WM/H "Escalation" turnaus 14.-15.6 by Dice&Tactics
- GreenMeanie
Re: WM/H "Escalation" turnaus 14.-15.6 by Dice&Tactics
Possut on valitettavasti turvallisesti lukkojen takana mun varastossa ja niiden päällä on eika hevletisti kamaa, joten sorgeks mut ei heru.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Harmi, possuil ois ollu siisti pelailla. Muita tarjouksia?GreenMeanie kirjoitti:Possut on valitettavasti turvallisesti lukkojen takana mun varastossa ja niiden päällä on eika hevletisti kamaa, joten sorgeks mut ei heru.
-Teppo
- Ihme_apina
Meinasin jo tarjota legioonaa mut en varmaa jaks raahaa montaa laukkuu..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Jätkä pyöräilee töihin ja Turkuun mut ei jaksa kantaa kahta laukkua + manbagiä?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
May I interest you with a Molik missile? Eli multa saa kans skornea lainaks, mut ongelma vissiinki oli että Turusta figujen paikalle saaminen ei onnistu?
Multa saa retriä lainaan. Ei ole koko faktioo mut kyl saa jotain listoja kasaan.
Hän on puhunut.
Ja jos päätät ton Pallon retrin ottaa, ni kyl mä varmaan saan sen turnauspaikalle...ehkä, jos Pallo ei oo hirveen krapuloissa aamulla ja/tai töissä :D
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Laitetaan nyt mut mukaan.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Aika hyvin viime metreiltä :D
Duoda Duoda...En pääse Torstaina kerholle hakee avaimia:
Kuka keymastereista uhrautuu Lauantai aamuna mulle avaaman kerhon ja auttamaan pöytien kanssa? Tarjoon parit kaljat.
Kuka keymastereista uhrautuu Lauantai aamuna mulle avaaman kerhon ja auttamaan pöytien kanssa? Tarjoon parit kaljat.
Jos pääsen pelaamaan ne pari ekaa kiekkaa, niin voin tulla. Muuten voin tarvittaessa kyllä luopua avaimistani vaikka sillon aamulla.MaSSacRe kirjoitti:Duoda Duoda...En pääse Torstaina kerholle hakee avaimia:
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä tuun kans.
Lainakkaa mulle joku hesan päässä sitten yks woldguardian (Tero, Tatu??)
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Jaakko, tottakai saat pelata ne 2x ekaa pelii, voin sit ite vaik hypätä sun tilalle jos tarvis.
Olli jossain vaiheessa halus kans osallistua, onko se taas feidaillu?
Olli jossain vaiheessa halus kans osallistua, onko se taas feidaillu?
Saat sä Samu multaki guardianin lainaan. Voisin ottaa Morraigin vaihdossa. :)Sopuli kirjoitti:Lainakkaa mulle joku hesan päässä sitten yks woldguardian (Tero, Tatu??)
Mul on Tatunkin woldguardian lainassa. Buahhahhaa! Tuskinpa ainakaan kahta ulkoilutan joten saat multa lainaan. Ne on valmiiksi jo kerholla.Sopuli kirjoitti:Lainakkaa mulle joku hesan päässä sitten yks woldguardian (Tero, Tatu??)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Lainaan Jannen, sää pelaat kuitenkin pBaldurin tieriä.petskules kirjoitti:Mul on Tatunkin woldguardian lainassa. Buahhahhaa! Tuskinpa ainakaan kahta ulkoilutan joten saat multa lainaan. Ne on valmiiksi jo kerholla.Sopuli kirjoitti:Lainakkaa mulle joku hesan päässä sitten yks woldguardian (Tero, Tatu??)
Jeps, saan armeijan Hebelt lainaan, mut kiitos kaikil jotka tarjosivat apuaan. Nyt jos joku kiva ihminen pystyis lainaan makuupussia ja makuu-alustaa ni ois tosi kiva? Teemu ei välttist pystykkään tuomaan mun omia, eikä mua hirveesti nappais nukkua lattialla. Toinen asia kanssa, että pystyiskö joku kyydittämään mua ~9.30 lauantai aamulla rautatieasemalta pelipaikalle?
-Teppo
-Teppo
Olli Reunanen listalle, laitoin maksun tulemaan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Meitsi oli siis nykyään jäsen. Ugh.
Rats keep running!