Smogcon 20-22.2 2015
Re: Smogcon 20-22.2 2015
Voi perkele loppuko noi liput nyt jo?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
No ei näköjään sentään ja taisin saada lipun \o/Celebdae kirjoitti:Voi perkele loppuko noi liput nyt jo?
Lievästi hämäsi toi toinen sivu, jolla luki kaikkien lippujen osalta "sale ended". Onneksi löyty oikeakin linkki, eli
http://smogcon.org/?p=1270
- Ihme_apina
juu ja tulee niit viel myöhemminkin, vaan 15e kalliimmal :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Nyt ne liput taitaa olla kokonaan myyty. Toivottavasti kaikki meikäläiset sai omansa ostettua!
Mä ostin mulle ja hoopeelle ja jarrowil on kans. Huone myös buukattuna.
Sata lippua lisää smogconiin suuren kysynnän vuoksi. Äkkiä ilmottautumaan listoille jos haluaa sellaisen http://smogcon.org/blog/2014/07/04/smog ... ion-plans/
Aikataulut julki! http://smogcon.org/blog/2014/09/01/smog ... -update-2/
Kolmen hengen tiimieventtiä sunnuntaina. Kuka lähtee p- ja eXerxiksen kaa samaan tiimiin?
Kolmen hengen tiimieventtiä sunnuntaina. Kuka lähtee p- ja eXerxiksen kaa samaan tiimiin?
- GreenMeanie
Peikot.shoddie kirjoitti:Aikataulut julki! http://smogcon.org/blog/2014/09/01/smog ... -update-2/
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ei voi ku toi masters on tos päällä.
EDIT: ***** toi on hullu viikonloppu. Kuuden roundin (!) turnaus perjantaina. Uus kuuden roundin turnaus lauantaina. Ja sit Masters sunnuntaina tuoreilla aivoilla. En mä voi ottaa mitään pDennyä tonne ku mun pää räjähtää! Enkä Epsulon Thexusta. Enkä eKruegeria. Onks täs pelissä enää muita castereita??!
EDIT: ***** toi on hullu viikonloppu. Kuuden roundin (!) turnaus perjantaina. Uus kuuden roundin turnaus lauantaina. Ja sit Masters sunnuntaina tuoreilla aivoilla. En mä voi ottaa mitään pDennyä tonne ku mun pää räjähtää! Enkä Epsulon Thexusta. Enkä eKruegeria. Onks täs pelissä enää muita castereita??!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä laskin asian niin et reilusta kolmestasadasta pelaajasta mä en oo kyl masterssissa mukana.
- GreenMeanie
Mä nään asian niin et pelaan eka perjantain qualifierin, pääsen sisään mastersii ehkä 85% chaanssil, sit midnight madnessin, sit lauantain qulifierin ihan varmistaakseni paikan mastersis, sit sunnuntain pelaan samaan aikaan sekä mastersis et tiimiturnaukses ja voitan molemmat. Varmaan välis kerään päänahkoi iron areenas.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ihan jees. Tos on 26 peliä + tietty Iron Areenapelit ja lauantaina 4 h miinus siirtymiset aikaa nukkua.GreenMeanie kirjoitti:Mä nään asian niin et pelaan eka perjantain qualifierin, pääsen sisään mastersii ehkä 85% chaanssil, sit midnight madnessin, sit lauantain qulifierin ihan varmistaakseni paikan mastersis, sit sunnuntain pelaan samaan aikaan sekä mastersis et tiimiturnaukses ja voitan molemmat. Varmaan välis kerään päänahkoi iron areenas.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Peikot!GreenMeanie kirjoitti:Peikot.shoddie kirjoitti:Aikataulut julki! http://smogcon.org/blog/2014/09/01/smog ... -update-2/
Huomenna alkaa tähän eventiin ilmoittautumiset turnauksiin. Lipunhaltijat (eli kaikki) saa ilmoittautua kahteen turnaukseen ja kahteen "non-tournament eventiin". Voi olla kiirus et pääsee noihin halutuimpiin (eli Route to the Masters perjantaina ja lauantaina varmaan kaikkein halutuimmat).
Onks toi jotain sisäpiirin tietoa? SmogConin sivuilla näyttäisi viimeisin tieto olevan, että
Onko muut ostaneet vielä lentolippuja ja millä aikataululla ajattelitte mennä? Kannattaa huomioida, että Brittish airways lentää Heathrowlle, eli ihan pelipaikan viereen, mutta Norwegian Gatwickin kentälle, josta on ~40 min taksilla pelipaikalle.Sign up for events will go live in November. Details to be announced in due course.
Ei oo lippuu, ja koulu tulee taas kerran eteen :(
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Ekasta kaipaisin myös lisätietoa.JArrow kirjoitti:Onks toi jotain sisäpiirin tietoa? SmogConin sivuilla näyttäisi viimeisin tieto olevan, ettäOnko muut ostaneet vielä lentolippuja ja millä aikataululla ajattelitte mennä? Kannattaa huomioida, että Brittish airways lentää Heathrowlle, eli ihan pelipaikan viereen, mutta Norwegian Gatwickin kentälle, josta on ~40 min taksilla pelipaikalle.Sign up for events will go live in November. Details to be announced in due course.
Laita Jani mulle maili (etunimi.sukunimi gmailiin). Tero näköjään alotteli jo matkaspekulaatiota ja parempi hoitaa sitä kautta.
Ainakin lippujen tullessa myyntiin toi oli plääni. Nykyisissä ilmoituksissa toki puhutaan vaan, että lokakuun aikana tulee ilmot.. Mut kantsinee olla huomenna tutkalla, jos se vaiks meniskin noin ku etukäteen oli puhe.shoddie kirjoitti:- Huoneet on jo myynnissä.
- Lippujen myynti alkaa tänään 21:30?
"Event registration
Ticket holders will be allowed to pre-register for 2 tournaments and 2 non-tournament events before anyone else.
Early bird event pre-registration opens on October 8th, 2013.
Early bird event pre-registration ends on November 12th, 2013 and normal event pre-registration begins.
On January 4th, 2014, all event pre-registration restrictions will be lifted and ticket holders may register for as many other events as they wish."
Oonkohan mokannu ton ku lukee 2013 noissa...
Ite en oo varma vielä pääsenkö paikalle. Molemmat osastot muuttaa toimintamallejaan aika radikaalisti, sekä viime viikolla on kuulemma joku kosteusvaurio ja ylläriremontti tulossa. Ei oo siis pomojen tärkein juttu suunnitella mun lomia täl hetkel siis :O Tulossa oon jos vaan pääsen paikalle.
Ite en oo varma vielä pääsenkö paikalle. Molemmat osastot muuttaa toimintamallejaan aika radikaalisti, sekä viime viikolla on kuulemma joku kosteusvaurio ja ylläriremontti tulossa. Ei oo siis pomojen tärkein juttu suunnitella mun lomia täl hetkel siis :O Tulossa oon jos vaan pääsen paikalle.
Eli ilmoittautuminen eventteihin on siirtynyt marraskuun loppuun. Lisää infoa luvassa viimeistään ensi viikolla.In other news, there will be an october update coming, with the main point of interest being the details of event sign up.
Sign up will go live at the end of November and a full schedule should be released in due course as well.