1. Kierros kestää 14.-25.05. eli viimeinen kierros on vain 1½ viikkoa pitkä. Tämä johtuu siitä, että liigan palkintojen saajat pitää saada selville sunnuntaihin mennessä, jotta he saavat käytyä heti kuun viimesen viikon alkupuolella fantsulla lunastamassa palkintonsa. Tämä taas johtuu siitä, että Fantasiapelien täytyy kuun loppuun mennessä ilmoittaa GW:lle mitä figutuotteita meni sponsorointeina.
2. Kun saatte viimeisen kierroksen pelinne pelattua, muistakaa lähettää minulle YV:llä mukavuuspisteenne. Nehän annettiin seuraavasti:
3. Jos tahdotte saada liigan päätteeksi armeijallenne loppumaalauspisteet (eli 1-3pts), laittakaa minulle kuvia spostiin sunnuntaihin 25.05. mennessä, ellen satu paikalle kun pelaatte ja näen armeijanne siinä. Yhden pisteen saa kun armeija on pikkuista vaille valmis (eli parisen figua kesken/jokunen alusta tekemättä tm.), kaksi pistettä saa kun koko armeija on maalattu ja basetettu ja kolme pistettä saa jos armeija on maalattu + basetettu kokonaan ja armeija on kokonaisuutena näyttävä.Mukavuuspisteet:
Äänestetään myös mukavinta pelaajaa, jokainen pelaaja laittaa minulle liigan loputtua Sotavasaran yksityisviestillä kahden vastapelaajan nimet, joita vastaan pelaaminen oli sujuvaa ja miellyttävää. Kyse ei siis välttämättä ole hauskimmasta pelistä, vaan rennoimmasta/sujuvimmasta pelikokemuksesta. Ei siis rankaista siitä, vaikka häviäisikin 6-0, vaan koetetaan katsoa siihen, kuinka miellyttävästi vastapelaaja yleensä suhtautui pelaamiseen. Mukavuuspisteistä on luvassa erillisiä palkintoja.
.