Figuseuran sivujen pelaaja- ja armeijalistaus
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figuseuran sivujen pelaaja- ja armeijalistaus
Potkaistaas takaisin etusivulle. a.k.a. taktinen up.
Joo tuo mun wuffemäärä on jääny sivuilla pieneks. Samoin viimeisimmän meganob askartelun+muut örkki meiningit kaipaa varmaan päivitystä.Furinji kirjoitti:Jos siis haluat tulla ikuistetuksi internettiin huippumageasti seuran sivuille elvistelemään lelujen määrällä toimi näin:
Eli korjaas mulle:
Ork ~5000p
Space wolves +4000p
SM White scars +1500p
Joo tuo scars toteutunee figullisesti täs alkuviikosta. Et on seuraava projekti, mutta voi sen laittaa jo valmiiksi. Vaikkei nyt heti ookkaan eavymetal maaleis niin wysiwykki kumminki :D. Eli demoni muokkaus 40k puolelle siirtyy taas. Ellei uus sääntökirja potkase sitä yllättäen liikkeelle
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
X-wing Miniatures Game lisätty
Listakoon arviointi ehkä muita pelejä haastavampaa, mutta kukin tehköön oman pistemääräpäätöksensä. Kannattaa ehkä miettiä sitä, että kuinka suuri listakoko oikeasti olisi mieluinen omilla aluksilla, koska saahan sitä kalleimmat pilotit ynnäämällä vakuuttavan numeron aikaiseksi, mutta lähtisitkö sen suuruisella listalla oikeasti pelaamaan, jos joku haastaisi?
Listakoon arviointi ehkä muita pelejä haastavampaa, mutta kukin tehköön oman pistemääräpäätöksensä. Kannattaa ehkä miettiä sitä, että kuinka suuri listakoko oikeasti olisi mieluinen omilla aluksilla, koska saahan sitä kalleimmat pilotit ynnäämällä vakuuttavan numeron aikaiseksi, mutta lähtisitkö sen suuruisella listalla oikeasti pelaamaan, jos joku haastaisi?
Mun on ajantasalla tuolla toisessa ketjussa.
Soi viulu