WM/H "Escalation" turnaus 14.-15.6 by Dice&Tactics
Re: WM/H "Escalation" turnaus 14.-15.6 by Dice&Tactics
Aleksi Koskinen nyt näin alustavasti mukaan messiin. Saadaan Kouvostoliitto taas edustettua.
Oho, mentiin jo toka sivulle... Hyvä et Kouvostoliittokin tulee, vaikkakin alustavasti. Lisäilen sut tonne listoille ni katellaan.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Mulla pitäis olla menoa tuona viikonloppuna. Jos se peruuntuu ni oon messissä.
Noni, enpäs pääsekkään. Mut en toisaalta kerennyt maksaakkaan, hahaa.
-Anteeksi
-Anteeksi
Hän on puhunut.
Ei haittaa. Henkiset kärsimyksetkin jäi minimiin...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- nice2beatU
Tuomas Toimela kanssa mukaan kouvolan rivejä vahvistamaan
Skorne is love, Skorne is life.
- The Captain
- Valvoja
Tehdään nyt sitten kunnon invaasio itärintamalta.
Teemu Pesonen tulee täyttämään Kouvostoliiton hyökkäysvaunun neljännen istumapaikan suurella egollaan.
EDIT: Hätyytelläänpäs saman tien turnausjärjestäjää kiusallisilla kysymyksillä konversioiden hyväksyttävyydestä: kelpaako TÄMMÖINEN Khadorin Demolisher heavy jackiksi? Alkuperäisiä Demolisherin osia on nolla, koska niitä ei saa kuin muovisina, mutta ainakin omaan silmääni tuo näyttää kauhean vähän miltään muultakaan. Stattikortti on kuitenkin aito ja oikea kuin Hartwallin Jaffa.
En omista alkuperäistä Demolisheria, joten en voi ottaa mukaan sellaista siltä varalta, että joku paikan päällä urputtaa. Täten selkeä Jaa/Ei -vastaus hyvissä ajoin helpottaa listasuunnittelua.
Teemu Pesonen tulee täyttämään Kouvostoliiton hyökkäysvaunun neljännen istumapaikan suurella egollaan.
EDIT: Hätyytelläänpäs saman tien turnausjärjestäjää kiusallisilla kysymyksillä konversioiden hyväksyttävyydestä: kelpaako TÄMMÖINEN Khadorin Demolisher heavy jackiksi? Alkuperäisiä Demolisherin osia on nolla, koska niitä ei saa kuin muovisina, mutta ainakin omaan silmääni tuo näyttää kauhean vähän miltään muultakaan. Stattikortti on kuitenkin aito ja oikea kuin Hartwallin Jaffa.
En omista alkuperäistä Demolisheria, joten en voi ottaa mukaan sellaista siltä varalta, että joku paikan päällä urputtaa. Täten selkeä Jaa/Ei -vastaus hyvissä ajoin helpottaa listasuunnittelua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Näyttää ihan demolisherilta. Voit käyttää. Maalattu ja kaikkee...
Ollaan saavutettu "too big to fail" tavoite pelaajamäärässä. Maksakaahan ni saadaan jotain palkintojakin...Tero lähettelee mulle sit nimiä ni boldailen niitä.
-
reindeerman
Oisko jollain berserkkeriä lainata ?
Eiköhän joltain löydy(Tatu). Viel mahtuis pari pelaajaa, Kouvostoliitto hyvin mukana. Mites Tampere? TaTaPe vetää liian kovaa? Turkulaisetkin vois napata jonkun uuden pelaajan mukaan, vaikka jonkun Hermannin oppipojan tjsp.
- GreenMeanie
Eh. Tota miten paljon uskot että näitä on niinkun fyysisesti olemassa?MaSSacRe kirjoitti:Hermannin oppipojan tjsp.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Sir T0inen
Ei vedä. Muita turnauskävijöitä ei tolla tatapen reissulla ole.MaSSacRe kirjoitti:Eiköhän joltain löydy(Tatu). Viel mahtuis pari pelaajaa, Kouvostoliitto hyvin mukana. Mites Tampere? TaTaPe vetää liian kovaa?
Oma aikataulu selviää perjantaina. Tuolloin selviää ehdinkö paikalle ja samalla mahdollisesti Janne.Sir T0inen kirjoitti:Ei vedä. Muita turnauskävijöitä ei tolla tatapen reissulla ole.MaSSacRe kirjoitti:Eiköhän joltain löydy(Tatu). Viel mahtuis pari pelaajaa, Kouvostoliitto hyvin mukana. Mites Tampere? TaTaPe vetää liian kovaa?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Pystyiskö joku lainaamaan mulle jonkun armeijan ja jotain pelivälineitä? Tuun suoraan Kokkolasta Helsinkii ja Turkulaiset tulee vissiin junalla, niin eivät jaksa roudailla mun kamoja. Ei oo oikeestaan mitään väliä, että mikä armeija, kunhan se on siisti.
-Teppo
-Teppo
Nyt otetaa nopeesti selvää missä Kuhapekonin valitut kinkut majailee!Temppu kirjoitti:Pystyiskö joku lainaamaan mulle jonkun armeijan ja jotain pelivälineitä? Tuun suoraan Kokkolasta Helsinkii ja Turkulaiset tulee vissiin junalla, niin eivät jaksa roudailla mun kamoja. Ei oo oikeestaan mitään väliä, että mikä armeija, kunhan se on siisti.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Äänestän et Teppo saa possut lainaan! Täyttäis ainaki vaaditut kriteerit
- Ihme_apina
Tuleek Tatu khadorilla, vai haluuk lainaa mulle tuntuvan määrän nappei? :)
Omat heppasoolot lojuu vielä englannissa ainaki.
Omat heppasoolot lojuu vielä englannissa ainaki.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- The Captain
- Valvoja
Ihme ukkoja, kaikki lainaamassa jotain. Enkä uskalla mitään luvata lainaan, kun varmaan teen listat perjantai-iltana sen mukaan, mitä olen itse saanut maalattua.
Muistin jopa maksaa tämän vihdoin viimein.
Muistin jopa maksaa tämän vihdoin viimein.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Teppo, otaks possut vastaan jos ne sulle tuodaan? Pitää toki kysyy HPlta lupaa, mut eiköhän se anna luvan...
Vai saitko jo jotain selvyyttä omiin figuihin?
Vai saitko jo jotain selvyyttä omiin figuihin?