Sehän se pointti onkin ku siel ei kuitenkaan oo mitään muuta, et täysin turha tierbonus.MaSSacRe kirjoitti:Eiks toi T1 benefit oo et all bane units get MAT 6 and WM?
TaTapen Masiinaturnaus 5.-6.7.2014
Re: TaTapen Masiinaturnaus 5.-6.7.2014
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Väittäisin että tier3 bonarin "After the game, collect his soul token." tapahtuvan jo pelin alussa. Viimeistään kakkosvuorolla.
Siisti nähä tämmönenki turnaus täynnä. Haaveilin iteki mahdollisesta lähtemisestä mutta teillähän on jo jengi kasassa.
Siisti nähä tämmönenki turnaus täynnä. Haaveilin iteki mahdollisesta lähtemisestä mutta teillähän on jo jengi kasassa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Lisää luvassa mahdollisesti piankin Ropeconin jälkeen, nyt kun on omat tilat yhdistyksellä niin ei tartte välittää kaupungin vuoroista.TheEmu kirjoitti:Väittäisin että tier3 bonarin "After the game, collect his soul token." tapahtuvan jo pelin alussa. Viimeistään kakkosvuorolla.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Tarkistetaas nyt vielä, turnauksessa ei oo character-restriktiota? Eihän sitä siellä lue eli pitäis olla aika selvä juttu, mutta parempi pelata varman päälle.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Steamrollerissa on oletuksena char restrictions, eli kuvittelis ainakin että ne ois mainitsemattakin.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Sir T0inen
Kyllä on käytössä.IRiaD kirjoitti:Tarkistetaas nyt vielä, turnauksessa ei oo character-restriktiota? Eihän sitä siellä lue eli pitäis olla aika selvä juttu, mutta parempi pelata varman päälle.
TheEmu kirjoitti:Steamrollerissa on oletuksena char restrictions, eli kuvittelis ainakin että ne ois mainitsemattakin.
Kiitoksia!Sir T0inen kirjoitti:Kyllä on käytössä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Joo taitaa nykyään olla että pitää erikseen mainita vain jos Ei ole käytössä :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Taitaa olla Characters Unrestricted variant rule jos haluu käyytää charruja useassa listassa.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Näyttäis osuvan vapaapäivät tohon kivasti, niin Teppo Aro mukaan.
Jos joku kiva ihminen pystyis kyytskäämään mua juna-asemal ja mahdollisesti takas ni ois kiva. Vaikka ehkä Tampereen paikallisliikenteen kanssa voisinki selvii.
Jos joku kiva ihminen pystyis kyytskäämään mua juna-asemal ja mahdollisesti takas ni ois kiva. Vaikka ehkä Tampereen paikallisliikenteen kanssa voisinki selvii.
Mää voin kuskata sut asemalta tonne ja takasin.Temppu kirjoitti:Näyttäis osuvan vapaapäivät tohon kivasti, niin Teppo Aro mukaan.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
Viimeksi muokannut Merimetsä, Pe 27.06.2014 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Pistetääs Teemu Aro kans varasijoille.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Sir T0inen
Aloitetaan taktinen vetäytyminen oikeassa järjestyksessä, eli to ensimmäisenä ulos turnauksesta.
Antti Rauti toimii sijaisena.
Antti Rauti toimii sijaisena.
Laitoin maksun tulemaan. Onnistuuko mun nappaaminen juna-asemalta turnauspaikalle, oon tulossa tolla 8:52 Tampereelle saapuvalla junalla?
Eiköhän, mihin aikaan Teppo on saapumassa asemalle?Drak kirjoitti:Laitoin maksun tulemaan. Onnistuuko mun nappaaminen juna-asemalta turnauspaikalle, oon tulossa tolla 8:52 Tampereelle saapuvalla junalla?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Kysellääs nyt vielä että tiedän varautua, kuinkas moni ulkopaikkakuntalainen on yöpymis paikan tarpeessa?
Nothing to see here move along noob.
Meikäläinen ainakin olis.
Mä taidan jättää kisat väliin, kun muitakin halukkaita tulijoita näyttäisi olevan ja omat aikataulut vähän epäselviä. Tuun vaikka sit viime hetkellä mukaan, jos silloin vielä tilaa on.Celebdae kirjoitti:Mä voisin tulla pelaamaan, eli Jaakko Uusitupa mukaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Siltä varalta että meni ohi huuteluni ykkössivulla, niin itse ainakin tarvitsen jonkinlaisen katon pään päälle ja mahdollisuuksien mukaan seiniäkin.Jackal kirjoitti:Kysellääs nyt vielä että tiedän varautua, kuinkas moni ulkopaikkakuntalainen on yöpymis paikan tarpeessa?
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight