Pääkaupunkiseudun Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Pääkaupunkiseudun Infinity
Ketju pyhitettynä pelien sopimiselle ja muulle mehustelulle. Yleensä sunnuntaisin on ollut Nopat ja Taktiikan kerhotiloilla Lauttasaaressa ainakin pelejä. Uskon että muutakin toimintaa pk-seudulla pelin tiimoilta on.
-Jamo
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan pelamaan perjantaina aamupäivästä Infinityä? Toinen yritys olis sitten sunnuntaina normiaikaan, klo 12 eteenpäin. Eikä kiirettä kotiin :)
-Jamo
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan pelamaan perjantaina aamupäivästä Infinityä? Toinen yritys olis sitten sunnuntaina normiaikaan, klo 12 eteenpäin. Eikä kiirettä kotiin :)
Re: Corvus Belli: Infinity
Sunnuntaina pääsis kyllä tulemaan, tosin vasta vähän iltasemmalla (~viiden-kuuden aikaan), ku pitää käydä eka päivällä häviimässä Netrunnerissa.
Voisin koittaa tuota sunnuntaita. Tuli eilen uusia lelujakin viimein... :)
Mäki pääsen pitkästä aikaa pelailemaan huomenna!
Moi, olen tulossa, mutta menee varmaan tuonne yhteen vähintään että ehdin paikalle.jamovoima kirjoitti:Voisin koittaa tuota sunnuntaita. Tuli eilen uusia lelujakin viimein... :)
jamovoima kirjoitti:Moi, olen tulossa, mutta menee varmaan tuonne yhteen vähintään että ehdin paikalle.jamovoima kirjoitti:Voisin koittaa tuota sunnuntaita. Tuli eilen uusia lelujakin viimein... :)
Meil samat.
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Muo vois kiinnostaa tulla kattoo ja kokeilee ens sunnuntaina jos porukkaa on menossa pelailee. Oisko kellään PanO tiimiä missä ois raskaampaa jalkaväkeä taikka nihtejä, niitä ois mukava nähdä? Niitä oisin itse tällä hetkellö hommaamassa.
- NorjanPaavi
Tosiaan kuten tuossa yleisessä Infinity ketjussa, niin olisin tulossa kokeilemaan sunnuntaina pelailua.
Itse ainakin tulen kerholle ja multa voi lainata armeijaa huomenna jos tarvii.
Infinitykärpänen pääsi minuakin puraisemaan viimein. En ole vielä päässyt kokeilemaan asti, mutta postissa on tuloillaan säännöt ja ekat yu-jing/JSA -figut. Koitan päästä noppakerholle pyörähtämään toukokuussa, jotta pääsis tositoimiin. Siihen asti ahkeraa sääntöjen opiskelua.
-Janne
-Janne
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ensi sunnuntaina olen taas tulossa availemaan ovia klo 12, sehän on jo toukokuuta :)
Mulla kyllä on ensimmäisenä ohjelmassa mahdollisesti 40k peli jos vastustaja tulee myös paikalle, sen jälkeen Infinityä. Tai pelkästään Infinityä jos ei tule 40K vastustaja paikalle :)
Mulla kyllä on ensimmäisenä ohjelmassa mahdollisesti 40k peli jos vastustaja tulee myös paikalle, sen jälkeen Infinityä. Tai pelkästään Infinityä jos ei tule 40K vastustaja paikalle :)
Mie olen kanssa tulossa viikon päästä, jos ei mitään yllättävää tule eteen.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Äh, siellä onkin masiinaturnaus ens viikonloppuna, loppuu sunnuntaina klo 16. On vähän siinä ja siinä ehtiikö sen jälkeen vielä pelaamaan, kun töihinkin pitäs mennä seuraavana aamuna.
Vappupäivä vois onnistua paremmin, pitäs siell ainakin pari pöytää olla vapaana.
Vappupäivä vois onnistua paremmin, pitäs siell ainakin pari pöytää olla vapaana.
Mä en kyllä huomenna pääse noin myöhään pelailemaan. Ensi viikolla sitten taas!
Haluaako joku pitää demon infinitystä? :)
Something something Dangerzone!
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mä voisin kyllä, mutta mulla on ensi viikkokin varattu muuhun ohjelmaan, eli menee parin viikon päähän, 18.5 sunnuntaina. Ei tarvitse välttämättä tuoda omia figuja mukana, multa löytyy kahta armeijaa sen verran, että voi demottaa.
Loistavaa. Eikä mitään kiirettä, 18.5 kuulostaa hyvältä. Itsellä ei tosiaan vielä figuja ole, Malifauxia itse pelaillut mutta ilmeisen suosittu tämä Infinity on niin ajattelin jos pääsisi kokeilemaan, josko sitä itsekin innostuisi. Hemmetin hienon näköisiä nappeja ainakin on tullut eteen. :)Dr. Icchan kirjoitti:Mä voisin kyllä, mutta mulla on ensi viikkokin varattu muuhun ohjelmaan, eli menee parin viikon päähän, 18.5 sunnuntaina. Ei tarvitse välttämättä tuoda omia figuja mukana, multa löytyy kahta armeijaa sen verran, että voi demottaa.
Something something Dangerzone!
- champignon of chaos
Jeah! Mäkin pääsen parin viikon breikin jälkeen su 18.5. paikalle siinä klo 13 kieppeillä. Uutta PanO kalustoa on tullut vihdoin...
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ok. Mä aattelin tulla paikalle vähän ajoissa, niin sais sudittua sitä maalaamatonta taloa vähän pohjamaaleihin. Kerkee sprayt haihtuu ennen peliä.
-
Der Dexter
oon kans vääntänyt noita laivakontteja yms. lasecutin kamaa kasaan, niin saadaan vähän muutakin kun sitä haqqislam taloa ja hökkeleitä.
Aliquando Insanire Iucundum Est