"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figutori

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kharon
Viesti:

Re: Figutori

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Ei kellään ole turhana kirjahyllyssä vanhoja Tomb Kings armybookkeja ja haluaisi niistä luopua kohtuuhinnalla?

Kaikki muut paitsi se nykyinen kiinnostaa, en edes tiedä montako niitä on julkaistu.

Lisäksi ostan edelleen:
-Käärmeitä, skorppiooneja yms. pikkusälää beissien piristeeksi. Myös isommat käy ja yksittäisiä osia joissa esiintyy edellä mainitut ötökät (tai jotkut vastaavat), esim. skorppioonin kynsi tai käärmeenpääsymboli - eli sälää mitä voi figuille konffata, lipputangon nupiksi tjms.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Mitenkään, että olisin pikkutarkka nirso, mutta ei kellään olisi ylimääräisenä Blood Angels Sanguinary Guardin tyyppien yksiteräistä kirvestä?
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

Paljos sellasia tarvitaan? kahen lootan sisält löytyvät olis ainaki lojumas
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Furinji
Viesti:

En tarvi kuin yhden.

Pistä yv:llä ajatuksia minkätyyppistä bitsiä kaipaisit vaihdossa :D
DiscoBuff

Viesti Kirjoittaja DiscoBuff »

Jos jollakin on tarvetta Eldareille nii laittakaa YVtä!

Multa löytyis :

14x Guardiania (muovia) kasattuina ja valkoisella pohjamaalilla + 4x joista puuttuu jtn pieniä osia + 2x maalattu vähän vihreää
1x Warlock with Witchblade (metallia) maalaamaton.
3x Jetbikea (muovia) kasattuina. Millään ei ole lippua peräantennissa. Valkoinen pohjamaali kaikissa. 1x vihreätä konepellissä, 1x toinen käsi ja konepelti puuttuu.
1x Viper (muovia) kasaamaton ja maalaamaton.
1x Falcon (muovia) kasaamaton ja maalaamaton.

Viper ja Falcon on vielä spureissa, enkä tiedä Eldareista mitään, joten halukas voi sitten tarkistaa onko kaikki osat tallella :) Spureissa ei ole leikkuujälkiä kylläkään.

Ja kaikki tarrat on tallella!

Vaihdossa Warhammer Fantasy Dwarfs, 40K Space Wolves kaikellaista ja Space Marines perusjannuja... tai rahaa!
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Lisäilin tavaraa taas myyntiin, nyt löytyy jokunen BB joukkue. Ajattelin että kun tota BB:tä täällä pelailaan niin laitetaan pelaamattomat figut kiertoon josko nekin pääsisi pelikentille.
viewtopic.php?f=42&t=107451
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
DiscoBuff

Viesti Kirjoittaja DiscoBuff »

Oon varmaankin ostamassa ton 40k Dark Vengeance paketin, mutta CSM tyypeille ei ole käyttöä (eli 20 Cutlist, Helbrute, Chaos Lord ja 6 Draznicht's Ravagers tai Chosen). Joten haluisko joku ostaa/vaihtaa ne poijes? :D Hinta neuvoteltavissa.

-DB

EDIT: En viitti vastata uudella viestillä, mutta hintana vähintään se 30e. En niin rikas opiskelija kuitenkaan ole :D
Viimeksi muokannut DiscoBuff, To 08.05.2014 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Saat pilkkahintaisen tarjouksen kaaospuoliskosta eli 15 eur.
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

Nakataampa taas näkösälle turhakkeita kaapeista, eroon pitäis päästä seuraavista paketeista; 40k ork boyz (nob osittain kasattu), ork loota/burnaboyz ( pari kasattu osittain), necron dethmark/immortals (kasaamaton)
Tilalle voipi tarjota esim. 40k IG sotakoneistoa ja spacewolffien tykkejä ym.
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Kokeillaan kepillä jäätä. Ei kellään olisi turhana IG Steel legion heavybolter-teamia? Siis tätä: http://www.games-workshop.com/en-FI/Ste ... avy-Bolter
Nyt on turha sit ehdottaa yhtään mitään muuta, vaan just toi olis hakusessa. Tiedän, että Kharonilla on steelareita, mutta pahoin pelkään että mahdolliset heavy weapon teamit on omassa käytössä? Basea en noille tarvitse, jos joku näkee plussana.

