Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleinen keskustelu
Onkos tuohon "säätökirjan päivitykseen" tullut mitään selvyyttä kun jossain vaiheessa huhuttiin että vanhan sääntiksen kanssa pärjäisi kun lataisi X tiedoston jossa olisi nuo sääntö muutokset (Itse en jotenkin tähän vain jaksa uskoa).
Tietää sitten hakea tuon sääntöpaketin saman tein omaankin kotiin. Tuo kirjan jakaminen kolmeen osioon kuulostaa todella järkevältä jonka tosin olisi voinut hammerissa tehdä jo kauan aikaa sitten.
Tietää sitten hakea tuon sääntöpaketin saman tein omaankin kotiin. Tuo kirjan jakaminen kolmeen osioon kuulostaa todella järkevältä jonka tosin olisi voinut hammerissa tehdä jo kauan aikaa sitten.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
On kai tuollainen teoriassa mahdollista, mutta käytännössä ei tule tapahtumaan. Sen verran paljon muutoksia kuitenkin, että moisen päivityksen tekemisessä ja pelkästään lukemisessakin olisi niin kauhea vaiva ettei mitään järkeä.
Jeps, ei kai se sitten auta kuin marssia pelikaupalle omaa painosta ostamaan heti kun saanee tuon rahoituspuolen kuntoon.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Rauhis sanoi tänään, että seuraavan kirja- ja korttisatsin pitäisi olla jo matkalla. Mutta tuskin niitä vieläkään tarpeeksi kaikille tulee, että tiskillä tilauksen hihkumiseenkin kannattaa varautua.
Tässä saa taas todeta itsensä vanhaksi kun pääsee toteamaan että niinhän sitä tehtiinkin, kauan aikaa sitten.Runt kirjoitti:Tuo kirjan jakaminen kolmeen osioon kuulostaa todella järkevältä jonka tosin olisi voinut hammerissa tehdä jo kauan aikaa sitten.
Sainpa synttärilahjaksi kaksi aloitusboksia X-Wing miniatures peliä. Haluaisi päästä testaileen. Kahdesta aloitusboksista saa jo vähän laajemmat pelit, kuin vaan yhdestä. Aika siistejä figuja valmismaalatuiksi, täytyy sanoa. Kiinnostaako tyyppejä päästä testaamaan kyseistä peliä?
Kalat meni kotio...
No olen sitä kyllä himoinnut hirveästi siitä saakka, kun pelasivat tuota TableTopissa
Noni! No eiköhän aleta testaamaan tässä joku kaunis kesäpäivä. Tämä viikko on ruhtinaallisen huono, mutta sitten alkaa taas sopimaan paremmin.
Kalat meni kotio...
Mulla on ens viikon perjantaihin 6.6. saakka erityisen huonoa, mutta siitä päivästä alkaen on toivoa.
Kiinnostusta löytyy. Piti ostaa tuo aloitus laatikko jyst viime kerran ko kävin tuolla Helsingissä.
Voisin tulla kans paikalle pelailee ja seurailee miten tie fighterit pörrää.
Näin muuten vaan kysyn, onko kellään turhaa Xbox 360 lojumassa? Mieluiten yli 4gb kiintolevyllä. Ostaisin pois.
Soi viulu
ARVATKAA KELLÄ NOUSI JUST HYMY KORVIIN
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Kardinaali
- Viesti:
Sulla,
Ostat varmaankin yhden paketin yksinäs, mut haluuks ostaa toisen sillee et otat vaa wolffit mun kanssa. :D
Ostat varmaankin yhden paketin yksinäs, mut haluuks ostaa toisen sillee et otat vaa wolffit mun kanssa. :D
Katotaas hiukka mitä sieltä tulee :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Onko joku hommannut kapa-levyä porista? Jos on niin mistä ja mihin hintaan? Itse olen käynyt yhdessä valikuvaliikkeeesä joka olisi myynyt a4 koon palasta törkeään yli kympin hintaan. Tarkoitus olisi kysyä vielä muutama liike läpi.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Olettaisin että kapalevy on verrattain kallista nimenomaan askarteluliikkeissä. Itse yritin joitakin vuosia sitten myös paikantaa paikkaa mistä saisi kapalevyä halvemmalla. Levyähän käytetään mainostoimistoissa melko paljon. Niillä saattaisi olla jämäpaloja halvemmallakin.
Kysy vaikka http://www.porinmainostuotanto.fi/main.html Noilla saattaisi ollakin.
Kysy vaikka http://www.porinmainostuotanto.fi/main.html Noilla saattaisi ollakin.
Itse oon ostanut Tampereelta harrasteesta kympillä n. A2 kokoisia kapalevyjä. Sitä ohuempaa 3mm sorttia. Siitä tosin on aikaa. Askarteluporissa oli kanssa sitä joskus myynnissä ainakin, en muista hintaa.
Kalat meni kotio...
Kävin vielä eilen hakemassa palan 5 mm ja 8 mm kapalevyä eräästä liikkeestä. Soitin kolmeen paikkaan ja yhdessä oli jämäpaloja. Aika kiven alla on saada järkevään hintaan levyä porista.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto