aatella listoja kun tiesin ettei tarvo pelkää ampuvaa cyggee eikä retrii kun tiimistä muut vois pelaa ne, ja cryxiinki oli parempia matseja. Otin jotain aika huonoja matseja itelleni mut mun mielestä ne nyt ehkä kannatti antaa possuille et muut pääs pelaan parempia pelejään.

Peli 1: Circle, Kromac
Ennen turnausta sanoin tiimin facebuuk chätissä et kun 10:00 alkaa pelit niin 15 yli oon ottanu varppisuden naamaan ja alan juomaan. Oon jotenki kelannu et midas vois pelaa circlee vastaan ihan ok kun warppisudet kuitenkin tottelee lyöntivoimaa. Aluks sainkin ammuttua yhtä ihan hyvin, sain skenualueen haltuun toisella puolella ja häiriköin toisella, mut sit toin Midaksen heittään calamitya (joka ei ees yltäny), ja primaloitu+wild aggression Ghetorix riitti just just (no joutu se ainakin käyttään ehkä furya) tappaan midaksen jolla oli varmaan 2-3? On noi 11'' päähän targetistaan sprinttaavat sudet muutenkin ihan helvetin ärsyttäviä kun tuntuu et tarvii työntää ihan sika lähelle kaikkee.

Peli 2: Skorne, Makeda1
Carveri lähti hakeen mammuttia, mun infatry hävii mut niin vastustajaltakin, SHt pääsee asemiin ja brine syö Cetrateita ihan ilokseen. Unohdin kans hiilailla sitä kun se söi niit animuksellaan, mut ei peli siihen kaadu. Mammutti tulee eteenpäin ja tappaa yhen warhogin. Katon että mammutin ja toisen war hogin välissä on vaan muutama nihilaattori ja muistaakseni spreijaan niitä pois, mutta yks taffaa, bone grinderit ampuu sitä ja se taffaa uudestaan ja vielä pari brigandia ampuu sitä ja saa sen viimein hengiltä. Fiitti+war hogi jättää mammutin kai 4 pinnaan enkä saa siihen enää kun muutaman brigandin jotka feilaa ja jättää sen kahteen. Mammutti clearaa kaiken lähelläolevan ja hetken päästä vastustaja voittaa skenulla kun en saa mitään lähelle.
Käytin armeijani tappaan mammuttia joka ei kuollu. 'Nuff said.

Peli 3: Skorne, pHexeris
En halunnu pelaa Carveria Zaalia vastaan niin otin Midaksen mut pHexyhän sieltä tuli. Tokalla vuorollani heittämällä kaikki pedot keskelle tapan kaikki incindiarit ja aika hyvin nihilaattoreitakin, tein myös jotain pinnoja krokoihin ja oli aika tyytyväinen. Jotenkin ajattelin sen fiitin RFP osuuden väärin vaikka juteltiin siitä jo aluks. Molik+Cannoneeri ja pari krokoo syö mun kaikki pedot ja RFP ne ettei ees fiitti oo tuomassa niit takas. Midas chargaa Molikin, tappaa ja fatewalkkaa mut sit cannoneeri ja extolleri ampuu sen pois. Äh. Annoin pois fiittini ja samalla kaikki petoni, ei tätä voi laittaa possujen syyks kyl millään.

Peli 4: Mercenaryt, Ashlynn
Jee. Aattelin et ei tarvi kattoo sitä cygnarin ampumista niin vastaan tulee Ashlynin tieri. Jehna. Grindi etenee, mulla menee ihan ok koska vastustaja ei saa oikein damaa aikaseks mun petoihin (Infantry toki hävis ihan hyvin), mutta sit ashlynn juoksee toiselle zonelle dominoimaan, lähen sinnepäin sit midaksella. Vastustaja lopettaa lopuks 10s kellossa, voittaa jos dominoi mun vuorolla. Mulla joku minuutti jäljellä, paniikissa fiittaan kaikki pedot takas just just zonen ulkopuolelle ja koitan ampuu ashlynia joka jää kolmeen kun aika loppuu. Toki oisin voinu kävellä zonelle ja kontestaa ja antaa sen koittaa tappaa 4 petoo 10 sekunnissa tai pelaa 2s nopeemmin ja lyödä kellon ja luottaa tuleen mutkun ei niin ei. Taas tappio ihan omaan piikkiin.

Peli 5: Cryx, Denny1
Atritioin hyvin, oon mielestäni selvästi johdossa, Denny fiittaa, oon häviimässä, Fiittaan ite, tapan kamaa ja ollaan molemmat aika vähillä napeilla ja biistit melkeen kuolleina ja toteen et parasiitilla ja crippling graspilla puolet satyxiksista vaan riittää tappaan mun pedot. Tuplaassaulttaan kämppäävän dennyn ja mäihätän nopissa, denny jää kuitenkin seittemään ja tuli sammuu. Midas menee pläts dennyn chargeen.
Ehkä ois voinu pelaa paremminkin mut oikeesti parempi pelaaja ja pDenny on ihan hirvee peli ihan millä armeijalla vaan.

Eli oma tulos oli 0-5. Kivoja pelejä oli silti, vastustajat oli hyviä tyyppejä eikä mikään peli ollu ainakaan tylsä. Onneks lopputiimi raahas mua mukanaan ja oltiin vaan toiseks vikoja.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Veripallo

Re: Kuhan possutechit

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Kuulosti viihdyttävilt matseilta. Neljännen lopputulos oli kyl vähän surullinen, jos vastustajal kerta 10s jäi jäljelle. Röh röh.
Hän on puhunut.
GreenMeanie

Veripallo kirjoitti:Kuulosti viihdyttävilt matseilta. Neljännen lopputulos oli kyl vähän surullinen, jos vastustajal kerta 10s jäi jäljelle. Röh röh.
Eipä kyl. Molemmat derppaili niin paljon, minä kuitenkin enemmän; Otin muun muassa 2 kertaa anastasian espionagen naamaan (joista vaan yks tarkotuksella, mutku possujen MATilla sitä ei oikeen poisteta ja ''varma'' keino boostaa lähelltä tullu blasti feilas.) ja Oulusta nyt kuitenkin tulee rennoimmat pelaajat ja paras masiinameta (vastustajalle paras siis).
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Oisitte nähny ne reaktiot ku toi matsi loppu. Kumpikin tiimi huutaa vaan ja "kertoo" ohjeita. Sitä enne joku 5 jätkää puree hammasta ettei kerro mitään pelisuunnitelmia...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
GreenMeanie

Commander Dalin Sturgis (*6pts)
* Stormwall (19pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Rangers (5pts)
Silver Line Stormguard (Leader and 9 Grunts) (9pts)
Stormblade Infantry (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Stormblade Infantry Officer & Standard (3pts)
* 3 Stormblade Infantry Storm Gunner (3pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Journeyman Warcaster (3pts)
Rhupert Carvolo, Piper of Ord (2pts)
Stormblade Captain (2pts)
Harjottelin taas listan tekemistä oikeella faktiolla.
Sturgis heittää AS silver lineihin, Snipen stormbladeihin ja piper antaa silvereille toughin/deffiä. Silver linet juoksee edellä, stormbladet chargaa kiinni niihin ja assaulttaa vihun etulinjoja. Jatkossa Sturgis uppaa ilmaseks AS, antaa seinälle fokusta ja kierrättää snipee seinän ja bladejen välillä. Junnu bottaa ASsää takalinjasta. Sitku vihu tappaa seinän ni sturgis menee ja viuhtoo kaikki kuoliaaks.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Hienoa sattumaa, että juuri eilen pyörittelin itsekin Sturgisille listaa ja päädyin muuten identtiseen listaa, pitsi että rangerien, eiryksen ja robertin tilalle oli otettu vielä storm-cladi. Sturgiksen featti antaa kivasti lisä-treattiä bladeille ja seinän covering firet nyt vaan on aika kova featin kanssa. B13 vois olla kyllä myös hyvä optio mukaan. Rangerit on mun mielestä tossa listassa vähän tiellä, koska jotta saat markattua vihun storm-bladeja varten, niin joudut olemaan joko 5" vihusta silverlinen edessä tai kiinni vihussa. Molemmissa tapauksissa aika kertakäyttöiset 5p, vaikka toki rat5 vs rat7 on aika suuri ero. Mutta se, että mä päädyn cygnarilla samaan listaan ei tarkoita, että lista olisi maailman toimivin...
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Ei ne rangerit ihan kertakäyttöisiä ole, kun yks voi juosta merkkaamaan ja loput himmailla takana. Riittää kuudeksi vuoroksi tällä tavoin =)