Ainoa toinen joka mulle myös kelpaa on Vostroyan HB-team jos jollakin nyt sattuu tuo vaihtoehtoisesti löytymään: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb2012 ... royano.jpg

Ensisijaisesti voisin vaihtaa tiimin johonkin, mutta kyllä oon valmis maksaan ihan käteistäkin.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Kardinaali kirjoitti:Tiedän, että Kharonilla on steelareita, mutta pahoin pelkään että mahdolliset heavy weapon teamit on omassa käytössä?
Joo, valitettavasti olet oikeassa - löytyy ja on itselle käyttöä.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Ostetaan Empiren State Trooppien tai Militian kirveitä. Sitten Flagallantteja 3.
Runt

Kauhean säätämisten jälkeen (kiitos hajonneiden usp-porttien tjsp.) sain kuvat upatuksi kännykän avustuksella, eli nyt kuvat olis bb tiimeistä viewtopic.php?f=42&t=107451&p=1248090#p1248090
Mahtaisko jollakulla pyöriä nurkissa space marinien sniper scout modelia? Yhdelle olisi tarvetta kun hölmönä noita erikois aseita menin liimailemaan innoissani =)

Flageja olis paketillinen muovit päällä vielä, tosin koko paketista luopuisin. Empire kirveitä? voipi olla jos kuvan linkkaat mutten varmaksi mene sanomaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

jyri87v kirjoitti:Ostetaan Empiren State Trooppien tai Militian kirveitä. Sitten Flagallantteja 3.
Mulla voi ehkä olla tätä kaikkea. Kirveitä ainakin.
Kalat meni kotio...
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Cool. Mites tehdään? Joku vaihto systeemi vai?
Furinji
Viesti:

Todella alustavana kyselynä ei kellään olis vanhaa metallista Lord of Changea ylimääräisenä? Tai miksei uudempaakin turhana.
Runt

40k sääntis setti tuli noudettua kaupalta ja suuri epäilys on etten noille 2:lle muulle kirjalle tule käyttöä näkemään. Eli kaupan olisi seuraavat painokset.

-Dark millenuim
-A galaxy of war

25€/on hintaa foorumin mukaan mutta katsotaan jos paikallisille nuo menee niin tiputetaan hieman hintalappua kun ei tarvitse postitusten kanssa säätää.
Furinji
Viesti:

Viskataan keppi puskaan ja katsotaan löytääkö se jäätä.

Ei kellään ole syystä tai toisesta satunnaisia ylimääräisiä epäkuolleita Blood Bowl-nappeja. En siis edes hae kokonaista joukkuetta vaan nippua yksittäisiä. Onko tullut jostain syystä hankittua joskus Whight/Lurkki/Ihmissusi/Muumio/tms ja se on jäänyt laatikon perälle, kun tajunnut ettei tuolla mitään teekään? Ja nimenomaan kaikkia epäkuolleita voi käydä läpi olivat sitten nykysäännöissä Necromantic tai Undead tiimeissä.

Ja Pasi haluaa faba-örkkien villisian päällä tai ilman. ;)
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Furinji kirjoitti:Ja Pasi haluaa faba-örkkien villisian päällä tai ilman. ;)
Voisin tietoisena tarkentaa että kyse on niistä vanhoista tönkömmistä villisijoista.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Mulla pitäis olla ylimääränen örkki possu. Samoin jokunen vanha metalli ghouli pitäis löytyy. Tarttee kattoo jos kiinnostaa ja haluu maksaa maltaita :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”