"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Ookami_Tez

Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Haltiat johtaa 2-0 ensimmäinen puoliaika pelattiin tosiaan. Fanatic on ainoa special weapon ulkona kentältä (bribe epäonnistu) ja mättö jatkuu toisella puoliajalla ehkä viikonloppuna.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Kalat meni kotio...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Joo samaa jo tossa edellisellä sivulla kyselin. Ittee kiinnostaa ja aattelin ilmottautuu. Töistä en viel varmaks tiedä mut täs on aikaa järjestellä. Yksin en viiteis lähtee. Mut eiköhän täältäkin nyt yks autollinen väkee saada.
Mut tulkitsenko oikein et lähtijöitä ois nyt alustavasti: mie, hartsa ja mites furre? Furre tuosta ekana linkkas

EDIT. ilmottauduin mukaan
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
harkkari

Olisko se semmoine reissu, että aamulla lähdetään, ja illalla takaisin? Itsellä voi olla vähän nihkeetä saada duunista vapaata, kun siinä oon muutenkin kaikenlaisia työvuoroja toivonut, mutta saattaisihan tuo onnistuakkin.
Kalat meni kotio...
syrja

Juu semmosta päivän reissua ite aattelin. Sellainen on paremmin järjestettävissä vuorotyöläisille. Ja itelläkin vielä tietty epävarmaa mut tosiaan ilmottauduin ja lähdetään järjestelemään vapaata. Tero kans varauksel kiinnostunu.
harkkari

Joo tulosihan se halvemmaksi, jos vaikka saataisiin neljä ukkoa autoon lähteen reissuun. Itse taidan sitten kanssa laittaa ilmoittautumisen. Vaikka pitää ensin tarkistaa, ettei ole kaverin häät just tollon Lauantaina. Nyt kun muuten aloin miettiin, niin taitaapa ne olla.
Kalat meni kotio...
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Ei ArkkiError sitten ilmeisesti kerinnyt pelaileen tänään. Katsotaan ensi viikolla.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Joo-o kääpiöiden ähkiminen jatkui tiukasti aivan viimeiseen vuoroon saakka, jolloin vähemmän kaaoksiset kääpiöt kiskaisivat 2-1 maalin tiskiin.

Kaaoskääpiöillä inducementteja yli 200k elikkäs velho huitoi kentän laidalla ja senhän tietää mitä se tekee pelille.

Peli alkoi hienosti Pitch Invasionilla, jonka jälkeen yhteensä 10 pelaajaa oli naamat turpeessa ensimmäisen vuoron alkaessa. Aikamoisessa kaaoksessa siis, mutta tästäkin huolimatta ensimmäinen puoliaika päättyi vähemmän rajusti 1-1 (casualtyt 0-0). Toisella puoliajalla kaaoskääpiöt suorittivat aloituspotkun ja normikääpiöt päästivät deathrollan irti ja ensimmäinen hobgoblin olikin pian muusina kentän keskellä. Hitaasti raivattiin tietä kaaoksen läpi kunnes pallonkantaja lopulta sai salamasta ja kaatui maahan. Hirveä kaaos ympärille, parit pallon noukkimiset, parit kantajan kaatamiset. Yhteensä kolme kertaa kaaoskäpsät väänsivät pallon serkuiltaan pois puoliajan aikana, mutta viimein viimeisellä vuorolla runneri pääsi vihdoin noukkimaan pallon ja karkaamaan maaliin. (Casualtyt 2-0)
Ookami_Tez

Ihan näin sivuhuomiona, mutta eikö eka Hobgoblin injury tullut Kaaoskääpien ekassa hyökkäyksessä hieman ennen avaus TD:tä?
Great Teacher Ookami_Tez
syrja

Samaa mietein. Kyl siin ennen CD:n ekaa maalia yks hoppari lens lasarettiin...Ei huijata rapsoissa :D

Mites onko tuo kesken jääny gobbo/haltija peli nyt mis vaihees? Onko jatko jo sovittu/pelattu tä?
Furinji
Viesti:

eiiiiiiiii jaksa muistaa
Furinji
Viesti:

Kauhea vääntö oli pelikaupalla. Sinne ne lähti jatko-ajalle Juha ja Jarkko tilanteessa 2-2. Ei kai semifinaalin sovi helppo ollakaan.
harkkari

Kannatan Juhaa! Samalla periaatteella kun kannattaisin Petteriä mua vastaan. Mutta kannatankin itseäni, koska se olen minä itse.
Laittakaa heti infoa miten kävi.
Kalat meni kotio...
harkkari

Pahus! Siellähän se Syrjä näytti olevan laitettuna finaalislottiin!
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

No hyi...eiku onnittelut piti kirjoittaa nää nappulat on ihan toistensa vieressä!
syrja

Ehheheehehee.....Odotitteko muka jotain muuta :D No joo...Mut nyt sit pojjaat, finaali vastustajaa venttaillaan. Rahaakin ois 130000. Tarvii funtsii mitä hommais: 4:s catcher/lineman/rerolli....Katotaas kun alkaa selviimään tuo vastustaja.
Mutta joo. Olihan jännä peli. Nopat leikitteli melkoisesti. Tuplakalloja ja ykkösiä tuli niissä "helpoissa paikoissa". Piru et nuo rotat on hankala vastus. Vaikka voima suhteet on samat, niin tuo nopeus tekee haastavaksi. Ja tulee sieltä sit ketä tahansa finaaliin. Niin rotat ottaa varmasti pronssia!! Meinaan rallirotat.
Peli lyhyesti:
Rotat lähti hyökkäämään ja teki nopeasti maalin. Tuplakallot meikän blitsissä auttoi asiaa. Sitten vaan hakemaan tasoitusta. Rotat heitti kickoffista tietty blitzin (VI***U JEE). Onneksi ystävä tuplakallo lopetti blitsin suht nopeasti. Siinä sitten rauhassa liikkeelle. Totesin et aikaa on tasoittaa ja lisäksi aloitan 2 halffin niin ei kiirutta. Tahimista ja juoksentelua sinne tänne ja samalla verkkaista etenemistä. Oli siinä lopussa vielä jännät paikat, kun rerollit oli käytetty ja block/dodge catcher kiskastiin nurin yhden nopan blitsillä....Onneksi ukkoa oli riittävästi hyökkäyspäässä ja pallo saatiin takaisin ja tasoitettua viimeisellä vuorolla.
2 puoliaika ja taas hyökkäämään. Rauhallista hyökkäystä, koska tiesin et rotat nopeina pystyy nopeaan tasoitukseen. Joten parempi pelata aikaa. Siinä sitten keskityttiin lyömään rottaa maihin. Valtaosan ajasta rotilla olikin melkein kaikki ukot aina kumossa. Samoin injuryboxi alkoi täyttyä. Saivat kyllä pirut riistettyä pallon ja heittettyä sen takaisin mun puolelle. Jossa yksinäinen kutteri kärkkyi. Mutta heitto oli epätoivoinen koska pallomies oli "ympyröity" haltijoilla. Pallo siis jäi makaamaan maahan lähelle kärkkyvää kutteria ja mun yhtä catcheriä (jonka onneksi olin vienyt varmuuden vuoksi kiusaamaan kärkimiestä). No pallo saatiin haltuun ja takaisin hyökkäämään. Harvalukuiset rotat ei enää pystyneet kunnolla uhkaamaan johtomaalia. Pari epätoivoisempaa paikkaa oli mut ei sit onnistuneet. Harmitti vaan kun piti jättää rotille 2 vuoroa aikaa tasoittaa. Rotat lähti "vahvalla" oikealla hyökkäämään ja suojasivat pallomiehen reunaan. Mulla oli kohtalaisen hyvät mahollisuudet sumputtaa rotat ja pakottaa tekemään paljon dodgeheittoja (rerollit oli kummaltakin palanut jo). Mutta sitten taas ratkaiseva blitz jolla olisin saanut tacklemiehen kiinni pallon kantajaan ja tehnyt hommasta vielä hankalampaa....Siis nuolikin olisi riittänyt...Eih tuplakallot. No rottien onnistui tehdä riittävä väylä ja kutteri dodgaili itsensä helposti läpi ja maaliin. Varsinainen peliaika siis tasan 2-2.
Jatkoaika:
Pahatar Tero heittämään uudelleen kolikkoa...Onni potki ja sain päättää et hyökkään. Tässä kohtaa totesin et homma on melko "helppo". Rotilla sen verran alivoimaa kentällä. Et eivät pysty kuin järjettömällä säkällä riistämään pallon. Enää jännätti et iskeekö joku blitz taas sotkemaan (pallokin kerran pomppi lähemmäs keskialuetta), kun olin ryhmittäytynyt täyteen hyökkäykseen. Ei sentään...molemmille rerolli. No mitäs siinä. Rottien harva linja auki, pallo ylös ja heitettiin catcherille joka juoksi täydet laidassa kohti maalia. Sitten sopivasti ukkoja ympärille estämään helpot blitsit ilman vaikeita dodgeja. Viimeiseen asti rotat yritti blitziä mut liika dodgailu on liikaa. Lisäksi mulla oli jo sellainen asetelma, et pallon menetys ei olisi kuin ehkä hieman hidastanut. Eli pallo rottien maalissa kun jatkoaikaa oli pelattu 2 vuoroa.
Mutta tosiaan tuollainen taistelu se semifinaalissa kuuluukin olla. Katotaas siis mikä jännäri saadaan finaalissa aikaan.

Et hopi hopi "ylempi pleijari ketju"

EDIT: ja team value on sit jo 1 530 000....Siis ennen kuin oon päättäny mitä säästöillä teen. Piru mut te muutkin voisitte alkaa nostella niitä arvojanne. Mä meen taas vissiin ainoona "omissaluvuissa"
Furinji
Viesti:

No mitä Blood Bowlissahan tämä on normaalia...

Kuva
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

syrja kirjoitti:Mites onko tuo kesken jääny gobbo/haltija peli nyt mis vaihees? Onko jatko jo sovittu/pelattu tä?
Tilanne on 2-0 haltioille ensimmäisen puoliajan jälkeen. Ei suurempia casualtyja, mitä nyt mun S4 elf on badly hurt ja gobbojen fanatic failas bribe heiton.

Olin kertausharjoituksissa joten siitä syystä tauko. Koitin sopia peliä ennen reissua, mutta Arkille ei sopinut mun aikataulut. Toinen puoliaika pelataan heti maanantaina 19.5. klo 16:15 eteenpäin.

Muuten, oletteko laskeneet fan factorin team valueen? Short term leaquen säännöissä sanotaan et jos alussa saa sen 5 famee, niin famea ei lasketa arvoon. vai onko se vaan se alku 5?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
syrja

Hyvä, et saatte sen kans pois alta niin päästään eteenpäin. Hmm. mä olen laskenu myös fanin valueen. Sanokaas muutkin asiaan jotain. Lähinnä kiinnostaa et saanko arvoa alemmas :D
Ookami_Tez

Eikö tässä sovittu että se lasketaan siihen arvoon sillon kun viime liigassa taidettiin tää ottaa käyttöön.
Great Teacher Ookami_Tez
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”