Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
kyl se rölli karhulla on vaan kova...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Ei juurikaan defensive techiä ... kuolee vaan ehkä cähä iisisti ... ARM22 ...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
Heh, Bearkan featti antaa stealthin vihuillekin, kyllä mä tosta tykkään.
Pora on miehen sielu.
:D hahahahaha, ihan hyvä bongaus!
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
En sinänsä nää tilannetta missä sillä olis mitään merkitystä.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Pommin RNG8 menee ihan hukkaan ku vihul vaan on aina stealthi.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Vastustajan kannalta hyvä asia, ne näkee niitten läpi? ( jos yli 5" siis)
Sikahyvä assassinaatiopotentiaali tolla: fiittaat vihun äijät stealthiin casteriä lukuunottamatta ja asetut pyssyillä yli 5" vihuista, kuitenki rangeen. Sit vaan ammut Warwagonilla, Dozerilla ja Blitzereillä eikä vihu vaan voi mitään.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Counter-chargaava RÖK!
Ei se fury5 haittaa, kun vähintään yksi peto primaloidaan. Suurempi ongelma on se, että jos meet tokana, niin jos heittää Battle-chargedin ja snow shoudin niin jää vaan 2 furyä kiveen ja silloin on itse tyhjissä. Alottaessa ei oo ongelma, kun voi heittää 4 kiveen, mutta ... Vähän jännä peto-casteri, mutta pitää testata. Toi teemun vihollisen armeija steahthiin ja ammutaan casteri on toki jännä idea, mutta huge-baset vähän rikkoo sen.
Ei se fury5 haittaa, kun vähintään yksi peto primaloidaan. Suurempi ongelma on se, että jos meet tokana, niin jos heittää Battle-chargedin ja snow shoudin niin jää vaan 2 furyä kiveen ja silloin on itse tyhjissä. Alottaessa ei oo ongelma, kun voi heittää 4 kiveen, mutta ... Vähän jännä peto-casteri, mutta pitää testata. Toi teemun vihollisen armeija steahthiin ja ammutaan casteri on toki jännä idea, mutta huge-baset vähän rikkoo sen.
miettisin kans kiven ottamista tolle. Runebearer auttais tossa ongelmassa, mutta sillä jannulla ei tee kyllä yhtään mitään sen kivihomman jälkeen.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Kyllä se nyt ainakin pari vuoroa pysyy nallen perässä, mutta en tiedä onko sitten komen-neljän furyn arvoinen sijoitus. Pitää varmaan tehdä lista-puolelle jotain laskelmia.Swordie kirjoitti:miettisin kans kiven ottamista tolle. Runebearer auttais tossa ongelmassa, mutta sillä jannulla ei tee kyllä yhtään mitään sen kivihomman jälkeen.
Tää mua kyl aina ihmetyttää. "Kannattaakohan käyttää kolme-neljä furya siihen et kaikilla on aina +2 ARM?" EI VISSIIN!!!??!121!!JArrow kirjoitti:Kyllä se nyt ainakin pari vuoroa pysyy nallen perässä, mutta en tiedä onko sitten komen-neljän furyn arvoinen sijoitus. Pitää varmaan tehdä lista-puolelle jotain laskelmia.Swordie kirjoitti:miettisin kans kiven ottamista tolle. Runebearer auttais tossa ongelmassa, mutta sillä jannulla ei tee kyllä yhtään mitään sen kivihomman jälkeen.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Puhe oli Runebearerista...petskules kirjoitti:Tää mua kyl aina ihmetyttää. "Kannattaakohan käyttää kolme-neljä furya siihen et kaikilla on aina +2 ARM?" EI VISSIIN!!!??!121!!JArrow kirjoitti:Kyllä se nyt ainakin pari vuoroa pysyy nallen perässä, mutta en tiedä onko sitten komen-neljän furyn arvoinen sijoitus. Pitää varmaan tehdä lista-puolelle jotain laskelmia.Swordie kirjoitti:miettisin kans kiven ottamista tolle. Runebearer auttais tossa ongelmassa, mutta sillä jannulla ei tee kyllä yhtään mitään sen kivihomman jälkeen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Cor Leonis
eSturgisin tieri
Tommosia spoilereita löysin. Ei ihan hirveesti innota kun rajottaa noin paljo, mutta kai siinä jotaan potentiaalia on. Piraattipaattia tai steelhead settiä vaan kaikki sitten pyörittämään jollain muulla kun Dennyllä. Taitaa btw tolla saada korkeimman modelicountin pöydälle 50 pisteeseen (103 modelia jos 16 mäkkäriunittia, surgeoni ja kaks helldiveria).
