Pääkaupunkiseudun Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Fiend_

Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Kuulostaa hyvältä Coletten porukka kyllä. Hauska saada sekin peliympyröihin.

Meillä oli jo perinteinen Addiktit vs Vihaiset Henget ottelu. Täytyy sanoa, että Kirai on hemmetin pätevä Master tai sitten se ukko siellä Kirain takana on hemmetin pätevä, uskoisin kyllä, että kyseessä on molemmat kun tarkemmin ajattelee :D Mutta nyt kun ollaan pelattu jo muutama samoilla niin alkaa pelikin sujua jo vähän nopeammin kun tuntee sen oman ja vastustajan Masterin, niin nyt alkaa tulla jo taktiikka mukaan sen härväämisen sijaan kun unohtaa puolet omista skilleistään ja ei tiedä puoliakaan siitä vastapuolesta :)

Toki unohdin totaalisesti miksi otin Stitched Togetherin tällä erää, sillähän on se Creepy Fog jota en sitten käyttänyt kertaakaan koko pelin aikana :D
Something something Dangerzone!
Fiend_

Miten Draktharin Colette etenee? Joko tulee tiistaina pöydälle? :D
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Mulla näyttää vielä ensi viikkokin ihan karmealta, mutta sen jälkeen, 6.5., pitäisi kyllä yrittää vääntäytyä paikalle jos vain suinkin henki pihisee. Huutelen uudelleen lähempänä, mutta ihan vaan näin niin kuin ennakkovaroituksena =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Hammerheart kirjoitti:Mulla näyttää vielä ensi viikkokin ihan karmealta, mutta sen jälkeen, 6.5., pitäisi kyllä yrittää vääntäytyä paikalle jos vain suinkin henki pihisee. Huutelen uudelleen lähempänä, mutta ihan vaan näin niin kuin ennakkovaroituksena =)
Kuullostaa jotenkin tutulta. Toi 6.5 on kyl loistava päivä, jos mitään ihmeellistä ei tapahdu niin itse pyrin pääsemään paikalle.
Fiend_

6.5. itsekkin pääsisin paikalle.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

6.5. sopii myös mulle. Tuolloin siis!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Hammerheart

Lupasin huudella uudelleen lähempänä: "lähempänä!"

Eli siis tulossa ollaan. Jos sitä vaikka maalaisi uuden napin tai kaksi pelikuntoon.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Itelläkin tässä maalailu käynnissä. Pitäisi vaan nyt sit opetella ilmeisesti pinnaamaan muutama ukko kiinni baseen :D
NorjanPaavi

Seuraavan kerran taitaa sitten minun osaltani olla 27.5. kun pääsee pelailemaan. Tässä menee ainkin se kaksi viikkoa huti kiitos reissun.
Fiend_

Itellä löytyy oikein hyvin aikaa, eli ihan sopimuksen mukaan pelit onnistuu muutenkin kuin tiistaina. Huomenna mennään Moljan kanssa Guild vs Outcasts peli.
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Tuli sitten ystävän painostuksesta tilattua Viktoria-boksi. Eli allekirjoittanutta voisi kiinnostaa ottaa demoa vastaan.
NorjanPaavi

Moca kirjoitti:Tuli sitten ystävän painostuksesta tilattua Viktoria-boksi. Eli allekirjoittanutta voisi kiinnostaa ottaa demoa vastaan.
Hei, hieno boxi valinta nyt sait Fiendistä kaverin. :P Jos on jotain kysymyksiä niin pommita Moljaa, ymmärtääkseni hän on pelannu viimeiset n.10 peliä Vikillä. Hän omaa siis ihan ok kokemusta kyseisestä masterista.
Fiend_

Moca kirjoitti:Tuli sitten ystävän painostuksesta tilattua Viktoria-boksi. Eli allekirjoittanutta voisi kiinnostaa ottaa demoa vastaan.
Ei jumankauta toista Viki pelaajaa.. No ei, Moca, voidaan tehdä vaihtarit, pidä sä mulle Infinity niin mä pidän sulle Malifauxin :)

Päivän pelistä: Vikien listasta ei tänään kukaan muu tehny lähes mitään koko pelin aikana paitsi Vikit itse. Pyyhkivät 34ss pois pelistä ilman mitään ongelmia, ei niitä pysäyttänyt severe terrain, eikä master + 5 ukkoa välissä, sieltä ne vaan tuli, tappo kaiken tieltään ja tuhos koko lössin. 10 - 7 päättyi peli. Nyt on enää Seamus ja Perdita ja sit mä alan itkee ja kirves lentää kaivoon Vikien kans :D

Molja osaa kertoilla noita Vikeistä tosiaan enemmän.
NorjanPaavi

Fiend_ kirjoitti:. Nyt on enää Seamus ja Perdita ja sit mä alan itkee ja kirves lentää kaivoon Vikien kans :D
Sekä Preditan ja Saemuksen tulisi olla melko hyvä mats up Vik vastaan. Ainakin Preditalta lähtee niin julmetusti Sh että Vik on helisemässä. Vähän samalla lailla kun Ophelialta. :P Seamus taas on sen verran kestävä ja saa tukea Belleiltä/Hanges että ei luulis olevan niin paha Vik vastaan. Myös se että kaikki Bellet, jotka kuolee Vikiin voi aina pompata takasin ylös. Eihän Vik:llä ollu keinoa poistaa corpse markereit? Hanged ainakin on must have, kun sitä sen woundien puolitus loitsun jälkeen ei saa enää healata toisella Vik:llä.
Fiend_

Joo toivotaan, onhan tossa jo tullut mietittyä ja rakennettua anti-Vik listaa. Seamus nyt lähempänä jo miltei maaleissa joten sillä mennään seuraavaksi :D
Fiend_

Näillä näkymin on sitten keskiviikkona taas Vikit vastassa.
Fiend_

Noh, niin paljon ku oon aukonut päätäni HammerHeartin ammutaan demotettava palasiksi pelistä niin mä sit onnistuin eilen tekee puolivahingossa (niin varmaan, hirveä Viki rage purkaus kohdistu alottelijaan) varmaan pahempaa jälkeä. Perdita vs Vikit ja sieltä taisi jäädä yksi Ronin henkiin.

Perdita on kyllä mielenkiintoinen Master, se niiden liike kikkailu on aivan jäätävää kun siihen pääsee kiinni, vaikka kaikki ukot oli n. 6" kuplan sisällä toisistaan se niiden pyörittely oli jo ihan mahtavaa.

DF9, WP9 Perdita SH7 ja (+) Flipillä damageen on muuten suht kammottava, varsinkin jos sen haluaa sitoa meleeseen niin se saa siitä +ram critical strikeen :D
NorjanPaavi

Fiend_ kirjoitti: DF9, WP9 Perdita SH7 ja (+) Flipillä damageen on muuten suht kammottava, varsinkin jos sen haluaa sitoa meleeseen niin se saa siitä +ram critical strikeen :D
No niin kiitos teidän Ophelia ja Predita kikkailulle, karkotatte kaikki uudet pelaajat! :P Ehkä mun pitää ruveta vetää näitä demoja kun olen niin hyvä häviää. :D Sitä paitsi Nico on hyvä vastus kun siinä pääsee Zombien tappamisen makuun.

Onhan se Predita hyvä. Ja kun ajattelee sitä vakaampana kuin Ophelia, joka on jo melko kammottava damage dealer. No en tiistaina predita vastaan ophelia?
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

NorjanPaavi kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti: DF9, WP9 Perdita SH7 ja (+) Flipillä damageen on muuten suht kammottava, varsinkin jos sen haluaa sitoa meleeseen niin se saa siitä +ram critical strikeen :D
No niin kiitos teidän Ophelia ja Predita kikkailulle, karkotatte kaikki uudet pelaajat! :P Ehkä mun pitää ruveta vetää näitä demoja kun olen niin hyvä häviää. :D Sitä paitsi Nico on hyvä vastus kun siinä pääsee Zombien tappamisen makuun.

Onhan se Predita hyvä. Ja kun ajattelee sitä vakaampana kuin Ophelia, joka on jo melko kammottava damage dealer. No en tiistaina predita vastaan ophelia?
Pah! Näin edellämainitun turpasaunan vastaanottaneena osapuolena voin vaan sanoa, että se saa vaan kiinnostumaan pelistä syvemmin ja etsimään keinoja ja vastauksia moista revolverireiskailua vastaan.
Hammerheart

Fiend_ kirjoitti:Noh, niin paljon ku oon aukonut päätäni HammerHeartin ammutaan demotettava palasiksi pelistä niin mä sit onnistuin eilen tekee puolivahingossa (niin varmaan, hirveä Viki rage purkaus kohdistu alottelijaan) varmaan pahempaa jälkeä. Perdita vs Vikit ja sieltä taisi jäädä yksi Ronin henkiin.
Demo: oiva mahdollisuus kerrankin piestä jotakuta kuin vierasta sikaa =D

Mutta juu, Perdita on varmaan itse asiassa pahin Guild Master Vikkejä vastaan. Fransisco kannattaa varmaan koettaa niitata ensin ja sitten vasta lähteä yrittämään muita. No OK, Papa Loco on varmaan kohde numero uno, mutta sen jälkeen. Toisaalta Vikeillä on aina vähän se, että jos ne pääsee riehaantumaan, niin tanner tömisee ja aitaa kaatuu, mutta sitten ovat hieman lasikanuunoita, eli sikäli voin kuvitella, että niillä päätyy melko helposti murskavoittoihin tai murskatappioihin (sanoo mies, joka tasuroi viime kerralla Vikkejä vastaan =).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”