"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Smogcon 20-22.2 2015

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
shoddie

Smogcon 20-22.2 2015

Viesti Kirjoittaja shoddie »

En tiiä oliko tästä jotain jutta täällä jo, mutta nyt on.

"So, those of you paying attention at the lock and load staff panel might have noticed a familiar logo.
SmogCon is partnering with Privateer Press and Cerberus to make our little event a full on pp convention, with all that entails.
Keep an eye out for more details, including tickets and hotel packages shortly.
I am super stoked for this, we have such a solid base now, and this can only help take us to the next level.
Looking forward to seeing you folks there.
Jon."

http://smogcon.org/?p=1257&preview=true
- masters
- IG qualifier
- 400 lippua kait tulossa myyntiin
- Liput pitäis tulla myyntiin 1.7
- p3 paint contest, seminaareja, pp staffia ym.
- con exclusive modeleja
- vihjailua tiimiturnauksesta yhtenä eventtinä
- "The hotel has a fantastic bar..."

Oisko jengiä lähdössä? Ite harkitsen vakavasti lipun ostamista.

Lisäys vielä hinnasta:
"single rooms coming in at £80, doubles at £100 and triples at £120 per night. Includes a £20 breakfast for all attendees staying on site. Convention tickets will again be £50 for early birds, with 300 tickets available.
Jos käsitin oikein niin tapahtuma on tuossa samassa neljän tähden hotellissa jossa yöpyminenkin.
Ihme_apina

Re: Smogcon 20-22.2 2015

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

tänä vuonna ku lähin varaamaan lippua ni kaikki 2+ hengen huoneet oli menny et kannattaa olla si ajoissa liikkeel.
Kyl tonne tekis mieli lähtee, oliskoha si syytä varaa vaa suoraan 3h huone ja olettaa et joku H-P lähtee kyl tänäkin vuonna :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Ihme_apina kirjoitti:tänä vuonna ku lähin varaamaan lippua ni kaikki 2+ hengen huoneet oli menny et kannattaa olla si ajoissa liikkeel.
Kyl tonne tekis mieli lähtee, oliskoha si syytä varaa vaa suoraan 3h huone ja olettaa et joku H-P lähtee kyl tänäkin vuonna :)
Luulen, et tonne kyl lähtee jengiä. Varaa kolmen hengen huoneita ja majottaa sit vaik ruottareita tai mitä vaan. Kyl ne huonepaikat saa jälkimarkkinoilla sit kaupattua kun niitä vaan saa jo nyt hamstrattua.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Nyt tosin tuossa uutisessa lupaavat, että tilaa on kaikille:
As with last year, the hotel room sales are directly linked to the event running, so we do encourage our attendees to stay on site, anyone doing so last year no doubt felt the benefit of being able to collapse in bed without a huge walk/taxi and there are more than enough rooms this year to fit you all in.
Meikäläinenkin saattaisi olla kiinnostunut reissusta. Selviää tän kuun aikana mitä viikonloppuja talvella on vapaana.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Tonnehan vois jopa lähteä katsomaan PP:n virallista Conia. Tosin pitäisi varmaan keksiä joku laillinen armeija.
shoddie

RoW ja MM
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Nyt on maailmankirjat sekaisin. Mäkin ehkä pääsen kuhan nyin gradun valmiiks joulukuussa.

Toki varmaan kusee johonkin harjoitukseen...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Tekivät asian helpoksi. Ei näköjään tarvitte edes harkita lähtöä.
>>Well, since you're official, will you be enforcing the new conversion/painting policy?
Its always a bone of contention with the EU crowd (I've run against it several times while judging painting at the UK Masters and other events for example) but yes, we will be enforcing it.

In particular, the P3 will see auto disqualification for using non PP parts on models (I've seen amazing quality models fail to place at US events for this exact reason).
Referenssi
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Ihme_apina

Mitä ihmeen osia ja maalauksia niissä sun figuissa ny on ku tarttee koko ajan ja joka topikkiin asiasta vouhkata?
Jos on retreistä puhe ni en muista ku normiretrei ja valkosinisen teeman.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

P3 Grandmaster -kisassa, johon oletan tuon P3:n tuossa viestissä viittaavan, on aina ollut kolmannen osapuolen osien käyttökielto. (Paitsi muuta kuin figuja tuottavien pienoismallifirmojen maastonpalojen yms. käyttö basessa.) Ne maalauskisatyöt kun ovat aika iso osa harrastuksen visuaalisen puolen esittelyä, on minusta täysin järkevää, ettei esitellä samalla GW:n/Freebooterin/Reaperin/yms. firmojen tuotteita.

Minustakin, Sampo, voisit nyt ihan suoraan sanoa, mikä tässä politiikassa sieppaa, ettei tarvitse yrittää rivien välistä arvailla, mistä tämä ristiretkesi johtuu.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Sori, lopetan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Ihme_apina kirjoitti:tänä vuonna ku lähin varaamaan lippua ni kaikki 2+ hengen huoneet oli menny et kannattaa olla si ajoissa liikkeel.
Joo lähen. Kyl mun sillon pitää olla takas. Jos joku ois valmis hankkiin lippuu mullekki ni oisin kiitollinen, mun tilanteet wifin kanssa on reissussa aina vähän arpaa ja noi liput menee varmaan aika nopee.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Prkl

GreenMeanie kirjoitti:
Joo lähen. Kyl mun sillon pitää olla takas. Jos joku ois valmis hankkiin lippuu mullekki ni oisin kiitollinen, mun tilanteet wifin kanssa on reissussa aina vähän arpaa ja noi liput menee varmaan aika nopee.
Erno viel samaan huoneeseen, ni etteköhän te jotain hauskaa keksi.

Mä voin nukkua jossain muualla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

petskules kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti:
Erno viel samaan huoneeseen, ni etteköhän te jotain hauskaa keksi.

Mä voin nukkua jossain muualla.
Kyllä säkin jonkun löydät kuolaan ja öriseen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ihme_apina

Joo kyl mä varmaa yritän varaa tuolt huoneen
Kattoo mite toi lippuhomma menee et saak ostaa useempii, voi yrittää ottaa HPllekki jos muistaa :P
Prkl

GreenMeanie kirjoitti:Kyllä säkin jonkun löydät kuolaan ja öriseen.
Brittitytsäthän ei muuta ees tee.

Oisit ollu britti ETC:ssä ku katottiin Tatun kans joskus 2-3 välissä yöllä et meniskö yökerhoon. Oli eeppinen meininki ku britit ördää minihameessa pitkin pusikoita. Ei siin mitään järkee ois ollu mut snadisti vieläkin harmittaa ettei menty. :P

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Siinä jäi kyllä moni suomi-ördäys kakkoseksi kun katto joo sitä menoa, ja toi oli vielä jossain siellä pikkukaupungeissa missä oltiin pelaileens...
Aliquando Insanire Iucundum Est
shoddie

Pitäiskö varata yks, kaks tai kolme kolmen hengen huonetta? Jos nyt oikein tulkitsin ni kiinnostuneita ois Hebe, minä, Erno, Jani, Jaakko ja H-P?
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Celebdae kirjoitti: Meikäläinenkin saattaisi olla kiinnostunut reissusta. Selviää tän kuun aikana mitä viikonloppuja talvella on vapaana.
Mun talviohjelma selvisi kivasti jo nyt ja jopa suotuisasti, joten meikäläisen voi laskea mukaan tälle reissulle!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ihme_apina

Kyl mä sen yhen huoneen ainakin yritän sieppaa, ottakaa hoku toinen ja si jos tulee uusii innokkai ni ottavat kolmannen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”