Blogin agendana on ennen kaikkea oman kehityksen seuraaminen. Haluaisin oikeasti oppia maalaamaan. Toinen tarkoitus olisi saada kasaan pelattava ja maalattu 35-50 pts Circle Orboros lista tai pari, ja mahdollisesti myös Cryx. Ensimmäinen Warlock on valmiina: http://2.bp.blogspot.com/--Y_7LLVQxgc/U ... rueger.jpg ja postilla on tulossa Warpwolf, Gorax ja Bloodtrackereita, toivottavasti jo tällä viikolla. Tilaillaan sitten lisää, kun ne valmistuvat. 40k oli tarkoitus aloittaa myös, mutta uuden sääntökeskustelun myötä olen lyönyt hieman jarruja siihen. Grey Knighteja paketin ostin, ja maalasin, mutta ne saavatkin jatkaa matkaansa. En pitänyt siitä miten GK nykyään toimii ja nihdeille ei vaan saa mitään muuta toimivaa teemaa kuin metallic silver. Katsellaan miten uusi edikka kehittyy, niin ehkä armeijavalintakin asettuu omiin uomiinsa. Saatan myös hetken mielijohteesta maalailla mitä figuja käteen osuu ja huvittaa, mutta pääosassa on alustavasti tuo Circle.
Blogia voi seurata joko täältä tai osoitteessa: http://figuurit.blogspot.fi - tuolta löytyykin jo n. 2:n viikon ajalta muutamia töitä, joiden taso on satunnaista. En kaikkia ala tähän ketjuun nyt uppaamaan, joten aloitetaan tänään enemmän tai vähemmän valmiiksi tulleella harjoitusnapilla:

SE-NMM ei istu omasta mielestä nappiin ollenkaan, ja se meni muutenkin vähän pipariksi alun perin. Vanhasta olisi pitänyt tietää, että maalinpoistoon saman tien, jos mokaa kunnolla, mutta lähdin tätä sitten korjailemaan ja tekemään uudestaan samalta istumalta. Meni nyhräykseksi ja lopputulos on kaikkea muuta kuin tyydyttävä. Saa mennä harjoituksesta, en ole NMM:ää oikeastaan pahemmin ikinä tehnyt/osannut, joten olen sitä nyt koittanut opetella. Pitkä matka vielä ainakin tämän perusteella. Ääripäiden (valkea ja musta) transitiot on ihan kamalia, johtuen juuri jälkikäteen korjailusta.
Tiedostan, että olen kuvaajana aivan hanurista ja etenkin kuvien ottamiseen, mutta tottakai myös maalaukseenkin kuuntelen mielelläni vinkkejä. :)