Ite ottasin kyl rangerit ehdottomasti messiin, koska Sturgis ei osumista osaa buffata. Stormwall jo yksistään tykkää osua isoilla tykeillään ja jos vielä jotain Stormbladejen Snipe-kikkailua haluaa harrastaa...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

JArrow kirjoitti:Hienoa sattumaa, että juuri eilen pyörittelin itsekin Sturgisille listaa ja päädyin muuten identtiseen listaa, pitsi että rangerien, eiryksen ja robertin tilalle oli otettu vielä storm-cladi. Sturgiksen featti antaa kivasti lisä-treattiä bladeille ja seinän covering firet nyt vaan on aika kova featin kanssa. B13 vois olla kyllä myös hyvä optio mukaan. Rangerit on mun mielestä tossa listassa vähän tiellä, koska jotta saat markattua vihun storm-bladeja varten, niin joudut olemaan joko 5" vihusta silverlinen edessä tai kiinni vihussa. Molemmissa tapauksissa aika kertakäyttöiset 5p, vaikka toki rat5 vs rat7 on aika suuri ero. Mutta se, että mä päädyn cygnarilla samaan listaan ei tarkoita, että lista olisi maailman toimivin...
Great minds jne. Rangerit tekee tolle listalle niin paljon et niit ei mun mielest vaan voi tiputtaa, mut jos ne joutuis droppaan niin tilalle tulis alexia jonka sais tossa tosi helposti kerään kaikkien sielut.
GreenMeanie

Eilen stomppailin Jania ihan miljoona nolla antamatta mitään mahollisuuksia niin metailtiin röllei; täs on mun mainitsemat listat jotka vähän kutkuttais; Huntterit koppaa kaiken minkä saa rikki (aka ei skorne, menoth, seinä/kaljuuna) ja calandra sit laittaa mulgin paikalle kavereineen. Mitä mieltä trollaajat on?
Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood (*5pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
Ehkä Axerin vois vaihtaa burrowereihin mut emt. onhan toiki aika kiva infantryn poistoon hätätapauksissa.

Hunters Grim (*4pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Professor Victor Pendrake (2pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Sons of Bragg (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)
Aika perus Grim2 lista kaiketi. 4 unittia ottaa tuen sooloilta ja poistaa fiitillä ja mortalityllä kaiken.
GreenMeanie

Laitetaas lyhyttö rapsaa; kävin Tampereella pelailemassa lauantaina 25 pinnaa, 3 rundia turnauksen. Pelasin tottakai Arkadiusta. Raportit ei välttämättä selviä mut en oo mäkään.
Dr. Arkadius (*6pts)
* War Hog (7pts)
* War Hog (7pts)
* War Hog (7pts)
Farrow Brigands (Leader and 9 Grunts) (8pts)

Midas (*5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
*WAR HOG! (0)
Peli 1: Midas vs. eMadrak
Oisin halunnu pelaa vaan Arkadiusta mut joo, tää oli ihan 100% Midaksen matsi. Vastustaja ei varmaan ollut pelannut hirveesti kellon kanssa (vaikka hyvin pelasikin), ja annoin aika paljon aikaani kaikenmaailman tarkastuksiin, kunnes huomasin joskus alottavan kolmosen jälkeen että mulla on 8 minaa jäljellä trollit-possut matsissa. Vastustaja menee edelle grindissä, koitan dominoida zonea mutta fiitatut possut ei saa mauleria calamitylläkään pois niin se optio katoaa vuorossa. Vastustaja antaa mulle chargen midaksella casteriin jossa jostain syystä tapettuani maulerin gun boareilla heitän bad bloodin axeriin jolla ois ollu joku muutama pinna jäljellä sen sijaan että ostaisin attackeja cursettuun madrakkiin tai vaikka battlelustaisin. Madrak jää johonkin vähään ja Midas kuolee seuraavaksi. 100% omamoka kun kellossa alle minsa.

