[Oulu] 'Machinepelit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Oulu] 'Machinetiistai
Mulla nyt jää mahollisesti muutama viikkopeli välistä, koska nyt on kova inspa päällä tämän isohkon projektin kanssa. Silloo taotaa ko rauta o kuumaa.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
-
SpartanMk1
Tuun pelaan battlegroupii
Moi.
mitäs oulun suuntaan kuuluu? Eksyin tähän ketjuun taas piiiiitkästä aikaan, vois yrittää tulla pelaileen jos satun kesän aikana oleen sopivasti pelipäivinä oulussa :) tosin meniitit möin joku aika sitten mutta uutta projektia pukkaa päälle ;)
mitäs oulun suuntaan kuuluu? Eksyin tähän ketjuun taas piiiiitkästä aikaan, vois yrittää tulla pelaileen jos satun kesän aikana oleen sopivasti pelipäivinä oulussa :) tosin meniitit möin joku aika sitten mutta uutta projektia pukkaa päälle ;)
Im immortal...till i die.
Oikein hyvää, kiitos kysymästä. :). Lähettele viestiä tähän ketjuun, niin eiköhän pelipäivät saada sovittua.Piitter kirjoitti:Moi. mitäs oulun suuntaan kuuluu?
Voinko udella millaisesta projektista on kyse?Piitter kirjoitti:Eksyin tähän ketjuun taas piiiiitkästä aikaan, vois yrittää tulla pelaileen jos satun kesän aikana oleen sopivasti pelipäivinä oulussa :) tosin meniitit möin joku aika sitten mutta uutta projektia pukkaa päälle ;)
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Niin, ajattelin alkaa kerään uutta factionia, masinan tai hordesin puolelta, vielä en ole päättänyt, että mitä. Tekisi mieli ostaa jompikumpi kahen pelaaja alotussetti niin vois Kokkolan porukkaa koittaa saada pelaamaan.
Jos haluat voittaa "best in faction" sijan turnauksessa, niin voisin suositella CoCia (Convergence of Cyriss) tai possuja (Minion - Thornwall Alliance).
Ja jos vielä sen jälkeenkin haluat voittaa, niin elä possuja valitte - minulta sais muutaman yksikön kyllä halvalla ;) - ovat samalla linjalla kuin merkut, valinnat on vielä rajoitetumpia eikä nekään valtavan hyviä :D
Ja CoC -faktiohan meillä on, hiljaisten puolueen edustamana.
Circleä ei oikein oo kellään, Junnulla on eikä se oo niitä pelannu ku muutaman kerran joskus puoltoista vuotta sitte. Käsittääkseni tulee aloituslaatikossa mokomia. Siinä on faktio jossa on sekä selkeitä että hämäriä källejä, ja niin paljon tasapainoisia valitoja että on helppo tehä näköisensä lista.
Semmoista.
Ja CoC -faktiohan meillä on, hiljaisten puolueen edustamana.
Circleä ei oikein oo kellään, Junnulla on eikä se oo niitä pelannu ku muutaman kerran joskus puoltoista vuotta sitte. Käsittääkseni tulee aloituslaatikossa mokomia. Siinä on faktio jossa on sekä selkeitä että hämäriä källejä, ja niin paljon tasapainoisia valitoja että on helppo tehä näköisensä lista.
Semmoista.
Onko Kokkolassa jotain pelailijoita? Ite oon täällä nyt taas kesän töissä ja voisin tuoda turusta armeijan/armeijoita.Piitter kirjoitti:... Kokkolan porukkaa...
-Teppo
Ei ole ainakaan vielä, pari tyyppiä on kiinnostunu, mutta tällä hetkellä porukka keskittyy uuteen 40k edikkaan. Mutta jos sulla on usiampi armeija ja jaksat raahata ne sieltä turusta tänne, niin kyllä porukka varmaa lähtis kokeileen jos "laina" armeijoilla saa kokeilla. Mulla oli noi Meniitit ja niillä pelasin oulussa kun vielä sielä asuin, mut möin ne sit rahapulassa pois, nyt sit oon päätynyt niinkin epätavalliseen jengiin kuin cygnarit.
Laita vaikka priva viestiä jos kiinnostaa "demottaa" :) Meiltä löytyy yheltä kaverilta hyvä pelipöytä ja maastoa.
Laita vaikka priva viestiä jos kiinnostaa "demottaa" :) Meiltä löytyy yheltä kaverilta hyvä pelipöytä ja maastoa.
Joo miulta löytyvät 2x6 possemaageja, eli bone grindereita ja sitten Targ, joka on warlockin apuri
Huomenna pelit normaalisti klo 17 alkaen. Jos Mikkee kiinnostaa niin mie voisin pelata battlegrouppia huomenna.
Puhutaanko politiikkaa?
Joo, eiköhän se onnistu.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Multa jää tältäkin kerralta väliin. Minun ei olisi pakko kertoa teille syytä (enkä tiedä kiinnostaako asia edes teitä), mutta kerron kuitenkin, koska mahdolliset vastaavat kokemukset.
Olen ottanut Firmassa vähän liikaa vastuuta viime aikoina. Vaikka on kiva olla pidetty ja että kaikki ovat jatkuvasti kyselemässä neuvojani, varsinkin viime viikonlopun ylityöt olivat liian hektisiä ja kiivaita. Tällöin hyvät ystävät (joiksi koen teidät kaikki) ja kivat harrastukset (battlegroup & warmachine) muuttuvat jännästi rasitteiksi. Kivoja asioita ei kannata pilata stressillä. Otan siis töissä vähän rennommin (lue: ei olla vapaaehtoisena ihan kaikken mahdolliseen) ja pidän ystävistä muutaman päivän taukoa ja keräilen hiukan itseäni. Nähdään sitten paremmalla fiiliksellä ensi viikolla, olettaen tietysti että vauva vielä ole syntynyt :).
Olen ottanut Firmassa vähän liikaa vastuuta viime aikoina. Vaikka on kiva olla pidetty ja että kaikki ovat jatkuvasti kyselemässä neuvojani, varsinkin viime viikonlopun ylityöt olivat liian hektisiä ja kiivaita. Tällöin hyvät ystävät (joiksi koen teidät kaikki) ja kivat harrastukset (battlegroup & warmachine) muuttuvat jännästi rasitteiksi. Kivoja asioita ei kannata pilata stressillä. Otan siis töissä vähän rennommin (lue: ei olla vapaaehtoisena ihan kaikken mahdolliseen) ja pidän ystävistä muutaman päivän taukoa ja keräilen hiukan itseäni. Nähdään sitten paremmalla fiiliksellä ensi viikolla, olettaen tietysti että vauva vielä ole syntynyt :).
Viimeksi muokannut Tanan, Ti 10.06.2014 16:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
No problem, katellaan myöhemmin! Ensi viikolla ei ole pelejä, koska olen virossa tiistaina. Kahden viikon päästä normaalisti taas.
Puhutaanko politiikkaa?
Ok.Walz kirjoitti:No problem, katellaan myöhemmin! Ensi viikolla ei ole pelejä, koska olen virossa tiistaina. Kahden viikon päästä normaalisti taas.
Ville, voisitko yrittää järjestää esim. Descent-peliä peikkoluolaan ensi viikolle?
Tulossa tänään pelaan. Voisin pitää ihan masiina-illan sitten ensviikolla.
Meillä voidaan pelata jos porukkaa kiinnostaa. Teen fb kutsun asiasta