Se meni juuri näin. :D tuli itse tilattua vähän lisää Edeniä waylandsin alesta. Pari pelleä ja tuli sitä tilattua heräte starter kans uuteen lössiin :PNorjanPaavi kirjoitti:Eiks se menny jotenkin niin että "Harmmerheartin base + Wash on yhtä kuin maalattu" -Fiend_Hammerheart kirjoitti: Esmes minusta tämä on ihan kelpo pelipöytänappi: http://i61.tinypic.com/200w5te.jpg
Ei mennyt kauaa maalatessa =D
Korjatkaa jos olen väärässä?
Pääkaupunkiseudun Eden
Re: Pääkaupunkiseudun Eden
Something something Dangerzone!
- Hammerheart
Olikos ensi tiistaina ketkä tulossa Edenöimään? Mä pelaan vissiin tällä kertaa muita pelejä, mutta otan kyllä nuo Lycalin ja Mirelingin messiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Mä pelaisin mielellään jos löytyy aikaa ja vastustaja? Varhaisdementia? Meinasin lyhentää VD mutta kaveri tuskin haluaa että lempinimi tulee olemaan synonyymi sukupuolitaudille :D
- NorjanPaavi
Bamakat kulkee tarvittaessa mukana.Hammerheart kirjoitti:Olikos ensi tiistaina ketkä tulossa Edenöimään? Mä pelaan vissiin tällä kertaa muita pelejä, mutta otan kyllä nuo Lycalin ja Mirelingin messiin.
-
varhaisdementia
VD on ihan jees :P Mä oon tulossa viiden pintaan. Jos on tarvis, niin voin koittaa puristaa neljään. Tarkotus ois kokeilla Tarik + Arkabut + Almeh -kokoonpanoa. En tiedä mitä tulee, kun ei oo Aichan niitä super hyviä hätä-dodge mahiksia, mut sitten näkee. Vielä ku sais tuon Alghulin maalattua, niin voi sitten siirtyä työstämään Nephilimejä. Pitäis vaan keksiä joku hyvä avaruusolio-väriteema niille...
Pellet ei oo vielä maaleissa mutta mieluusti niitä testaisin kyllä, saa vaan nähä miten aika antaa periksi jos koittaa kaksi peliä Fauxia ottaa ensin alle :D
EDIT: Muuten huudelkaa jos joku on tilaamassa Tabanilta mitään, ite ainakin tarttisin Master of Fleshin.
EDIT: Muuten huudelkaa jos joku on tilaamassa Tabanilta mitään, ite ainakin tarttisin Master of Fleshin.
-
varhaisdementia
Mä tilaan varmaan tässä kuussa ennen ku ne ranulit menee kesälomalle Gabrielan, Kandjaran ja Martryr-Manin, et saan mun Matriarkan Black Orderin kasaan. Sit varmaan täytyy ottaa se masentunu uus alien Nephilimien tueks. Laita vaik y-viestiä, ku tiedät mitä tilata...
Itsekin voisi tulla taas huomenna pelailemaan.
-
varhaisdementia
Morze: Monen aikaan oisit tulossa? Tiedän vähän ajottaa omaa saapumistani... Pääsisin normaalisti viideltä, mut voin yrittää tulla neljäänki.
Neljältä tai vähän myöhemmin käy hyvin.
-
varhaisdementia
Morze: Ok, no yritän tulla vähän neljän jälkeen.
-
varhaisdementia
Kiitos Morzelle eilisestä pelistä! Hauskaa oli ja tiukkoja tilanteita riitti, vaikka loppuvuorot menikin sääntöjen puolesta vähän sössimiseksi (etenkin omalta osaltani). Tässä vielä nappaamani tilannekuva, jossa Otto pistää silpuksi vaivalla heittämäni hämähäkinseitit ja Arkabut tyytyy tuijottelemaan takaisin harmissaan:

VD: Hieno homma että jaksat laitella tilanne kuvia ja pieniä reportteja peleistä! :)
-
varhaisdementia
Onko huomenna Poroon menijöitä, jos neljän viiden maissa sais yhden Eden-matsin pystyyn?
Me mennään yhdeltä aloittaa fauxi niin sen jälkeen mä voisin pelaa kyllä?
-
varhaisdementia
Fiend_:
Cool! No mä ilmestyn sitten vaikka viideks paikalle.Me mennään yhdeltä aloittaa fauxi niin sen jälkeen mä voisin pelaa kyllä?
Jees. Tänään oli tullu jotain paketteja postiin. Toivotaan pellejä :D
-
varhaisdementia
Hienoa! Tabaniltakin oli tullut viesti, että paketti Ranskasta on lähtenyt kohti Suomea. Eli jossain vaiheessa nähdään pelipöydällä myös Matriarkan tummanpuhuvaa jaostoa... ja saat vahvistuksesi Hordelle ja Pelleille.
No olihan sitä taas tänään pelit, ensin tuli pleksiin kuin huomista ei olisi ja sitten onnistui jotenkin voittamaan :D
Kiitos HammerHeartille Matriarkkojen lainasta :)
Kiitos HammerHeartille Matriarkkojen lainasta :)
-
varhaisdementia
Oli kyllä hyvät pelit, kiitos niistä! Eka matsi The Escapee -tehtävällä tuli kotiin suhteellisen helposti, kun sain istuttua Contamined Arealla mukavasti ja vedeltyä Tarikilla markkeria omalle puolelle. Toi Hostile Ground Survival sujui pellejä vastaan ihan kivasti, mutta matriarkka teki kyllä mun sinisistä mutanttiählyistä aika selvää teurasjätettä. Vaikkei noi Askarit oo sinänsä erityisen kestäviä, niin mun mielestä toi kombo, jossa on yksi henkiin heräävä mörri, Aichan vapaat väistöt ja Defenderin itsensä healaus on aika hauska tuohon tehtävään. Harmi, etten muistanu ottaa mitään tilannekuvia, mut ehkä ens kerralla sitten...