"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin Pelikauppa

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kardinaali
Viesti:

Re: Porin Pelikauppa

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Ei pääse, mutta pirun hienoo että näistä infotaan. :)
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Oho vau niin sitä pitää :D
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Muistakaa kaikki tulla huomenna sitten pelailemaan pelipäivän merkeissä ja valmistautukaa vastaamaan nobojen koviin kysymyksiin kuten "Mikä on boltgunin range?" "Millä mä woundaan tota?" taikka aina klassinen "Mitä vittua tässä tehdään?"

Ja kaikki keitä ei näy ilman loistavaa syytä saavat Inkvisition peräänsä.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Minä tulen esittämään näitä tyhmiä kysymyksiä ainakin. Katsotaan jos sattuu hyvä tuuri käymään niin nappaan tuon oman mariini armeijan poikasen mukaan, oletan että minäkin pääsen/saan pelata halutessani. Tai sitten lainaan joltain muulta armeijaa...
Jaahas eli se olis maalaus/lakkaus hommia sitten tänään jos mielii tuon oman armeijan saada siihen kuntoon ettei kaikki maalit varise kuljetuksessa alas.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Krank

Viesti Kirjoittaja Krank »

Ookami_Tez kirjoitti: Ja kaikki keitä ei näy ilman loistavaa syytä saavat Inkvisition peräänsä.
Valitettavasti "ystävä Tietokone" vaatii pulmanpoistajia kyseisenä päivänä tärkeään tehtävään. :( Lisäksi kuuden pelottoman selviytyjän edesottamuksia zombie-lauman armoilla selvitellään illankähmeessä. Also sauna. Ja viina. Joillakin myös tervaa. Toivottavasti ei kuitenkaan hautaan asti mennä.

:D
Furinji
Viesti:

Siel oli tosi mukavan näköiset Ihan tavallisen pelipäivän setit menossa pelikaupalla. Harmittaa nyt entistä enemmän että sain jonkun pirun flunssan mut käväisin siel kuitenkin katsomassa ja viemässä Eerikille Taut pelattavaksi. Oikeasti vituttaa tälläinen päivän mönkään meneminen omalta kohdalta nyt. Käykää ihmeessä muutkin pyörähtämässä
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Jeps jees meininki näytti olevan, vaikka vast 14 jälkeen paikalle ehdeinkin. Täst on hyvä jatkaa eteenpäin
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Kaupalla jo kommentoinkin hieman tapahtumaa rauhikselle mutta heitelläämpä tännekkin.
Näin "aloittelevan" pelaajan näkökulmasta tapahtuma oli hyvä, vaikkakaan en täysin tiedä mihin tempauksella pyrittiinkään. Erityisesti juurikin se että opetettiin pelaamaan ja kerrottiin sääntöjä ja mahdollisia toimintoja mitä mikäkin hahmo voi pelikentällä tehdä (tero ohjasti hyvin). Plussat myös Tomille tarjouksesta pelata hänen nappuloillaan. Ehdottomasti enemmän näin ettei omia nappuloita tarvitse omistaa vaan saisi ne laina nappulat käyttöön ja tätä kautta pääsisi lähestymään itse peliä.
Yhden pelipöydän olisi voinut kenties pyhittää täysin uusille pelaajille joilla ei kokemusta aikaisemmin pelistä ole. Nyt tuntui että pelipöydät oli tiukasti varattuja, eikä liiemmin ollut tarjolla armeijoita kokeilemiseen tai ei niitä ainakaan tultu tarjoamaan pelikaupan toimesta (tempaus taisi olla enemmänkin silti harrastajien järjestämä kuin pelikaupan?). Toisaalta kuinka moni sitten olisi uskaltautunut kokeilemaan uutta peliä...
Mutta pistäkääs harkintaan tuollainen systeemi että yks pöytä katetaan nappuloilla ja siihen kylkeen mainos tyyliin "kokeile warmhammer 40.000".

Ensikerralla lähden ehdottomasti napit kaunalossa kaupalle taas jos tälläinen uudelleen järjestetään, toki voin lähteä muutenkin vain ilman erillistä tapahtumaan jos joku jaksaa opastella. Nyt jäi omat napit kotiin koska dippiä en pintaan ehtinyt vetää niin en sitten viitsinyt noita kuljetella kun ovat juuri viimeisteltyjä, olisivat kuitenkin ottaneet jotain damagea matkalla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Runt kirjoitti:Mutta pistäkääs harkintaan tuollainen systeemi että yks pöytä katetaan nappuloilla ja siihen kylkeen mainos tyyliin "kokeile warmhammer 40.000".
Sellanen on kaupalla joka päivä tarjolla jo nyt =)
Ookami_Tez

Kiitokset tosiaan kaikille osallistuneille. Ja tosiaan palautetta tulemaan tossa oli ihan hyvää tavaraa jo Runtilta, mekin puhuttiin Rauhiksen kanssa että oltais laitettu se demo pöytä johonkin, mutta ei sitten jaksettu miettiä logistiikkaa siihen kun tää tapahtuma kasattiin aikalailla viikon sisällä kasaan. Mutta ens kerralla varmaan pyritään niin että laitetaan demo pöytä sinne kans ja siihen voi laittaa ihan uusia tulokkaita pelailemaan.

