Split: Toukokuun Errata
split: Uudet julkaisut
Pistetään nyt tänne, uusi errata ulkona: http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202014.pdf Selvittää ainakin joku aika sitten vallinneita yksikkötyyppien keyword sotkuja.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Re: Uudet julkaisut
Wat is dis? :(When a model’s special rule or spell allows its controller to choose or target a friendly unit, all models in that unit must be in formation
TheEdit: Ymmärrän mitä varten tää on lisätty (command-bunkerit ja khador-nodet) mutta en usko että tää on hyvä ratkaisu. Ei siis riitä, että buffittava modeli on formaatiossa, vaan kaikkien täytyy olla. Iha siisti mokata yks seppo vähän ulos commandista (tai jos vihu tuuttaa sen ulos TKlla) niin koko yksikköä ei saa buffata. Paska Errata. DOOOM.
TheEdit2: Errata on tarkotuksenmukainen ja paras:
http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2645906
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Koskeeks toi ny si kans spellei efektei mitkä on model/unit?
Tää tuntuu ehkä vähän kömpelöltä fixiltä ongelmaan, mut pakko kai uskoo jos sanovat et on paras vaihtoehdoista..
kokeilematta luulis et pelkästään sekin olis jo hyvä alku et tommoset pitäis targetoida modeleihin jotka on formaatiossa, mut mene ja tiedä.
eMorvyn feattiin tää ei vissiin mitenkään vaikuta eikä excarnateenkaan, eli khadornodet vaan paskaks ja normi kusetukset jatkuu? :)
Tää tuntuu ehkä vähän kömpelöltä fixiltä ongelmaan, mut pakko kai uskoo jos sanovat et on paras vaihtoehdoista..
kokeilematta luulis et pelkästään sekin olis jo hyvä alku et tommoset pitäis targetoida modeleihin jotka on formaatiossa, mut mene ja tiedä.
eMorvyn feattiin tää ei vissiin mitenkään vaikuta eikä excarnateenkaan, eli khadornodet vaan paskaks ja normi kusetukset jatkuu? :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Split: Toukokuun Errata
Ei ole. Tekee mitteneistä, druideista, dragista ja muista liikuttelukyvyistä vieläkin kovempia ja painottaa unittien sijaan sooloja ja jakkeja.TheEmu kirjoitti:Paska Errata. DOOOM.When a model’s special rule or spell allows its controller to choose or target a friendly unit, all models in that unit must be in formation
Edit: Ainoastaan Khadoria tulee vähän sääli. Muut voi palaa erratan tulessa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Eih!! Se yks burrower ei enää voi tulla kuuntelemaan ohjeita komennolta. Dooooooom!!!!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Huh. Roth's mercy toimii edelleen out of command nappulohin. Ehdin jo säikähtää.
EDIT - Omien nappuloiden tappaminen tulee taas muotiin. Mahtavaa!
EDIT - Omien nappuloiden tappaminen tulee taas muotiin. Mahtavaa!
Viimeksi muokannut Tanan, La 10.05.2014 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Ihan hyvä ja reilu korjaus. Joutuu krokotohtorikin liikkumaan depolta, kannatan.
Rats keep running!
Joo, eihän tää noihin vaikuta, koska miks nää ny muka nerffiä vaatis.Ihme_apina kirjoitti:eMorvyn feattiin tää ei vissiin mitenkään vaikuta eikä excarnateenkaan, eli khadornodet vaan paskaks ja normi kusetukset jatkuu? :)
Nukuin yön yli, enkä tykkää kyllä vieläkään. Ihan siistiä kun vihu hinaa siitä sun 15 miehen Kriel Warrior -yksiköstä yhen jantterin ulos formaatiosta, niin et voikaan antaa yksikölle Fellcaller-buffia ja Blood Furyä. Ehkä tää simuloi jollain tasolla komentoketjun merkitystä sodassa tai jotain, mutta kyllä tää musta menee jo aika naurettavaksi mikromanageroinniksi. Eipä tää tietty maailmanloppu oo, mutta ei tää hyväkään muutos oo.
Eniten mua oikeestaan ärsyttää, miten paljon tää tod näk tuo hampaidenkiristelyä matseihin (= takebackejä). "Totta kai mä tarkotin ett toi yks seppo ois ollu formaatiossa. Sopii varmaan jos liikutan sen tohon?", "Jaa kato en mä huomannu ett toi paavo oli ulkona formaatiosta, emmä sit ois aktivoinu viel Joee. Sopii varmaan jos aktivoinki nää Widowmakerit eka ja ammun sen?" jne jne.
Nojaa, eipä onneks vaikuta mun peliin hirveesti. Vähän täytyy valita, että arvostaako enemmän Zombifytä, vai sitä viimisen äijän turvassaoloa out of formationissa, mutta muuten aika marginaalista. Ja no nii, tietty täytyy olla skarppina kun swäppää Carnivorea, ettei käy hassusti.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Pakko kyl on vähän DOOMata kans, eiks muka riittäs se et targetoidun modelin pitäs olla formaatiossa? Se fiksais imo sen mitä toi yrittää fiksata, pl emorv ja egore mihin toi ei vissiin ees yritä vaikuttaa?
Aika iso muutos errataks muutenki.