Tommosia spoilereita löysin. Ei ihan hirveesti innota kun rajottaa noin paljo, mutta kai siinä jotaan potentiaalia on. Piraattipaattia tai steelhead settiä vaan kaikki sitten pyörittämään jollain muulla kun Dennyllä. Taitaa btw tolla saada korkeimman modelicountin pöydälle 50 pisteeseen (103 modelia jos 16 mäkkäriunittia, surgeoni ja kaks helldiveria).
Pora on miehen sielu.
- Ihme_apina
Legioona saamassa ilmeisesti muoviset nephilimit,kuulemma ovat olleet jo myynnissäkin tossa viime tohinassa vaikkei kyl kuvii oo näkyny.. tai sit en vaan muista.
Oliskohan Neph Soldierillekkin saatu vähän dynaamisempi pose..
Oliskohan Neph Soldierillekkin saatu vähän dynaamisempi pose..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Kyl toi on ihan validi. Mä pelaisin täyttä mäkkäriyksikköä stealthillä ja AD:lla, jonka takana steelhead halberdierit ja -cavalry juoksee zonelle ilmasen stannis brockerin ja parin stalkerin/scavengerin kanssa. Sit murhataan zonella kaikki kunnes peli loppuu skenuvoittoon. Kaikki kuolleet respawnataan taaempaan mäkkäriyksikköön. Steelhead halberdierit murhaa kaiken kevyemmän ja toi battlegroup + cavalry kaiken muun. Steelhead cavalry voi olla aika nättiä ku ne tulee parasiten kanssa...Cor Leonis kirjoitti:eSturgisin tieri
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Tykkäsin tästä listasta: http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2714385
Listaan on laitettu pari deck gunia, että mäkkärit saa AD:n ja mahtuu deploymentille.
Listaan on laitettu pari deck gunia, että mäkkärit saa AD:n ja mahtuu deploymentille.
PP Cygnar forum kirjoitti:pSturgis - United We Stand
Non-character Cygnar Jacks, Storm Strider, Rangers, Stormsmiths, Trenchers, Jakes, Squire, Stormsmith Solos, Trencher Solos.
Tier 1 - Trenchers = extra FA on Stormsmiths
Tier 2 - Trenchers and a jack with AD = Trenchers can move through rough terrain without penalty turn one.
Tier 3 - Stormsmith Weapon Crew = Stormsmith weapon crews can deploy further out.
Tier 4 - Jakes and more than one light warjack in Sturgis BG = one free Trencher or Stormsmith Jack in Jake's BG.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kuka "%"&% näitä Cygnarin tier-listoja oikein kehittelee? No okei, tier4 antaa periaatteessa viis pinnaa ilmaseksi, mut mitään punaista lankaa tossa ei ole. Pelataan vähän trenchereitä mjötööh!Merimetsä kirjoitti:PP Cygnar forum kirjoitti:pSturgis - United We Stand
Non-character Cygnar Jacks, Storm Strider, Rangers, Stormsmiths, Trenchers, Jakes, Squire, Stormsmith Solos, Trencher Solos.
Tier 1 - Trenchers = extra FA on Stormsmiths
Tier 2 - Trenchers and a jack with AD = Trenchers can move through rough terrain without penalty turn one.
Tier 3 - Stormsmith Weapon Crew = Stormsmith weapon crews can deploy further out.
Tier 4 - Jakes and more than one light warjack in Sturgis BG = one free Trencher or Stormsmith Jack in Jake's BG.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
uusia ja toimivampia Trensher sooloja odotellessa...