Lock & Load 2014 IG final
Re: Lock & Load 2014 IG final
Mä oon jostain syystä vieläkin hereillä ja kohta taitaa alkaa Lucant vs eVayl. Pitäisköhän valvoa... =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Hirveen fiksua ois mennä nyt nukkumaan, mutta eihän noissa matseissa samaa fiilistä oo enää jälkikäteen katellessa...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Nii ja joku voi vaik spoilaa täällä siihen pitkälti suunnatussa ketjussa mitä tapahtui, ja pakko on lukea...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Näitä livestriimejä pitäis olla kyllä useemmin, koska niissä on kuitenkin ihan eri tunnelma kattella kuin nauhalta... ja mieluiten kesäloman aikana. Tai no pitäis varmaan ottaa lomaa etukäteen et vois rauhassa vahdata.
Nytkö ne pelit jo loppu sit? Herätykseenki viel tukevat 4h, ois nyt sen finaalin voinu katsoa vielä. :(
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Hyvät pelit. (Aamu)yöllä kattelin. Sen mitä pelistä tajuan, niin virheitä tuli finaalissa ihan kivasti, mutta taisi olla painettakin. En oikein tiedä voittiko parempi tällä kertaa, mutta hieno matsi jokatapauksessa.
Joo täytyy myöntää että hyvä setuppi oli PP:llä streamissä, pelistä sai selvää vaikka kamera olikin sen verran kaukana osan ajasta että näki pelaajien miettivät kasvotkin. Ehkä tämän takia eivät halua näitä IP:tä rikkovia konversioita mukaan virallisiin turnauksiin jos tuon tasoista streamiä ja videoita on tulevaisuudessakin luvassa :) Tietenkin Will Shickin ja DC:n selostukset toivat myös oman suolansa soppaan. Twitchin chatissa oli onneksi paljon fiksua keskustelua ettei tarttenut sen kummemmin seurata mainoksia tauoilla.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Juu, kyl mää ainaki kattelisin mielelläni tämmöstä striimiä vaikka joka kuukausi. Sinänsä toi ei ees ois paha toteuttaa, koska pelin ja selostajien ei tarvii olla samassa paikassa. Joku vaan länttää kameran pelin ylle ja toisaalla pari jantteri höpöttelee siihen päälle jotain. Tämmönenhän tais olla jo nyt MenothJohnin ja Paganin toimesta, en tosin ite tullu kuunnelleeksi.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Aika karseaa aivopieremistä tuo finaalimatsi. Melkein omaa tasoani. Väsymys ja suorituspaine toki tekevät tehtävänsä kovillekin jätkille, joten ehkä se on annettava anteeksi, ettei muista jotain ilmaisia storm podeja kentälle askarrella. Shickin ja DC'n selostus oli ihan hauskaa kuunneltavaa (eikä Shick tällä kertaa sekoillut säännöissäkään niin pahasti kuin viimeksi), ja lähikuvat pelinappuloistakin toivat pelikokemusta lähemmäksi myös katsojaa. Täytyy myöntää, että huomasin itsekin täriseväni finaalimatsin lopussa.
Olisin odottanut finaalipöytään sekä pelaajiksi että castereiksi joitakuita muita kuin siellä lopulta esiintyi. Ihan jännää.
Olisin odottanut finaalipöytään sekä pelaajiksi että castereiksi joitakuita muita kuin siellä lopulta esiintyi. Ihan jännää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Löytyykö tota finaalia jostain niin, että näkisi näin jälkikäteen? Voisin kattella ilman spoilausta ja siksi en viiti mennä PP:n foorumeille kaivelemaan.The Captain kirjoitti:Aika karseaa aivopieremistä tuo finaalimatsi.
Kuin vaikeeta sitä on kaivaa Twitchin past broadcasteistä? Tässä finaali:
http://www.twitch.tv/privateerpress/b/536768256
Muutki kolme matsia löytyy tuolt:
http://www.twitch.tv/privateerpress/pro ... Broadcasts
Toi toiseks uusin (1:04:28 pitkä) näytti olevan pelkkää välimainosta, eli muut rundit on ne kolme sitä vanhempaa videota.
http://www.twitch.tv/privateerpress/b/536768256
Muutki kolme matsia löytyy tuolt:
http://www.twitch.tv/privateerpress/pro ... Broadcasts
Toi toiseks uusin (1:04:28 pitkä) näytti olevan pelkkää välimainosta, eli muut rundit on ne kolme sitä vanhempaa videota.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ilmeisesti liian vaikeeta mulle, joten kiitoksia! Pitääpi huomenna illalla katella.TheEmu kirjoitti:Kuin vaikeeta sitä on kaivaa Twitchin past broadcasteistä?
Aika tiukaksi meni tosiaan finaali. Ihan hyvää katottavaa.
Hauskana knoppitietona Hugo oli kuulemma lähellä voittaa ton maailmanmestarin Masterseissa Fionalistallaan...
James Moorhousen, eteläisen pallonpuoliskon parhaan circlepelaajan matsi pitää vielä kattoa. (Vieläköhän se asuu oikeesti jenkeissä?).
Hauskana knoppitietona Hugo oli kuulemma lähellä voittaa ton maailmanmestarin Masterseissa Fionalistallaan...
James Moorhousen, eteläisen pallonpuoliskon parhaan circlepelaajan matsi pitää vielä kattoa. (Vieläköhän se asuu oikeesti jenkeissä?).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- The Captain
- Valvoja
Ei sinänsä yllätä. Hyvin rakennetulla Fiona-listalla on ihan hyvät edellytykset counteroida sen maailmanmestarin molemmat IG-listat (en tullut katsoneeksi, mitä se pelasi Mastersissa). Vähän ylämäkeen ryömimistähän Merceillä aina on "oikeita" faktioita vastaan, mutta Fionan työkalupakissa on ihan hyviä välineitä. Se vain pitäisi parittaa jonkun sellaisen mercin kanssa, jota Purifikaatio ei kiinnosta, ja melkein kaikki Merc-casterit tykkäävät upkeepeistään ihan liikaa. Shae toimisi muuten, mutta se on valmiiksi nesteessä useimpia Purification-castereita vastaan.petskules kirjoitti:Aika tiukaksi meni tosiaan finaali. Ihan hyvää katottavaa.
EDIT: Ja siis tietyn videon löytäminen tuolta Twitchistä oli kieltämättä jokseenkin haasteellista, kun videolista näyttää listan jotain sinne päin videoita, ja puolen tusinaa otsikoimatonta videota, joista piti yrittää upload-ajankohdan mukaan arvailla, missä järjestyksessä ne katsoisi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Ihan mielenkiintoinen finaali. Mä nyt spoilaan vähän tapahtumia, eli jos joku haluu vielä kattoa ja jännätä, niin älkää lukeko valkoista tekstiä alta.
Ite en pidä tuota peliä minään erityisen paskana pelaamisena päällisin puolin. Ei annettu tyhmiä assassinaatiomahiksia, toisin kuin vaikka tuossa aiemmassa eGaspy-toilailussa. No joo, jotain stormpodeja ei laitettu peliin joka vuoro, mutta loppujen lopuksi siitä on vahingossa myös hyötyä, kun ei anna vihulaiselle ilmaisia ja helppoja synergy-bonuksia. Niitähän Jasonin oli loppujen lopuksi aika vaikea saada kasaan ja melkeinpä tuohon voi sanoa hänen hävinneen pelin.
Tai no ei oikeasti. Oli lievästi sanottuna mielenkiintoinen ratkaisu lähteä Prime Axiomilla pois omalta vahvalta zonelta metsästämään Stormwallia. Siinä sitten kuitenkin päätyi niiden samojen boomisten jammattavaksi, eli menetti käytännössä vain yhden vuoron verran toimintaa. Muutamassa vuorossa olisi luultavasti boomisten tappaminen onnistunut ja Jay ei olisi oikeastaan mitenkään voinut kamppailla tuosta alemmasta zonesta. Ylhäällä 5" threatin Stormwallilla olisi vielä tovi mennyt hakea edes ne pari vectoria pois alueelta. Varsin käsittämätöntä oli varsinkin uhrata toinen näistä ihan ilmaiseksi tolla Axiomin juoksuvuorolla.
