Eskoleipan Maalauksia. (3.8 Juggerlord/fiend/raptors)
Re: Eskoleipan Maalauksia. (30.5 WIP)
Todella hieno prinssi (ja armeijakin). Olisit vaan malttanu valmiista laittaa kuvan :D! Nyt täytyy vartoilla, että sen näkee. Can't wait!
Joo et uskokkaan kuinka purin hammasta yhteen ku teki mieli laittaa kuva vasta valmiista mut oli sit pakko postata tuo melkein valmis kuva =D Kiitos kehuista =)marke kirjoitti:Todella hieno prinssi (ja armeijakin). Olisit vaan malttanu valmiista laittaa kuvan :D! Nyt täytyy vartoilla, että sen näkee. Can't wait!
Äitini on niin köyhä, että hänellä on vain yksi kenkä. Hän ei ole hukannut sitä toista vaan löytänyt sen yhden.
Skaven ~3000 Pts
Chaos Spehh Mahreens ~4800 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
-
NASL_Painting
Olisit vain jaksanut panostaa valujälkien poistoon niin olisi hieno nappi. Ennen korosteluahan se olisi vielä mahdollista toteuttaa ja paljastuneen harmaan päälle vain maalaisi uuden perusvärin.
Palkkamaalaan miniatyyrejä täältä lisätietoja
Anteeksi nyt vaan mutta olet väärässä noiden valujälkien suhteen! Tässä on video mistä olen oppinut kaiken mitä tulee maalaamiseen ja miniatyyrien kokoamiseen.NASL_Painting kirjoitti:Olisit vain jaksanut panostaa valujälkien poistoon niin olisi hieno nappi. Ennen korosteluahan se olisi vielä mahdollista toteuttaa ja paljastuneen harmaan päälle vain maalaisi uuden perusvärin.
https://www.youtube.com/watch?v=FayBHOhucf0
Ja kun sen olet katsonut niin tiedät miksi minulla on tuossa prinssissä valujälkiä!
Äitini on niin köyhä, että hänellä on vain yksi kenkä. Hän ei ole hukannut sitä toista vaan löytänyt sen yhden.
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Tuo kirkkaan sininen hailigt on jee tukkään :)
Re: Eskoleipan Maalauksia. (2.6 Maalaus urakka 17% done)
Juu pakollinen päivitys.
Keskiviikkoon mennessä piti olla kaikissa pohjatmaalaus mutta nyt on menny hirveellä tahdilla ja olen todella tyytyväinen itseeni tämän suhteen =) Helposti alkanu tuo maalaaminen kiinnostaan ku olen ollut pelaamatta mitään peliä(tietokone/konsoli) nyt varmaan 2 viikon ajan. Vielä ois 2 päivää aikaa enenku pääsee testaamaan pelikentälle ja yritän varmaan saada tuon predatorin loppuun tai jonkun kenraalin maalattua en oikeen vielä tiedä mutta ei stressiä kun olen jo niin paljon edellä aikataulusta =)
Kommenttia vaan tulemaan ja pakko vielä hehkuttaa etten ois ikinä uskonu et kuukaudessa tämän verran ois saanu aikaseksi minun tahdillani =D

Keskiviikkoon mennessä piti olla kaikissa pohjatmaalaus mutta nyt on menny hirveellä tahdilla ja olen todella tyytyväinen itseeni tämän suhteen =) Helposti alkanu tuo maalaaminen kiinnostaan ku olen ollut pelaamatta mitään peliä(tietokone/konsoli) nyt varmaan 2 viikon ajan. Vielä ois 2 päivää aikaa enenku pääsee testaamaan pelikentälle ja yritän varmaan saada tuon predatorin loppuun tai jonkun kenraalin maalattua en oikeen vielä tiedä mutta ei stressiä kun olen jo niin paljon edellä aikataulusta =)
Kommenttia vaan tulemaan ja pakko vielä hehkuttaa etten ois ikinä uskonu et kuukaudessa tämän verran ois saanu aikaseksi minun tahdillani =D

Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Noni, nyt vaan 1000 pojon lista tuosta kasaan ja turnaukseen perjantaina. ;) Komialta kyllä näyttää ja paljon paremmin oot edenny ku ite kaartin kanssa. Vielä ois paljon hommaa ennen perjantaita.
L:XVI/C:VIII
- Routasydän
Hyvä vauhti yllä sulla kyl :)
Lisää vaan tulemaan.
-Routa
Lisää vaan tulemaan.
-Routa
- Allu-Hemmo
Hyvin sujuu. Itekin pitäisi jo sisäistää se että kunhan vaan ryhtyy maalaamaan niin aika nopeasti se armeija on maalattu. Vaikeintahan on se aloittaminen :')
Komean näköistä jälkeä kyllä, ja kaikki näyttää kuuluvan samaan pakkaan. Lisää tulemaan!
Komean näköistä jälkeä kyllä, ja kaikki näyttää kuuluvan samaan pakkaan. Lisää tulemaan!
Itelläkin maalaaminen yleensä semmosta et katon kaikkia figuja, pyörittelen niitä kädessä, mietin ja suunnittelen, siinä sit unohtuu se että pitäs siihen sutiin vaan laittaa sitä maalia ja alkaa hinkkaamaan niitä figuja =D kun yritän miettiä mikä väri nyt oikeen kannattis laittaa ja ei jaksais mitään isoa kohtaa alkaaa maalaamaan niin tulee yleensä sit maalattua tyyliin joku pää pelkästään ja eksyn taas internetin ihanteeliseen maailmaan etsiin inspiraatiota =DAllu-Hemmo kirjoitti:Hyvin sujuu. Itekin pitäisi jo sisäistää se että kunhan vaan ryhtyy maalaamaan niin aika nopeasti se armeija on maalattu. Vaikeintahan on se aloittaminen :')
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Re: Eskoleipan Maalauksia. (3.6 Pelastakaa Rhino!)
Joo saapas nähä miten tämä tulee onnistumaan =D
Hommasin tämän joskus kaaaaaaaaaauan aikaa sitten.... entinen omistaja oli näköjään nuo sivuovet laittanu väärinpäin ku tuo neliskanttinen osa pitäs olla tuonne sisällepäin =D ja ollu varmaan Ultramarine rhino kun sininen väri pilkottaa tuolta alta. Ite vedin tuohon jonku hirveen mustan sprayn päälle ja tein siitä siskojen tankin. nyt oon saanu sen verran maalia poies ja omakeksimällä reseptillä että suli melkeen koko tankki =D mut kaiken voi korjata bitzeillä ja green stuffilla ja teen tuota hitaasti ku säästäähän tuossa sen 30€ =D
Kuva on karmea joten heikkohermoisia kehotetaan katsomaan muuallle!!

Hommasin tämän joskus kaaaaaaaaaauan aikaa sitten.... entinen omistaja oli näköjään nuo sivuovet laittanu väärinpäin ku tuo neliskanttinen osa pitäs olla tuonne sisällepäin =D ja ollu varmaan Ultramarine rhino kun sininen väri pilkottaa tuolta alta. Ite vedin tuohon jonku hirveen mustan sprayn päälle ja tein siitä siskojen tankin. nyt oon saanu sen verran maalia poies ja omakeksimällä reseptillä että suli melkeen koko tankki =D mut kaiken voi korjata bitzeillä ja green stuffilla ja teen tuota hitaasti ku säästäähän tuossa sen 30€ =D
Kuva on karmea joten heikkohermoisia kehotetaan katsomaan muuallle!!

Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Re: Eskoleipan Maalauksia. (3.6 Pelastakaa Rhino!)
Varotus ei auttanut, vaan silmäni sulivat. xD
Joo hyvältä näyttää toi poppoo, saatkos millon kuvia lähemmin noista Thousand soneista?
Ois kiva nähdä yksityiskohtia lähemmin. :)
-Swarmp
Joo hyvältä näyttää toi poppoo, saatkos millon kuvia lähemmin noista Thousand soneista?
-Swarmp
Re: Eskoleipan Maalauksia. (4.6 Pelastakaa Rhino!)
Tämähän alkaa vaikuttaan paljon paremmalta mitä osasin kuvitella vaikka tankki syöpykin ja maalia oli ihan helvetisti =D
Kaikki osat ei ole vielä liimattu(koska tulevat muuten tielle kun hion tasaiseksi kohdat) ja tuohon tulee mahdollisimman paljon kaiken moista piikkiä ja muuta härpäkettä peittämään runkoa. eniten tässä pelottaa tuo keula kun syöpy niin pahasti että pitää yrittää se Green stuffilla päittää ja siinä pelottaa se että saanko tasaseksi sen pinnan. ainut osa mikä puuttuu on takaovi mut ei semmosta tarvi...
kommenttia tulemaan tähän mahtavaan pelastus yritykseen =D

Kaikki osat ei ole vielä liimattu(koska tulevat muuten tielle kun hion tasaiseksi kohdat) ja tuohon tulee mahdollisimman paljon kaiken moista piikkiä ja muuta härpäkettä peittämään runkoa. eniten tässä pelottaa tuo keula kun syöpy niin pahasti että pitää yrittää se Green stuffilla päittää ja siinä pelottaa se että saanko tasaseksi sen pinnan. ainut osa mikä puuttuu on takaovi mut ei semmosta tarvi...
kommenttia tulemaan tähän mahtavaan pelastus yritykseen =D

Siis ne on ihan vaan perus väreissä johon alan päälle maalaamaan(musta pohjamaali, siihen metalli drybrush, siihen siniset osat aluksi tuolla vihreällä, sitten bronzilla kulta osat ja kun ne on maalattu niin koko tyyppi Nuln Oililla) mutta laitan heti kuvan ku saan edes yhden valmiiksi.Swarmp kirjoitti:Varotus ei auttanut, vaan silmäni sulivat. xD
-Swarmp
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Tuotaaa... Missä liemessä sä tota tankkia uitit?
"..But there is no wolves on Fenris.."
Tuotaaa... Missä liemessä sä tota tankkia uitit?
"..But there is no wolves on Fenris.."
=D arvasin että joku kysyy. Heitin jäätelö rasiaan mineraali tärpättiä ja vettä saman verran ja vein pihalle sen suljettuna ja siellä ne oli joitakin päiviä ja menin katton niin se liuos oli muuttunu harmaaksi ja se kupli ja alko maalit irtoaan =DDonRaynor kirjoitti:Tuotaaa... Missä liemessä sä tota tankkia uitit?
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Itse varmaankin antaisin puukkoa/sahaa tolle etupellille ja korvaisin sen plastic cardilla, reinat sitten vain stuffais. Nyt kun tuo etupelti näyttää kovin kuoppaiselta tuon stuffauksen jälkeen. Kyllähän tuos stuffillakin saa tasoisettua mikäli vain omistaa työhön sopivat työkalut.
Hyvällä mallillta tuo näyttää kyllä olevan kun katsoo lähtotilannetta, onnea vain projektin kanssa.
Hyvällä mallillta tuo näyttää kyllä olevan kun katsoo lähtotilannetta, onnea vain projektin kanssa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mulla on sulle kolme sanaa: Fairy Power Spray ;)
- Meganiikko
Itte törmäsin samaan probleemaan kun poistin maaleja omasta (luultavasti kiinakopio) rhinosta jonka ostin vitosella käytettynä.
Ratkaisu: Otin toisesta rhinosta instantmoldilla muotin, leikkasin epämuodostuneet osat pois rhinon osista ja laitoin tilalle green stuffia. Sen jälkeen painoin muotin kiinni stuffattuun osaan ja
da. Kaikki detaili ja tasaisuus mikä rhinon kyljessä on ollut tulee takaisin.
Ratkaisu: Otin toisesta rhinosta instantmoldilla muotin, leikkasin epämuodostuneet osat pois rhinon osista ja laitoin tilalle green stuffia. Sen jälkeen painoin muotin kiinni stuffattuun osaan ja
da. Kaikki detaili ja tasaisuus mikä rhinon kyljessä on ollut tulee takaisin.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Alun perin oli tarkoitus sitä käydä ostaan, mutta en saanut aikaiseksi ja kun olen tämmöinen luonteeltaan että jos jotain ei ole niin pitää keksiä jokin toinen ratkaisu =DKharon kirjoitti:Mulla on sulle kolme sanaa: Fairy Power Spray ;)
Tuohon etu peltiin vielä sen verran että se on nyt tuommonen tosi möykkynen ku en uskaltanut siihen paljon painella tuota GS ku se oli niin ohut ja syöpyny et tuntu että siitä menee sormi läpi jos painaa joten laitoin jonkun verran ja sit laitan siihen päälle lisää kuhan kovettuu.
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts
Skaven ~3000 Pts
Tyranids ~2800 Pts