"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Infinity Slow Grow -liiga PK-seudulla

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Dr. Icchan
Viesti:

Re: Infinity Slow Grow -liiga PK-seudulla

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Sijainti on ainakin mulle hyvä, kuljen nytkin M junalla keskustaan. Mutta tarviiko tuonne tuoda maastot mukana joka kerta vai saako niitä säilytettyä siellä? Sunnuntait näytti olevan varattu pingikselle, eli pelit pitäs olla lauantaina.

EDIT: Niin ja joku asukas/isäntä varmaan täytyy olla paikalla kaikkina pelipäivinä?
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Dr. Icchan kirjoitti:Sijainti on ainakin mulle hyvä, kuljen nytkin M junalla keskustaan. Mutta tarviiko tuonne tuoda maastot mukana joka kerta vai saako niitä säilytettyä siellä? Sunnuntait näytti olevan varattu pingikselle, eli pelit pitäs olla lauantaina.

EDIT: Niin ja joku asukas/isäntä varmaan täytyy olla paikalla kaikkina pelipäivinä?
Säilytysmahdollisuutta itse kerhotilalla ei ole, mutta asun itse n. 10 metrin päässä kyseisestä hökkelistä, joten kamojen säilytys minun pihavarastossa tai vaatehuoneessa ei suinkaan ole mahdotonta. Liigaan osallistujista kolme asuu kyseisessä taloyhtiössä, joten joku on hyvin suurella todennäköisyydellä paikalla aina.
Eelo

Viesti Kirjoittaja Eelo »

Jos ei saada 12 pelaajaa joka kerta vaan vaikka 8 keskimäärin niin noppakerho tulee halvemmaksi mitä pidemmälle pelataan. 8 pelaajalla 8 kokopäivän vuokraa olisi teiän talonyhtiössä 50e naama, kun samalla hinnalla voisi kerholla opiskelija pelata 26 viikkoa. Tai jos tehdään näistä turnauspäiviä ja jokainen noppakerhoon kuulumaton maksaa sen 5e per kerta niin ei se kauheasti kalliimaksi tule kuin talonyhtiön kerhotilalla pelailu vaikka olisi se 12 äijää aina mukana. Noppakerhon bonareita on se, että siellä on helvetisti maastoa ja paljon hyviä pöytiä valmiiksi. Hienoa kerhossa on myös se, että meille valmiille jäsenille siellä pelaaminen on ilmaista :D
Dr. Icchan
Viesti:

Ja jos maastoa tuodaan esim. kerholta tai jonkun kotoa ja varastoidaan tuolla, ne on käytännössä siellä käyttämättömissä seuraavaan pelipäivään asti. Suurin osa ainakin kerhon maastosta on muina päivinä muiden pelien käytössä, joten niitä jo käytännön syistä voi jättää minnekään varastoitavaksi. Maastoa siis täytyy tuoda muualta kuin Noppakerholta.
M0ca

Eelo kirjoitti:Jos ei saada 12 pelaajaa joka kerta vaan vaikka 8 keskimäärin niin noppakerho tulee halvemmaksi mitä pidemmälle pelataan. 8 pelaajalla 8 kokopäivän vuokraa olisi teiän talonyhtiössä 50e naama, kun samalla hinnalla voisi kerholla opiskelija pelata 26 viikkoa. Tai jos tehdään näistä turnauspäiviä ja jokainen noppakerhoon kuulumaton maksaa sen 5e per kerta niin ei se kauheasti kalliimaksi tule kuin talonyhtiön kerhotilalla pelailu vaikka olisi se 12 äijää aina mukana. Noppakerhon bonareita on se, että siellä on helvetisti maastoa ja paljon hyviä pöytiä valmiiksi. Hienoa kerhossa on myös se, että meille valmiille jäsenille siellä pelaaminen on ilmaista :D
Maksut toki kaikilta etukäteen, lisää myös motivaatiota saapua paikalle. Kaikkia ei välttämättä kiinnosta noppakerho, mutta haluavat silti osallistua liigaan. Olisihan se hölmöä maksaa 6kk:n jäsenmaksut n. kahdeksasta pelikerrasta. Ainakin itse näen siinä hukkaa 4kk:n osalta.
Dr. Icchan kirjoitti:Ja jos maastoa tuodaan esim. kerholta tai jonkun kotoa ja varastoidaan tuolla, ne on käytännössä siellä käyttämättömissä seuraavaan pelipäivään asti. Suurin osa ainakin kerhon maastosta on muina päivinä muiden pelien käytössä, joten niitä jo käytännön syistä voi jättää minnekään varastoitavaksi. Maastoa siis täytyy tuoda muualta kuin Noppakerholta.
Maastoa löytyy kuuteen pöytään, joten tuodulle maastolle ei ole välttämättä tarvetta.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Moca kirjoitti:Maksut toki kaikilta etukäteen, lisää myös motivaatiota saapua paikalle. Kaikkia ei välttämättä kiinnosta noppakerho, mutta haluavat silti osallistua liigaan. Olisihan se hölmöä maksaa 6kk:n jäsenmaksut n. kahdeksasta pelikerrasta. Ainakin itse näen siinä hukkaa 4kk:n osalta.
Itsehän olen kohta ollut vuoden jäsenenä ja käynyt kerholla muistaakseni neljä kertaa :D
M0ca

jamovoima kirjoitti:
Moca kirjoitti:Maksut toki kaikilta etukäteen, lisää myös motivaatiota saapua paikalle. Kaikkia ei välttämättä kiinnosta noppakerho, mutta haluavat silti osallistua liigaan. Olisihan se hölmöä maksaa 6kk:n jäsenmaksut n. kahdeksasta pelikerrasta. Ainakin itse näen siinä hukkaa 4kk:n osalta.
Itsehän olen kohta ollut vuoden jäsenenä ja käynyt kerholla muistaakseni neljä kertaa :D
Ei siinä, ei se toki väärin ole, haluan vain rahoilleni eksaktia vastinetta :) Puhun nyt myös muutaman muun Sotavasarassa olemattoman osallistujan suulla.
Dr. Icchan
Viesti:

