"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BB human team

neo

BB human team

Viesti Kirjoittaja neo »

Olen alottelemassa ekaa Blood Bowl liigaa ja haluaisin vinkkejä yleisesti Humaneista aj niiden taktiikoista. Pistän tähän vielä listan millä olisin alottamassa:
5x Linemen - 250k
2x Catchers - 140k
1x Thrower - 70k
3x Blitzers - 270k

7x Fan-factory - 70k
3x Re-Roll - 150k
Apotechary - 50k

total 1milj.

Sanokaa vaan suoraan jos joku mättää
Kainuh

Viesti Kirjoittaja Kainuh »

millonkas te pelaatte?? ja missä?? ois kiva tulla kattoo..
Se pitää vaan hallita.
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Kainuh kirjoitti:millonkas te pelaatte?? ja missä?? ois kiva tulla kattoo..
Just on liiga alkanu joten kyselemällä jyväskylän fantasiapeleistä millon on varattu pelejä tietää ehkä parhaiten. Mut periaatteessa pelejä on pitkin viikkoo
Kuusikeiju

Viesti Kirjoittaja Kuusikeiju »

Nyt kun olen itse vetäytynyt eläkkeelle Jyväsfantsun kuuluisasta liigasta niin voin neuvoa vapain sydämin.

Pyrin kommentoimaan sitä, miten tuolla joukkueella kannattaisi pelata ja jättää itse joukkuekommentoimisen vähemmälle.

Kun hyökkäät, pyri aina pitämään pallon kuljettaja asemassa, johon vastustaja ei pääse kuin epätoivoisen dodge-blitzin avulla. Jos vastassa on haltioita, pidä pallonkantaja kokonaan näiden ulottumattomissa. Älä kiiruhda laittamaan catceria eturiviin ellei maalilla ole todella kiire, voit tienata heittäjällesi huoletta turvallisen compin /peli pallottamalla kätsääjälle turvassa kotikentällä.

Koska re-rolleja on jo kolme, suosi taitovalinnoissa muita kuin uudelleenheittoja antavia. Tackle, Block ja dirty player linjamiehille tässä järjestyksessä. Tackle-hepusta teet maalivahdin, block-miehestä linjanpitäjän ja DB on vastustajan tähtipelaajien eliminointiin.

Hanki joukkueeseen äkkiä uusi pelaaja, niin sinun ei tarvitse puollustaessa pitää kahta S2 äijää viheriöllä. Jos rahat eivät riitä blitsaajaan, niin hanki toinen heittäjä, ne ovat erinomaisia. Sure hands on liigassa tarpeellinen, etenkin kun tulee sadepelejä.

Käytä puollustaessa hyväksesi avainpelaajiesi nopeutta. Strip ball on yllättävän hyvä taito jos sen saa liigassa blitserille heti alkuun. Muista aina mukauttaa joukkueesi taktiikka vastustajan mukaan: jos kyseessä on mättöjoukkue, keskity ilmapeliin ja juoksemiseen. Jos vastassa on nopea joukkue, etene ryhmässä. Kahdella kätsääjällä kannattaa pelata hitaampia joukkueita vastaan myös kahden kärjen taktiikkaa ja antaa vastustajan arvailla kummalle kärkipelaajalle syöttö lähtee vai tuleeko Blz häkin keskeltä maalin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”