Sinänsä mielenkiintoista muuten, että Jason pelasi tuolla Syntherion-listalla, eikä ultimaattisena Cygnar-counterina pidetyllä Lucantilla. Toisaalta se Jayn IMHO huono eHaley-lista voi Stormbladeineen toimia juuri Lucantia vastaan ihan kivasti. Ainakin noin heikosti ampuvaa Lucantia.
Ite en pidä tuota peliä minään erityisen paskana pelaamisena päällisin puolin. Ei annettu tyhmiä assassinaatiomahiksia, toisin kuin vaikka tuossa aiemmassa eGaspy-toilailussa. No joo, jotain stormpodeja ei laitettu peliin joka vuoro, mutta loppujen lopuksi siitä on vahingossa myös hyötyä, kun ei anna vihulaiselle ilmaisia ja helppoja synergy-bonuksia. Niitähän Jasonin oli loppujen lopuksi aika vaikea saada kasaan ja melkeinpä tuohon voi sanoa hänen hävinneen pelin.
Tai no ei oikeasti. Oli lievästi sanottuna mielenkiintoinen ratkaisu lähteä Prime Axiomilla pois omalta vahvalta zonelta metsästämään Stormwallia. Siinä sitten kuitenkin päätyi niiden samojen boomisten jammattavaksi, eli menetti käytännössä vain yhden vuoron verran toimintaa. Muutamassa vuorossa olisi luultavasti boomisten tappaminen onnistunut ja Jay ei olisi oikeastaan mitenkään voinut kamppailla tuosta alemmasta zonesta. Ylhäällä 5" threatin Stormwallilla olisi vielä tovi mennyt hakea edes ne pari vectoria pois alueelta. Varsin käsittämätöntä oli varsinkin uhrata toinen näistä ihan ilmaiseksi tolla Axiomin juoksuvuorolla.
Sinänsä mielenkiintoista muuten, että Jason pelasi tuolla Syntherion-listalla, eikä ultimaattisena Cygnar-counterina pidetyllä Lucantilla. Toisaalta se Jayn IMHO huono eHaley-lista voi Stormbladeineen toimia juuri Lucantia vastaan ihan kivasti. Ainakin noin heikosti ampuvaa Lucantia.
Jasonhan oli lukossa Syntherioniin kun oli ekat rundit pelannu pelkkää Lucanttia.Celebdae kirjoitti: Sinänsä mielenkiintoista muuten, että Jason pelasi tuolla Syntherion-listalla, eikä ultimaattisena Cygnar-counterina pidetyllä Lucantilla. Toisaalta se Jayn IMHO huono eHaley-lista voi Stormbladeineen toimia juuri Lucantia vastaan ihan kivasti. Ainakin noin heikosti ampuvaa Lucantia.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Celebdae kirjoitti:Varsin käsittämätöntä oli varsinkin uhrata toinen näistä ihan ilmaiseksi tolla Axiomin juoksuvuorolla.
Mulla oli käsitys että se vektori oli ihan kuollut anyway, et mieluumin antaa pari pinnaa damagea seinään ennen kuin kuolee (jotka se sit tietty whiffas ihan huolella). Ehkä parempi ratkaisu olis ollut vetäytyä sillä kauemmas ja healata d3 pinnaa joka vuoro. Cyggen ois mahd pitäny tehdä jotain peliliikkeitä et saa sen totaloitua.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ei kai se jenkeissä asu? Colin Hill on mun käsittääkseni jenkkilässä asuva aussi, mutta pelaa WTC:ssäkin USA:n tiimissä.petskules kirjoitti: James Moorhousen, eteläisen pallonpuoliskon parhaan circlepelaajan matsi pitää vielä kattoa. (Vieläköhän se asuu oikeesti jenkeissä?).
Eiks toi Moorhouse ollu just se kenen kans neppailtiin OETCn jälkeen lentokentällä? Sillonhan se ainaki puhu ett oli lentämäs NYCiin opiskelemaan jotain tai jotain. Tai sit muistan ihan metsään.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tuosta en toki tiedä mitään, mutta tämä kaveri on kyseessä:TheEmu kirjoitti:Eiks toi Moorhouse ollu just se kenen kans neppailtiin OETCn jälkeen lentokentällä? Sillonhan se ainaki puhu ett oli lentämäs NYCiin opiskelemaan jotain tai jotain. Tai sit muistan ihan metsään.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater