Hyvin varovaisesti.petskules kirjoitti: Vitales mikä figu. Mitenköhän ton variksen saa pysymään tossa.
Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Samanlailla ku Vyroksien variksetkin.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Per Muse on Minis' twitter@museonminis:
Dozer and Smigg: 9 pts, mat 5, rat 6 (inaccurate), rng 14 pow 14, veteran leader (blitzers) def 12 arm 19, animus is basically artillerist, range 6"
Affinity Gunnbjörn = boosted blast damage
Still has gunfighter and virtuoso
Tollasena pakettina aika möyhee...
Dozer and Smigg: 9 pts, mat 5, rat 6 (inaccurate), rng 14 pow 14, veteran leader (blitzers) def 12 arm 19, animus is basically artillerist, range 6"
Affinity Gunnbjörn = boosted blast damage
Still has gunfighter and virtuoso
Tollasena pakettina aika möyhee...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- Ihme_apina
Joo veteran leader ja "artillerist on kyl melkone buffi ampuvil peikoil..
Aimilläkin rat4 laskee ton omaa tehoo kyl melko paljon ja vaik olis kovatkin kourat ni mat5 o aina surullinen.
Toisaalt vaan 9p ni charrupedoks jopa halpa :)
Aimilläkin rat4 laskee ton omaa tehoo kyl melko paljon ja vaik olis kovatkin kourat ni mat5 o aina surullinen.
Toisaalt vaan 9p ni charrupedoks jopa halpa :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Oman animuksen kanssa rat6. eGrisu nousis rat 8 kahdella ammuksellaan. Sais vaan tietää miten toi lyö ni vois tuomita kunnolla... Def 12 arm 19 kiihottaa.
Vois jatkaa töitä. Nosturi ja sotu ei sovi oikein yhteen.
Vois jatkaa töitä. Nosturi ja sotu ei sovi oikein yhteen.
Range 18" far stikellä on aika kohtuullinen. Sitten trample (kai 8") on aika hyvä threatti.
Miten tuohon rat 6 päästään? Ei kai veteran leader saa ite bonustaan. Toki jos/kun tähtää, niin sitte.
Edit: War wagonista tuli just RAT biljoona murhaaja.
Edit, edit: Kortin tausta
Miten tuohon rat 6 päästään? Ei kai veteran leader saa ite bonustaan. Toki jos/kun tähtää, niin sitte.
Edit: War wagonista tuli just RAT biljoona murhaaja.
Edit, edit: Kortin tausta
Viimeksi muokannut Merimetsä, Pe 06.06.2014 10:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Nii tähtäämisellä just. Luulis 14" rangen riittävän. Pari lokkia tarjoaa tolle vielä snipen, ja juuri niiden lokkien kanssa juuri näkisin tota kaveria käuttäväni.
Ui, jui. Kuulostaa tosi hyvältä paketilta. Gunnbjörnin kanssa boostatut blast damaget on aika jees passiivinen ominaisuus ja eGrisselin kanssa +2 rat on todella kultainen. Aika usein tullut tilanne, että rat6:lla menee assasinaatio fifty-fiftyksi, mutta +2 muuttaa tilanteen kertalaakista. Ja kun kohde on maassa, osuu rat 2 jo 3+:lla. Oon vähän pettynyt, jos sillä ei ole bulldozea, mutta silloin hinta oisi kyllä jotain muuta kun 9p.
- Ihme_apina
Tulkkaanko kelloo oikein et L&L Staff-paneeli streamataan n. 6.30 la aamulla?
Ja ei bulldoze kyl imo mikkää monen pinnan sääntö oo, pidän ihan mahollisena et jos ei lyö maulerii kovempaa ni olis sekin tolla hinnalla.
Ja ei bulldoze kyl imo mikkää monen pinnan sääntö oo, pidän ihan mahollisena et jos ei lyö maulerii kovempaa ni olis sekin tolla hinnalla.
- The Captain
- Valvoja
Näin minäkin sen olen laskevinani, oletuksella, että PP osaa kesä- ja talviajat. Paitsi että Staff Panel tulee jo puoli tuntia aikaisemmin (ks. Lylen postaus tässä ketjussa), tuo 8.30 PDT alkava show on Matt Wilsonin ja kumppaneiden sotamuistojuttu.Ihme_apina kirjoitti:Tulkkaanko kelloo oikein et L&L Staff-paneeli streamataan n. 6.30 la aamulla?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jes, hyvä PP! Nyt on sit Veteran Leaderistä kaks erilaista versioo. Eiks MKIstä pitäny oppia ainaki se että saman niminen sääntö ois aina sama sääntö..?
