Escalation, Stronghold Assault ja tulevat lisäsäännöt
Re: Escalation, Stronghold Assault ja tulevat lisäsäännöt
Kaiketi se on lopputulos että suurin osa escalation yksiköistä on ihan ok, titaanit ja D'Tan vain menee hieman yli koska saavat niin paljon D-aseita.
Bep.
Siltä vähän vaikuttaa. Katselin itse tuota scorpparin suukanuunaa vähän vinoon kunnes sen 24" kantaman realiteetit iski päälle. Joo, se on kova laite, mutta niin on moni muukin ja kokemus osoittaa, että 6 deeppaavaa brutea tekee selvää vastustajasta monesti paremmin kuin tuo, puhumattakaan siitä, että niihin joutuu oikeasti jakamaan tulta jos mielii ne tiputtaa.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Tavallaan irrallinen juttu, mutta tässä olis se Voidshield generaattorille sopiva nappula: http://www.secretweaponminiatures.com/i ... cts_id=378
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Olen nyt vasta tutustunut Escalation kirjaan ja sen sisältöön ja tuli vastaan tällainen kysymys: Kirjan skenaariot tuntuvat olettavan että vain toisella pelaajalla on LoW käytettävissään. Tämä näkyy eniten "escalation player vs enemy player" asettelussa. Mitä jos molemmilla pelaajilla on LoW? Kumpi silloin on escalation ja kumpi enemy? Taisi olla "clash of the titans" ainoa skenaario joka ottaa tämän huomioon. Miten olette tätä asiaa ratkoneet omissa peleissänne?
"Opinions are like assholes, everybody has one."
Sitten olisi Lord of Skulls testattu. Ei kyllä tullut sellainen fiilis että "hitsi ku se on niin kova". Kyseinen "mopo" melkein tapettiin kolmessa vuorossa listalla jota ei oltu suunniteltu siihen hommaan tai mihinkään sen kaltaiseenkaan (ei siis mitään meltapommeja tmv.). Saldo saatiin siis aikaan käytännössä kahdella predatorilla. Ennen vuoroa 5 sen saldo oli ehkä 15 marinea ja pari hull pointtia.
Oma mielipiteeni kyseisestä vempeleestä on se, että se näyttää kivalta, mutta on vähän tylsä pelattava. Varmaan jää kotio alle 2500p peleissä jatkossa.
Oma mielipiteeni kyseisestä vempeleestä on se, että se näyttää kivalta, mutta on vähän tylsä pelattava. Varmaan jää kotio alle 2500p peleissä jatkossa.
- Lord of Carcassonne
Hyvä että se on testattu =) . Aika vähän sai tuhoa verrattuna siihen mitä se ite maksaa. Jopa chaoksen vindicatorkin saa tuhoa enemmän. Eipä mun brass scorppionikaan niin iloisesti ole saanut aikaan kovasta puistemäärästään huolimatta.shiwan kirjoitti:Sitten olisi Lord of Skulls testattu. Ei kyllä tullut sellainen fiilis että "hitsi ku se on niin kova". Kyseinen "mopo" melkein tapettiin kolmessa vuorossa listalla jota ei oltu suunniteltu siihen hommaan tai mihinkään sen kaltaiseenkaan (ei siis mitään meltapommeja tmv.). Saldo saatiin siis aikaan käytännössä kahdella predatorilla. Ennen vuoroa 5 sen saldo oli ehkä 15 marinea ja pari hull pointtia.
Juu, elikkä escalation ja stronghold assault ovat uudessa sääntiksessä liitettynä perussääntöihin. Se tarkoittaa etenkin sitä että mun iron hands projektini saa jatkua entiseenmalliin =).
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Mua vastaan lord of skulls rikkoi:Imperial Knightin, Land raider redeemerin, Azraelin, 5+5 deathwing terminaattoria ja 3 ravenwing mopoa, mahdollisesti maksoi itsensä takaisin siinä. Toki Knight heitti vähän huonosti chargatessaan sitä, mutta kuitenkin.Lord of Carcassonne kirjoitti:Hyvä että se on testattu =) . Aika vähän sai tuhoa verrattuna siihen mitä se ite maksaa. Jopa chaoksen vindicatorkin saa tuhoa enemmän.shiwan kirjoitti:Sitten olisi Lord of Skulls testattu. Ei kyllä tullut sellainen fiilis että "hitsi ku se on niin kova". Kyseinen "mopo" melkein tapettiin kolmessa vuorossa listalla jota ei oltu suunniteltu siihen hommaan tai mihinkään sen kaltaiseenkaan (ei siis mitään meltapommeja tmv.). Saldo saatiin siis aikaan käytännössä kahdella predatorilla. Ennen vuoroa 5 sen saldo oli ehkä 15 marinea ja pari hull pointtia.
Juu, elikkä escalation ja stronghold assault ovat uudessa sääntiksessä liitettynä perussääntöihin. Se tarkoittaa etenkin sitä että mun iron hands projektini saa jatkua entiseenmalliin =).
- Lord of Carcassonne
auts. Tottakai se myös riippuu miten nopat suosii sua. Mutta ite en ole LOWeja vastaan todellakaan ja jos niitä vastaan tulisi niin se toisi ainakin mulle mielenkiintoa,Hunt down this beast!. Katrsotaan mitä uusi sääntis kolmen viikonpäästä meille tuo.Oberon kirjoitti:Mua vastaan lord of skulls rikkoi:Imperial Knightin, Land raider redeemerin, Azraelin, 5+5 deathwing terminaattoria ja 3 ravenwing mopoa, mahdollisesti maksoi itsensä takaisin siinä. Toki Knight heitti vähän huonosti chargatessaan sitä, mutta kuitenkin.Lord of Carcassonne kirjoitti:Hyvä että se on testattu =) . Aika vähän sai tuhoa verrattuna siihen mitä se ite maksaa. Jopa chaoksen vindicatorkin saa tuhoa enemmän.shiwan kirjoitti:Sitten olisi Lord of Skulls testattu. Ei kyllä tullut sellainen fiilis että "hitsi ku se on niin kova". Kyseinen "mopo" melkein tapettiin kolmessa vuorossa listalla jota ei oltu suunniteltu siihen hommaan tai mihinkään sen kaltaiseenkaan (ei siis mitään meltapommeja tmv.). Saldo saatiin siis aikaan käytännössä kahdella predatorilla. Ennen vuoroa 5 sen saldo oli ehkä 15 marinea ja pari hull pointtia.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Joo siis vuorolla 5 se kyllä tuplasi tuloksensa, ei siinä, mutta käytännön tosiasia on se, että kolme hadesdrakea ja juggerlordi khornen spawneilla (hintaa melkein saman verran) putsasivat pöydältä yhtä marinea ja lantikkaa lukuun ottamatta kaiken mitä LoS ei saanut aikaan.Lord of Carcassonne kirjoitti:Hyvä että se on testattu =) . Aika vähän sai tuhoa verrattuna siihen mitä se ite maksaa. Jopa chaoksen vindicatorkin saa tuhoa enemmän. Eipä mun brass scorppionikaan niin iloisesti ole saanut aikaan kovasta puistemäärästään huolimatta.shiwan kirjoitti:Sitten olisi Lord of Skulls testattu. Ei kyllä tullut sellainen fiilis että "hitsi ku se on niin kova". Kyseinen "mopo" melkein tapettiin kolmessa vuorossa listalla jota ei oltu suunniteltu siihen hommaan tai mihinkään sen kaltaiseenkaan (ei siis mitään meltapommeja tmv.). Saldo saatiin siis aikaan käytännössä kahdella predatorilla. Ennen vuoroa 5 sen saldo oli ehkä 15 marinea ja pari hull pointtia.
- Lord of Carcassonne
Voin sanoa että mun revenant titaanikaan ei edes tehnyt noin paljon tuhoa XDshiwan kirjoitti:Joo siis vuorolla 5 se kyllä tuplasi tuloksensa, ei siinä, mutta käytännön tosiasia on se, että kolme hadesdrakea ja juggerlordi khornen spawneilla (hintaa melkein saman verran) putsasivat pöydältä yhtä marinea ja lantikkaa lukuun ottamatta kaiken mitä LoS ei saanut aikaan.Lord of Carcassonne kirjoitti:Hyvä että se on testattu =) . Aika vähän sai tuhoa verrattuna siihen mitä se ite maksaa. Jopa chaoksen vindicatorkin saa tuhoa enemmän. Eipä mun brass scorppionikaan niin iloisesti ole saanut aikaan kovasta puistemäärästään huolimatta.shiwan kirjoitti:Sitten olisi Lord of Skulls testattu. Ei kyllä tullut sellainen fiilis että "hitsi ku se on niin kova". Kyseinen "mopo" melkein tapettiin kolmessa vuorossa listalla jota ei oltu suunniteltu siihen hommaan tai mihinkään sen kaltaiseenkaan (ei siis mitään meltapommeja tmv.). Saldo saatiin siis aikaan käytännössä kahdella predatorilla. Ennen vuoroa 5 sen saldo oli ehkä 15 marinea ja pari hull pointtia.
Olis kiva pelata shiwania vastaan joku päivä=) .
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
^ Jahka sopiva sauma tulee niin "I'm game".
Meinasin juuri, että miten se sai knightin elottomaksi kun se nyt kuitenkin lyö ensin, mutta selvisi sekin. Mut joo, tuo kuulostaa siltä, että paljon kallista jalkaväkeä oli rangella. Itse taas en päässyt valitsemaan kohteitani vapaasti.Oberon kirjoitti: Mua vastaan lord of skulls rikkoi:Imperial Knightin, Land raider redeemerin, Azraelin, 5+5 deathwing terminaattoria ja 3 ravenwing mopoa, mahdollisesti maksoi itsensä takaisin siinä. Toki Knight heitti vähän huonosti chargatessaan sitä, mutta kuitenkin.