Jos pelit järjestetään jossain muualla kuin Noppakerholla josta lisäksi vielä pitää maksaa rahaa, niin sitten en ole kiinnostunut liigasta.
Maksan Noppakerhon jäsenmaksua ihan syystä, joten ei järkeä maksaa kahdesta pelipaikasta kahteen kertaan kun minulla on jo paikka jossa voin pelata.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Eikö noita pelejä nyt voi pelata missä sattuu kellekin parhaiten sopimaan? Välissä vaikka jotain yhteisturinailtoja jossain pubissa/kahvilassa/kirjastossa/kokoustilassa niin saa yhteisöllisyyttä. Sen voin kokemuksesta muutenkin sanoa, että sellainen kampanja/liiga ei toimi, jossa vaaditaan kaikkien osallistujien paikallaoloa samaan aikaan joka viikko. :)
Dr. Icchan
Viesti:

Tottakai niitä voi pelata missä tykkää, tarkoitin vain siis, että en lähde pelaamaan minnekään missä minun pitäisi maksaa vielä *lisää* rahaa jo nykyisen päälle.
Eli ilmaiset vaihtoehdot tai noppakerho käy.
M0ca

jamovoima kirjoitti:Eikö noita pelejä nyt voi pelata missä sattuu kellekin parhaiten sopimaan? Välissä vaikka jotain yhteisturinailtoja jossain pubissa/kahvilassa/kirjastossa/kokoustilassa niin saa yhteisöllisyyttä.
Kannatan ajatusta.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

Laita mutkin mukaan (varauksella että tällä hetkellä ei ole varaa maksaa pelipaikasta)

Ehdotan että aloitetaan 12.5 alkavalla viikolla
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

No tässä ensimmäistä demopeliä yritän itselleni saada järjestettyä ja jos se nappaa niin ehdottomasti löytyisi jo itseä kiinnostava lössi ja faction. Joten kiinnostaisi kyllä mutta täysi aloittelija olisi täällä kyseessä :D
Something something Dangerzone!
M0ca

Fiend_ kirjoitti:No tässä ensimmäistä demopeliä yritän itselleni saada järjestettyä ja jos se nappaa niin ehdottomasti löytyisi jo itseä kiinnostava lössi ja faction. Joten kiinnostaisi kyllä mutta täysi aloittelija olisi täällä kyseessä :D
Eiköhäin tuollainen järjesty mikäli viitseliäisyyttä on tulla malminkartanoon.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Moca kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:No tässä ensimmäistä demopeliä yritän itselleni saada järjestettyä ja jos se nappaa niin ehdottomasti löytyisi jo itseä kiinnostava lössi ja faction. Joten kiinnostaisi kyllä mutta täysi aloittelija olisi täällä kyseessä :D
En näe mitään ongelmaa, kyllähän bussit kulkee! :) Mulla ei vielä ole tosiaan omia ukkoja, joten saako sulta lainata? :)
Something something Dangerzone!
M0ca

Fiend_ kirjoitti:
Moca kirjoitti:
En näe mitään ongelmaa, kyllähän bussit kulkee! :) Mulla ei vielä ole tosiaan omia ukkoja, joten saako sulta lainata? :)
Eiköhän tuo onnistune.
champignon of chaos

Viesti Kirjoittaja champignon of chaos »

Meikäläiselläkin olisi kiinnostusta tämän homman suhteen.
M0ca

Noniin, kohta voidaan alkaa puuhastelemaan massatilausta Corvus Belliltä. Deadline vois olla alustavasti 23.5. Tilauksia otetaan vastaan YV:nä.
Dr. Icchan
Viesti:

Oliko se pelipaikka nyt mikä? Ja AAAGH HIRVEEN LYHYT MIETTIMISAIKA, en mä oo saanu päätettyä vielä edes mikä se uus armeija olis ku kaikki on niin hyvän näköstä! :D
Zatak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zatak »

Kovasti kiinnostaa osallistua meininkeihin. Pelejä ei vielä ole alla yhtäkään, mutta ekat 300p on jo hommattu ja sääntöjen perusteetkin on tullut itseopiskeltua.

Oma elämäntilanne on tosin sellainen että aika on kortilla, joten en tiedä miten aktiivisesti ois käytännössä mahdollista osallistua.
Satunnaisia pelejä olisi kuitenkin mukava saada tavalla tai toisella järkättyä, pelaamalla oppii kuitenkin parhaiten. Lisäksi uudet tuttavuudet ois ehdottomasti plussaa! Arki-illat on mulle varmaan parhaalla prosentilla toimivia, kunhan sovitaan etukäteen. Viikonloput alkaa kesää kohden täyttyä aika huolella...

Ei ole mulle niin väliä missä pelataan, jos noppakerholla onnistuis kertamaksu niin ois mahtavaa, Edellämainituista syistä ei itellä tuu millään kuoletettua jäsenmaksuja näillä näkymin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”