Peli 2: Arkadius vs. Issyria
Sain matsin minkä toivoinkin mutta retri nyt vaan on aina retri. Liikun eka varovasti war hogeilla jotka haluis koppaa hyperionia, sentinelit shiftaa brigandeja karkuun toiselle puolelle, issyria tulee heittämään blinding lightin brigandeihin... ja heittää kolmosen. Brigandeja kuolee pari hyperionin ancillaryyn mutta poistan ekalla brigandilla hyperionin ja war hogien välissä olevan sentinelin ja ammuskelen loput issyriaan, joista yksin osuu ja tekee vielä (-2) lämää yli averagen. Totean että Arkadius aktivoituu, fiittaa war hogin kiinni lähimpään brigandiin ja 2 muuta kiinni sentineleihin, heitän issyriaan 2 primal shockia josta toisen se jollain canceloi ja toinen osuu mutta jättää issyrian eloon. War Hogit tappaa sentinelejä ihan hyvin muttei tarpeeksi. Vastustaja tappaa hyperionilla yhden hogin ja sentinelit tappaa toisen ja jättää vikan... 1 pinnaan. Primal Shock (arcane vortex), primal shock (arcane vortex) ja buustattu shocki tappaa Issyn. Arkadius ottaa turnausvoiton WOOTWOOT.

Peli 3: Arkadius vs. Xerxis
Vastustajalla on vaan yks lista mutta valitettavasti se on Xerxis. Mun molemmissa listoissa pathfinder on vaan brigandeilla rukoilemalla, eli lähen ottamaan turpaan. Saan tokan alottavalla cetrateihin Crippling Graspin kiinni eli menee yllättävän hyvin, vaikka fiitti kuluukin IHn ylittämiseen ja cetrateihin kiinni pääsemiseen, joita poistukin ihan kivasti. Vastustaja outplayaa mut seuraavalla vuorolla kun xerxis kiertää martial disciplinellä, slämää molemmat War Hogit kumoon jotta -2 MAT cetratit tappais ja fiittaa. " War Hogia kuolee Xerxikseen ja Cetrateihin, vielä vikaankin tulee kiinni bronzeback joka treshersoolon poistettua välissä olevat brigandit yltää kiinni war hogiin ainakin 2 millin tarkkuudella ja poistaa sen. Arkadius on (vaihteeks...) ilman petoja, mutta droppaa CGn ja chargaa xerxiksessä kiinni olevan cetratin ja koittaa influence casterkilliä. Weaponmastereilla oisin heittäny kutosta osumiseen ja -7 damaa weapon masterilla mutta Xerxis oli jo viillellyt muutaman lämän...
Arkadius heittää buustattua ysiä osuakseen Cetratiin... 4 kertaa ohi.

Mulla on alla turnauspelejä enemmän kun ehkä Jannea lukuunottamatta muilla osanottajilla yhteensä mutta jään silti melkeen viimeiseksi. Kuitenkin oli kivaa, toi 3 peliä päivässä 8 pelaajalla on ihan jees (vaikka pistekoko nousiskin) ja pisteidenlaskentaa lukuun ottamatta olin tosi positiivisesti yllättynyt järkkäilyihin. Toivotaan että Juha jaksaa järkkäillä näitä että saadaan taakkaa vähän siirreltyä näiden Hesan (heh) ja Turun vakkareiden harteilta.
Sir T0inen

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Jos nyt H-P kuitenkin olisi ollut 10 pelaajaa, kun sijoituksesi oli 9. Ensi kerralla vedetään niillä oikeilla paritussoftilla ja oikealla sosilla. Nythän sijoitukset määräytyi voittojen myötä ensin ja sitten verrattiin, että keltä otti turpaan.
GreenMeanie