Tosi iso kiitos Tomille, joka auttoi koko päivän järjestämisessä ja oli avuliaasti loppuun asti auttamassa mua pöytien siirtelyssä ja siivoamisessa.
Great Teacher Ookami_Tez
Runt

Furinji kirjoitti:
Runt kirjoitti:Mutta pistäkääs harkintaan tuollainen systeemi että yks pöytä katetaan nappuloilla ja siihen kylkeen mainos tyyliin "kokeile warmhammer 40.000".
Sellanen on kaupalla joka päivä tarjolla jo nyt =)
Ilmeisesti olen liian epäaktiivinen kaupalla kävijä (tai sitten seuraan liian vähän facebookkia), pitänee petrata jatkossa...

Niin olihan tuossa nyt se yks pöytä tosiaan käytävällä missä uudet kaverit pelas, hyvää kuvaa siinä pelistä sai ihan sivusta seuraajanakin että ei sen puoleen. Toisaalta en sitten tiedä paljonko sitä olis oppinut ja kuinka erilainen kokemus olisi jäänyt mieleen jos siinä olisi vuoron tai kaksi itse päässyt nappuloita siirtelemään. Pakko kyllä myöntää että olis tehnyt mieli hieman itse tökkiä niitä taun isoja robotteja, oli ne sen verran komian näköisinä nyt kun livenä sellaisia näki =)
Käytävän käyttö oli ihan positiivinen asia (sai paremmin näkyvyyttä kuin kaupan sisällä pelatessa), jokunen ohikulkiakin pysähtyi hetkeksi ihmettelemään mitä pöydällä tapahtuu.
Ookami_Tez

Mantic tuotteet tällä viikolla -50%, joten tulkaas kattomaan ja hakemaan omat pois!
Great Teacher Ookami_Tez
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Seuraavaksi sitten Tavallinen Fantasy Battle-pelipäivä? Esim. 1000-1200pts pelejä.
Furinji
Viesti:

Ei muuta kuin järkkäämään tänhän tosiaan teki harrastajat.
syrja

Ehheheehehee, BFG-kisatyö alkaa oleen valmis....Vielä on reilusti aikaa keskittyy tulevaan vkl taistoonkin.
Ookami_Tez

Huomenna kaupalla uus White Dwarf myynnissä jossa on lisätietoja edikan vaihdoksesta, että tulkaa ostamaan omanne samalla kun tulette kattomaan turnausta.
Great Teacher Ookami_Tez
Runt

Saisko myös toivoa näytille ottelu tuloksia sekä lopullisia sijoituksia?
Hyvä meininki näytti olevan ja nätti oli Necron & Tau kokoonpano.
Ookami_Tez

Tottakai

1. Sija: Team Höpö et Nassu 2V-1T-0H (10 pistettä)
2. Sija: Team Tesla 2V-0T-1H (10 pistettä)
3. Sija: It's a Trap 1V-1T-1H (5 pistettä)
4. Sija: Laevatein 0V-0T-3H (0 pistettä)

Tuommoisilla tuloksilla tosiaan päädyttiin ja maalauskilpailun voitti erittäin yllättäen It's a Trap.
Great Teacher Ookami_Tez
Runt

Eli antti ja jarkko vei. Oliko se 2 kierroksen peli tasuri vaiko 3 kierroksen?

EDIT: Olipa muuten taas tyhmä kysymys kun tuon voi itsekkin katsoa tuloksista. Ens pariturneessa muut ottaa sitten örkit ja siirtelee niitä sen 1.5h ja pelailee höpönassuja vastaan tasurit, saadaan tuohon voittaja kaartiin muutosta ;)
syrja

Kyllä höpsökätkin saa örkkejä kentälle. Nekin kävi jossain vaiheessa mielessä :D Joo toinen peli päätty tasan, laitoinkin pelistä lyhyet yhteenvedot tuonne turnausketjuun. Ja tosiaan tuo järjestys ei ollut mitenkään selkeä. Pisteet ei kerro kokototuutta. Ennenviimeistä peliä teslalla oli paraskiinnitys kärkisijaan. Ja mikäköhän olisi ollu järjestys jos käytössä olisi ollu erilainen pisteytys.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”