shiwan kirjoitti:Käytän sitä lantikkaa tässä nyt siksi esimerkkinä koska koen aivan naurettavaksi ruveta hakemaan mahdollisimman helppoa skenaariota ja vetämään siitä yleistyksiä. Minun armeijani tank killerit olivat prinssit. Muilla nappuloillani on turha edes lähestyä sitä asiaa. Joo, "vika" on siinä, etten juustota. En nyt vain näe järkeä maksiobleissa ja maksidrakeissa. Helvetin tylsiä pelattavia pitkässä juoksussa.
Menee nyt vähän off topic: Voi niitä Obleja (ja Drakeja) pelata myös ilman, että ottaa aina ne maksimit. Voit ottaa esim. 1x3, 2x2 tai 3x1. Tykkään ite pelailla Huronilla koska se antaa vähän lisää taktisia ulottuvuuksia Kaaokselle. Voit sitten joko deployaa ne pöydälle, deep strikee, infiltroida tai outflankkaa niillä (tai mix&match!).
Ja tottakai deepstrike on aina vähän epävarma ja infiltroinnin tulos on 1/3 tapauksissa just se väärä laita, mutta se kuitenkin pistää sun vastustajan miettimään noita muuveja ja pakottaa reagoimaan niihin, joka mun mielestä on jo ihan hyvä skenaario.
Toki on sitten eri asia, jos ei vain halua pelata niitä, mutta mun mielestä ei kannata ampua itseään jalkaan (varsinkaan Kaaos-codexilla) ja ignorata niitä hyviä juttuja täysin. Pelin voi toki myös voittaa tuhoamatta sitä Lantsukkaa.