Sir T0inen kirjoitti:Jos nyt H-P kuitenkin olisi ollut 10 pelaajaa, kun sijoituksesi oli 9. Ensi kerralla vedetään niillä oikeilla paritussoftilla ja oikealla sosilla. Nythän sijoitukset määräytyi voittojen myötä ensin ja sitten verrattiin, että keltä otti turpaan.
Joo mut 8 pelaajalla 3 rundii riittää aina varmasti ratkaseen voittajan.
GreenMeanie

Koska mulla ei oo ilmeisesti lomalla parempaa tekemistä, oon metaillu noit trollei sit. Kuvittelen pystyväni tekeväni ihan ok pelit Runesil ja eGrimmil melkeen kaikkee vastaan, mut pari jäbää tuottaa ainakin perusajatuksena ongelman; Kromac, butcher3 ja menoth jakkuleil ja kirjal. Kromac varmaan on ihan pelattava kun varppisudet kuolee, mut onks trolleil hyvii countereit noille muille?
Mun ajatuksen olis varmaan pGrissel wardereil, krieleil ja poneil ja sit vaan pelaa casteria joka ei tee muuta kun antaa hoof otin ja fiitin?
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Mä oon ite puolestani miettinyt, että miten ihmeessä Circle pärjää Runes of Warille. Kromac estää muutaman kivimaagin taikomista, mutta entä sitten? Primaloitu Stalker tappaa noin puolikkaan Mulgin, eli mun pitäis lähettää suunnilleen kaks primaloitua Stalkeria että saan sulta yhen hevin pois. Ihan hyvää treidaamista!

Musta vähän tuntuukin, että Morvy vois olla tossa matsissa parempiki ku Kromac. Ei mulla Morvylläkään lyöntivoimaa oo hirveesti, mutta saan sentään animukset veke, niin (rerolleilla) Stalker voikin jo tappaa yhen hevin vahingossa. Ja no, kyl (fiitin) 15 lisä-äijää jotain auttaa sentään, vaikka ne sitten onki jotain P+S9 Wolvesei.

Menothii tai Butcherii vastaan en osaa oikeen auttaa, mutta mun mielestä sun on turha ressata Kromacista.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Ja castaa animuksia, electro-leappii joka paikkaan.
Ja tietty tupla wardenit? :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
GreenMeanie

Ihme_apina kirjoitti:Ja castaa animuksia, electro-leappii joka paikkaan.
Ja tietty tupla wardenit? :)
Alotin kirjottaa semmost "Vi*** urpo lue säännöt" viestii mut sit katoinki ite tarkemmin niin storm trillum animus maksaaki yhen eikä 2, mikä tekee siitä helposti yli 2x paremman.
Ei oo ees wardereil ku yhet mut emt, voisihan ne ollakko jos banet ei pelota.
Grissel Bloodsong (*5pts)
* Slag Troll (6pts)
* Storm Troll (5pts)
Kriel Warriors (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* 3 Kriel Warrior Caber Thrower (3pts)
* Kriel Warrior Standard Bearer & Piper (2pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
Trollkin Long Riders (Leader and 4 Grunts) (11pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Horthol, Long Rider Hero (5pts)
Saxon Orrik (2pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)
TheEmu

All the Warders or go home.
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Storm Troll (5pts)
Trollkin Champions (Leader and 4 Grunts) (10pts)
* Skaldi Bonehammer (3pts)
Trollkin Champion Hero (3pts)

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

TheEmu kirjoitti:All the Warders or go home.
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Storm Troll (5pts)
* Skaldi Bonehammer (3pts)
Trollkin Champion Hero (3pts)
Tommosest listast on sit jo family reunion jos ei kumminkaan haluu mitään pathfinderilla jne. Sitä paitsi voisin nimee Borkan ja sen apurin Mikaks ja Hermanniks (Edit. Erno on se pieni kaveri kegin päällä). Koska muuten joudun tekee sen Mountain Kingille ja Whelpille.
TheEmu

Family Reunioniin ei saa Warderei :(

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”