Ei kyl kolahda Dozer oikeen muutenkaan. Toi animus Bomberille on varmaan ihan jees mut ihan jees on ihan perus snipeki. MAT5 RAT2 on aika makee stättilinja charrupedolle. Vaam ohan toi halpa ett ei varmaan pitäis aatella charruna.
Ei kyl kolahda Dozer oikeen muutenkaan. Toi animus Bomberille on varmaan ihan jees mut ihan jees on ihan perus snipeki. MAT5 RAT2 on aika makee stättilinja charrupedolle. Vaam ohan toi halpa ett ei varmaan pitäis aatella charruna.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mitä mä oon missannut?TheEmu kirjoitti:Jes, hyvä PP! Nyt on sit Veteran Leaderistä kaks erilaista versioo. Eiks MKIstä pitäny oppia ainaki se että saman niminen sääntö ois aina sama sääntö..?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ainakin Finnin veteran leader on ihan sama kuin ton uuden?TheEmu kirjoitti:Jes, hyvä PP! Nyt on sit Veteran Leaderistä kaks erilaista versioo. Eiks MKIstä pitäny oppia ainaki se että saman niminen sääntö ois aina sama sääntö..?
Ootteko pojat ikinä lukenu Finnin tai Annyssan Veteran Leaderiä? Cygnarin factionbookista:
Dozerin Veteran Leaderissä ei oo trooper-keywordiä.Veteran Leader [Trencher] - Friendly Trencher trooper models gain +2 to attack rolls while this model is in their LOS.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä ymmärtäisin tässä jonkun ongelman, jos pelissä olis Trencher-warbeasteja tai noi ois jotenkin sekoitettavissa muuten. Olisko ollu parempi tehä erillinen "Veteran Beast: Blitzers" sääntö, joka tekee ihan saman asian mutta pedoille? Tässä en kyllä näe ihan oikeesti mitään vikaa.TheEmu kirjoitti: Dozerin Veteran Leaderissä ei oo trooper-keywordiä.
No kyl tä mua ihan oikeesti ärsyttää. Jos en muista mitä Dozer tai Finn tekee, ja pyydän korttia. Luen että niin niin tällä oli Veteran Leader [Trencher] tai [Blitzers]. Mut sit Finnin kohdalla täytyy vielä lukea syvemmälle että ne Trencher-soolot ei saakaan Veteran Leaderiä.
Kuvittelis vaan että jos säännön täginä on Trenchers, niin kaikki Trencherit sais sen. Ennen sentään pysty muistamaan että Veteran Leader toimi aina vaan yksiköihin, mutta nyt sekään ei pidä paikkaansa. Saati sitten kun tulee epic Finn millä on Dozerilta kopioitu Veteran Leader jonka ne soolot yhtäkkiä saaki. DOOOOOM.
Kuvittelis vaan että jos säännön täginä on Trenchers, niin kaikki Trencherit sais sen. Ennen sentään pysty muistamaan että Veteran Leader toimi aina vaan yksiköihin, mutta nyt sekään ei pidä paikkaansa. Saati sitten kun tulee epic Finn millä on Dozerilta kopioitu Veteran Leader jonka ne soolot yhtäkkiä saaki. DOOOOOM.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Niinpäs onkin. Imho mennee tuohon braketti lisämääritelmään sisään; Friendly diretroll blizer warbeast gain vastaan Friendly Trencher trooper models gain.TheEmu kirjoitti:Dozerin Veteran Leaderissä ei oo trooper-keywordiä.
Mut joo, teoriassa vähän eri, mutta ei maailmaa kaatane.
Edit: Jos nyt kukaan koskaan käyttäisi Finniä edes...
- Ihme_apina
Eli lyö ku blitzer ja animus on "friendly faction model".
Ei buldozee.
Varmaa vois näkyy eGriss ja Gunnbjorn listois? Ehkä eGrim?
Ei buldozee.
Varmaa vois näkyy eGriss ja Gunnbjorn listois? Ehkä eGrim?
Kuule Finnillä on voitettu turnauksiakin tässä lähiaikoina! Onneks sut saadaan pian kaiken maailman tutkijakammioista esiin taas pelaamaan =)Merimetsä kirjoitti: Edit: Jos nyt kukaan koskaan käyttäisi Finniä edes...
Pitää selvästi ruveta miettimään paluuta kun taso on noin päässyt repsahtamaan.Celebdae kirjoitti:Kuule Finnillä on voitettu turnauksiakin tässä lähiaikoina! Onneks sut saadaan pian kaiken maailman tutkijakammioista esiin taas pelaamaan =)