Aika iso muutos errataks muutenki.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Ihan siisti muuten tääki:
Mul on iso (vaik se 15 äijän) yksikkö aika tasasesti ripoteltuna formaatioon. Vihun vuorolla vastustaja tappaa pari äijää keskeltä (ml. Leaderin), ja joudun field promotaamaan Leaderin vähän reunaan. Mun vuorolla haluisin laulaa yksikölle Joe-buffin tai Fellcallerin tai mitä näitä nyt on. Mulla ei taida olla (control arealla rypistelyn lisäksi) mitään keinoa tietää, onko koko yksikkö formaatiossa (ts saanko buffata) koska formaatiota saa mitata vaan omassa aktivaatiossa, tai jos sillä on merkitystä.
Hienoo hienoo.
Mul on iso (vaik se 15 äijän) yksikkö aika tasasesti ripoteltuna formaatioon. Vihun vuorolla vastustaja tappaa pari äijää keskeltä (ml. Leaderin), ja joudun field promotaamaan Leaderin vähän reunaan. Mun vuorolla haluisin laulaa yksikölle Joe-buffin tai Fellcallerin tai mitä näitä nyt on. Mulla ei taida olla (control arealla rypistelyn lisäksi) mitään keinoa tietää, onko koko yksikkö formaatiossa (ts saanko buffata) koska formaatiota saa mitata vaan omassa aktivaatiossa, tai jos sillä on merkitystä.
Hienoo hienoo.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Onhan se tietty ihan reilua että noinkin keskinkertanen casteri saa vähän buffia.As a Khador player, GG Denny2. Do I bunch up my winterguard and get hellmouth'd to death? Or do I spread out, end up with a model or two outside of formation and spend 2 turns without Joe buffs unless I can kill those models? Satyxis Raiders everywhere rejoice.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Täs pitää toki tietää et vinterguardia ei oikeesti saa spreadattua silleen et hellmouth ei vaan murhaa kaikkia. Riveihin ja rivien väliin yli kolme tuumaa ni hellmouth tappaa max 3 modelia. Sit ne kuolee venomiin mut voi voi.TheEmu kirjoitti:Onhan se tietty ihan reilua että noinkin keskinkertanen casteri saa vähän buffia.As a Khador player, GG Denny2. Do I bunch up my winterguard and get hellmouth'd to death? Or do I spread out, end up with a model or two outside of formation and spend 2 turns without Joe buffs unless I can kill those models? Satyxis Raiders everywhere rejoice.
Ei sillä et VG ois ikinä ollu edennylle joku ongelma.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Joo mä olen Edgen kanssa samoilla linjoilla, olis hyvin riittänyt, että modelli ketä kautta buffataan olis formaatiossa. Tykkään kyllä, että pakotetaan Joet sun muut krokor pois depolta, olihan se vähän hassua meininkiä.
Hän on puhunut.
Kai se on PP:n linja, että unitit on kovia ja niitä pitää lyödä. Sääli vaan, että trollit ja khador (sekä vähän myös skorne) ottaa aika paljon kovempaa hittiä kuin muut faktiot. (Toki ruubertin pathfinder on kaikilla masiinan puolella). Pitää torstaina varmaan pelata pGrisselin tieriä ja kattoa miten lujaa lyö, jos pitää koko ajan telekinesia-varan.
- The Captain
- Valvoja
Splittasin Uusista julkaisuista pois tämän errata-keskustelun, koska aavistan tästä tulevan suosittua.
Huomautan, että DC:n mukaan niiden firman sisällä on pelattu näin jo useiden kuukausien ajan, joten mitä jos vaikka yritetään itse pelata edes muutama peli näillä säännöillä ennen kuin huudetaan DOOMia?
Pelasin viikonloppuna kolme peliä, maailma ei loppunut.
Huomautan, että DC:n mukaan niiden firman sisällä on pelattu näin jo useiden kuukausien ajan, joten mitä jos vaikka yritetään itse pelata edes muutama peli näillä säännöillä ennen kuin huudetaan DOOMia?
Pelasin viikonloppuna kolme peliä, maailma ei loppunut.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Ihme_apina
Re: Split: Toukokuun Errata
Ei tää kai semmonen paskuus ookkaan et joka peli on pilalla, vaan että kun laukee naamalle niin pelihousut repee ja aivot sulaa.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ihan liian rationaalinen asenne. On paljon helpompaa laittaa säkkikangasta päälle, ripotella tuhkaa ja ruoskia tuomiopäivän edessä.The Captain kirjoitti:jos vaikka yritetään itse pelata edes muutama peli näillä säännöillä ennen kuin huudetaan DOOMia?
Rip WmH 2004-2014
Saatiin taas uusi errata. En jaksanut tehä uutta otsikkoa, kun eihän tässä oikeastaan mitään muutoksia näyttäisi olevan.
EDIT: Ei siis todellakaan mitään.
http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202014.pdf
EDIT: Ei siis todellakaan mitään.
http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202014.pdf
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Toi forfeiting movement juttu vaikuttanee johonkin? (Ei kyllä osaa osaa sanoa mihin.)Celebdae kirjoitti:EDIT: Ei siis todellakaan mitään. http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202014.pdf
Edit: osaako joku sanoa miten röllien Hero's tragedy muuttui?
Viimeksi muokannut Merimetsä, Ti 22.07.2014 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se vaikuttanee joihinkin spelleihin jne. jotka sanovat, että kohde ei voi liikkua (mutta eivät sano, että pitää forfeitata movement, koska nämähän ovat jo ennestään selviä). Ei niitä kyllä paljoa ole. Mitään oikeasti vähänkään oleellista tässä dokkarissa ei näytä olevan.Merimetsä kirjoitti:Toi forfeiting movement juttu vaikuttanee johonkin? (Ei kyllä osaa osaa sanoa mihin.)Celebdae kirjoitti:EDIT: Ei siis todellakaan mitään. http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202014.pdf
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.