Krea on usein aika turha kapistus (siis jos vastustaja ei ammu). Drake taas on aina hyvä. Black spotin kanssa ois itse asiassa vielä parempi, mut jotenkin sitä spelliä ei oo tullu ees käytettyä tätä listaa pelatessa (vähän parantamisen varaa pelaamisessa ehkä =). Tossakin pelissä Drake tais tappaa vaikka mitä warwolffeja ja skinwalkereita sun muuta.Merimetsä kirjoitti:Miksi Drake, eikä Krea? Ampumista löytyy jo aika hyvin muutenkin. Joku speciaali techi?
WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus
Re: WTC-treenipäivät 2014, seuraava 24.-25.5. Turussa
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: WTC-treenipäivät 2014, eka 21.4. Lauttasaaressa
Oli hyvä setti.GreenMeanie kirjoitti:Täytyy kyllä sanoo että olin aika yllättyny ku tulin käymään ja olitte ihan saanu pelailtua. Olin jokseenki varma et pelejä ois pelattu yhteensä ~4 ja sekä Tero että Teemu ois lähössä pelaan Graylen tieriä. Jos te otatte näistä tommoset 7 treenipeliä WTC:tä varten tällain abaut kuukausittain niin ihmettelen jos ei siitä saa hyötyä ite turnauksessakin.Celebdae kirjoitti:Hyvä viikonloppu.
Pelejä tuli neljä, joista kolme voittoa. Yksi tuli tsägällä eHalea vastaan ja ton tappion olisin voittanut jos eGaspy jaksaisi teleportata takaisin featin jälkeen, eikä jäis primaloidun stalkerin alle tahalteen.
Pelejä saatiin videokuvattua. En oo vielä purkanut niitä kamerasta. Todennäköisimmin päätyvät aika vähällä muokkauksella tuubaan. Sieltä voi sit analysoida omia tai muiden pelejä (mm. tosta eGaspypelistä on video).
Kiitos osallistujille, nyt sai tosiaan hioa omia listoja ja heräsi ajatuksia jatkokehitykseen.
pDenny on hyvä mut pitää piirtää kaavioita ja treenata et miten sen saman homman sais tehtyä ilman sitä jumalatonta liikenneruuhkaa. Lähinnä miten mäkkärit siirtyis vaivattomasti etulinjaan tarvittavalla vuorolla eikä jäis ohjaamaan blast damagea nysseihin ja Dennyyn.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Joo, Drake on parempi attritiossa. Eikö Krea kuti+ far strike + Puppet strings ==Stationaari (Kuollut) casteri?Celebdae kirjoitti:Krea on usein aika turha kapistus (siis jos vastustaja ei ammu).
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Tässä listassa ois jotenkin realistista saada sitä casteria ampumaan sit boostitut pow15 ja pow12. Ei ihan satavarma tappo, etenkään hordesiin. Toki toimii vaan eläviin ja edellyttää rat4:n osuvan puppetin kanssa. Jos menee ohi, niin vuoro käytännössä hukattu puolelta armeijalta ja Hexy hyvin mahdollisesti nollassa furyssa kolmen far striken castimisen ja upkeepin jälkeen. Omasta mielestä ei vaan sen arvoista, luonnollisesti saa muut löytää omissa näpeissä toimivan listan. Tää tuntuu kivalta itellä.Merimetsä kirjoitti:Joo, Drake on parempi attritiossa. Eikö Krea kuti+ far strike + Puppet strings ==Stationaari (Kuollut) casteri?Celebdae kirjoitti:Krea on usein aika turha kapistus (siis jos vastustaja ei ammu).
EDIT: Täydennetään vielä sen verran, että Krea ei tee kohteesta stationarya, vaan pudottaa defencen 7:aan. Raider vois ehkä selvitä castimalla ite far striken, mikä jättäisi Hexylle vähän pelivaraa.
PS. Ei Tatu Skornea ois viel harkinnu? Hyvää metaa saatavilla =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
Der Dexter
Metaan vaan faktioita jotka alkaa c:llä, ja välillä punakonetta...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kaksi ekaa treenipeliä uploadattu:
https://www.youtube.com/watch?v=Px0dTc3 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=-mo2bs2 ... e=youtu.be
Voin lisätä listat noihin jos laitatte ne tähän threadiin. Kommentointi itse pelistä suoraan videoon tai tänne.
EDIT: Lisätty Teemun ja mun listat
https://www.youtube.com/watch?v=Px0dTc3 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=-mo2bs2 ... e=youtu.be
Voin lisätä listat noihin jos laitatte ne tähän threadiin. Kommentointi itse pelistä suoraan videoon tai tänne.
EDIT: Lisätty Teemun ja mun listat
Viimeksi muokannut Prkl, Ke 23.04.2014 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mun lista olipetskules kirjoitti:Voin lisätä listat noihin jos laitatte ne tähän threadiin.
Krueger the Stormlord (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Megalith (11pts)
* Pureblood Warpwolf (9pts)
* Pureblood Warpwolf (9pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
En jaksanukerenny ihan loputtomasti vielä paneutua analysointiin, mutta kuvaussetuppina tää toimi nyt musta jo iha helkkarin hyvin. Kuvassa näkyy hyvin kaikki tarvittava, ja mikä parasta, pelaajien ääni kuuluu tosi hyvin kun ei oo muita mölisijöitä. Täytyy muistaa jos kuvataan täällä suunnalla jotain, että otetaan sama privaattikoppisetti käyttöön.
Kuulostanko mä oikeesti noin dorkalta ku mitä täs videolla?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jep, ja kuva on tällä kertaa HD-laatuista (sen saa vaihdettua juutuubasta, jos haluaa silmäkarkkia). Tämä tosin johtaa siihen, että editointi on lähes mahdotonta tiedostokokojen takia.TheEmu kirjoitti:En jaksanukerenny ihan loputtomasti vielä paneutua analysointiin, mutta kuvaussetuppina tää toimi nyt musta jo iha helkkarin hyvin. Kuvassa näkyy hyvin kaikki tarvittava, ja mikä parasta, pelaajien ääni kuuluu tosi hyvin kun ei oo muita mölisijöitä. Täytyy muistaa jos kuvataan täällä suunnalla jotain, että otetaan sama privaattikoppisetti käyttöön.
Kaikkiahan perinteisesti ihmetyttää ja ärsyttää oma ääni nauhalta kuultuna.
Hyvää settii, varsinki ku en paikalle päässy ni approovaan kyl hyvien pelien kattelemisen.
HD-laatu toimii, ja toki mahista on editointiin, mut vaatii sit hyvää rautaa, softaa ja aikaa. Enkä rehellisesti oikee näe et tällasiin matseihi mitää editointii sen kummemmi edes tarttee, ainoo mikä ittee hiukan häiritti oli suht kova taustahumina. Oliks siel sit jotai ilmastointikonet vieres tai vaa kameran omii surinoit, toki puheet kuuluu silti nätisti.
Ollu jo puhet pidemmän aikaa et pelei vois täälläki pääs kuvata, ainaki sit kuukauden pääst ku WTC treenit löytää taas tänne.
HD-laatu toimii, ja toki mahista on editointiin, mut vaatii sit hyvää rautaa, softaa ja aikaa. Enkä rehellisesti oikee näe et tällasiin matseihi mitää editointii sen kummemmi edes tarttee, ainoo mikä ittee hiukan häiritti oli suht kova taustahumina. Oliks siel sit jotai ilmastointikonet vieres tai vaa kameran omii surinoit, toki puheet kuuluu silti nätisti.
Ollu jo puhet pidemmän aikaa et pelei vois täälläki pääs kuvata, ainaki sit kuukauden pääst ku WTC treenit löytää taas tänne.
Jea. Eka toinen ottaa turhaan vaparin Satyxiltä ja kaatuu (ois voinu warpata vaik Ghostlyn? Tai aktivoida eka Megalithin ni ois saanu deffimiinuksetki?) ja sit toinen unohtaa teleportata karkuun ett voittais. Samaten naureskelin noille mun "pitäiskö deffimiinukset pistää ensin päälle ja vast sit ampua" -kommenteille.Arctico kirjoitti:hyvien pelien
Ammattilaiset asialla.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Miettisin et pitäiskö muotoilla toi "hyvien pelaajien pelejä", ois näköjää tarvinnu. Ite tiiän et kamera aiheuttaa ylimääräst ressii, ja vaikkei toi teiän peli ny tietyin kohdin ollu ehkä iha priimaa, ni antaa silti sikana enemmä kuvaa ku pohtii "milt easpy ekrueger matsi tuntuu paperil". Sama ittee kiinnostaa aina nähä miten eri ihmiset pelaa samal listal, en oo koskaa katellu miten Teron easpy pelaa matsin alust loppuun, esim. jännästi käyttää hiukan eri unit formaatioi mitä ite.
Emmä tiä pystyyks mun recordilla allekirjoittamaan tätäkään, mut kiitti nyt kuitenki! :)Arctico kirjoitti:Miettisin et pitäiskö muotoilla toi "hyvien pelaajien pelejä"
Toisaalta mua lohduttaa ettei sitä aina maailmallakaan niin osata. Irkkujen mastersin finaalissa (Ruotsi vs Ruotsi, koska irkutki on niin hyviä) joku kakkosen alottavan casterkill:
http://museonminis.com/overload-screen- ... rs-finals/
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
toi oli kyl surullista katottavaa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Karua meininkiä, pSorcha, pEiryss, mortar ja Behe= kuollut eAspy...
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Videossa parhaat tagit.
Myös mikä ihmeen pSorsa pGaspy finaali?all-conquering swedes, Cryx, irish masters, Khador
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Sain muuten nyt varmisteltua vuokraisännältä että toi 24-25 viikonloppu on vapaana ja Rypäle meiän käytössä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Viimeinen. Piti heikentää vähän laatua, koska kone kaatui 4 kertaa kun koitin käsitellä HD:nä (liian pitkä video):
https://www.youtube.com/watch?v=Y1b0dVQ ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Y1b0dVQ ... e=youtu.be
Aloitetaas nimenhuuto tohon Turun treeniviikonloppuun että ketkä on tulossa. Etuajo-oikeus on tietty WTC-tiimeillä ja HP:lla, mutta kyllä meillä tilaa on muillekin. 16 pelipaikkaahan Rypäleelle saadaan, eli vaikka kaikki tiimiläiset innostuis lähtemään niin kuus+ paikkaa on muilleki, eikä tietty ihan kaikkien täytyy pelata koko aikaa.
Alotetaan lauantaina kybältä ja lopetetaan sunnuntaina ku väsytään? Majoitus jossain (Hebellä?).
Edit: Messis:
Teemu
Jaakko
Tero
Janne
Olli
Samu
Sami
Tatu
Alotetaan lauantaina kybältä ja lopetetaan sunnuntaina ku väsytään? Majoitus jossain (Hebellä?).
Edit: Messis:
Teemu
Jaakko
Tero
Janne
Olli
Samu
Sami
Tatu
Viimeksi muokannut TheEmu, To 15.05.2014 19:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Check!
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi