"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropeconin WTBn casterit

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

Ropeconin WTBn casterit

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Tähän topicciin saa ilmoittaa mitä castereitä tuo Ropeconin Who's the Bossiin kaikenmaailman sipsisormien hypisteltäviksi. Maalatuista figuista plussaa, mutta vielä suurempi plussa jos saat tuotua jonkun kokonaisen kokoelman (esim. faktio).

Pistetään nyt semmonen porkkana, että jos tuo yhden faktion kaikki casterit tai enemmän, saa turnausmaksun puoleen hintaan. Turnaushan on ilmainen. Hehehehe. :D

Tämmöset on jo hanskas:

Cryx - Pauli
Khador - Teemu P
Cygnar - ???
CoC - ???
PoM - ???
Retribution - Erno
Mercit - Teemu P (Epsulon Thepsulon - Tero "Entinen Suomen Paras Circle" Särkijärvi)

Skorne - Niko
Trollbloods - Mikke
Circle - Samu "Entinen Suomen Paras Circle" Järvinen
LoE - Hermanni
Krokot - Matias
Poffut - Pauli

Retri - Erno
Viimeksi muokannut TheEmu, Ti 22.07.2014 21:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
attor

Re: Ropeconin WTBn casterit

Viesti Kirjoittaja attor »

Mult saa kaikki krokolokit!
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Circle kokonaisuudessaan.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Talvisodan jäljiltä WTB-wheel on aika huonossa kunnossa ja vähintään sieltä puuttuu aika paljon castereita. Mä en pääse tänä vuonna coniin kuin vasta sunnuntaina, joten ei kauheesti inspaa pyörää korjata pelikuntoon. Mä voin kuitenkin lähettää vaikka sähköpostilla .ppt muotoiset pohjat, joihin on lisätty kaikki Talvisotaan mennessä tiedossa olleet casterit, eli sieltä puuttuu vissiin ainoostaan Exulon.
TheEmu

Ottaako joku paikallinen hoitaakseen wheelin kunnostamisen ja kärräämisen pelipaikalle, vai vedetäänkö vaan tietsikkaohjelmalla?

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

TheEmu kirjoitti:Ottaako joku paikallinen hoitaakseen wheelin kunnostamisen ja kärräämisen pelipaikalle, vai vedetäänkö vaan tietsikkaohjelmalla?
Etkö sä vois tehdä jonkun reissun meidän kertsille paikkaamaan tota wheeliä? Musta kuulostais reilulta. Soita sit ku oot kertsin ovella ni katotaan jos joku jaksaa ja ehtii tulla avaa sulle oven.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Mä huutelin jo noppien saitilla kuskauksesta Coniin. Toki homma on kiinni siitä hyväksytäänkö meitin demo ohjelmaan. (Vahvitusta odotellessa.)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Mä tuon retrit
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
TheEmu

Juu emmä sitä kuljetusta varsinaisesti epäile (kai Tero maastotki kuljettaa dipoliin) mut just se kunnostuspuoli jos wheelissä oli jitain häikkää, ja casterlappujen askartelu.

Mulle käy kyllä joku äppiki ihan hyvin ett silleen ihasama...

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:Mulle käy kyllä joku äppiki ihan hyvin ett silleen ihasama...
Saisitsä ohjelmoitua semmosen äppin mis ois paikallaan oleva nuoli. Sit voitais pyörittää sun puhelinta. Technology at work.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

TheEmu

Tämmösiä faktioita puuttuu vielä ku Cygnar, PoM, Khador, Cryx, CoC, Mercs, LoE, Poffut.

Regards, Scissors. "
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Mä voin tuoda LoEn, Lyly3sellekkin kannattaa tehä täppä jos vaik kokoisin sen hirvityksen.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Merimetsä kirjoitti:Mä huutelin jo noppien saitilla kuskauksesta Coniin. Toki homma on kiinni siitä hyväksytäänkö meitin demo ohjelmaan. (Vahvitusta odotellessa.)
Ootkos saanu vahvistusta? Kyllähän nyt masiinan demotusta pitäis ehdottomasti conissa olla. Jos ei muualle mahu, niin eiköhän noista masiinalle varatuista pöydistä yksi siihen liikene helposti, kun ei meillä yli 32 pelaajan turnauksia ole.

Tosta roudauksesta muistelen joskus Kallen sanoneen, että conin roudauspalvelu hoitaa kamat mestoille kertsiltä (ja pois). Sun siis ehkä ei tarttisi tällä kertaa nähdä vaivaa, mut en oo varma. Kalle kun luet tätä topiccia kuitenkin, niin osaatko päivittää tilanteen? Jos conin puolesta mitään ei tule, niin sit toki sun avulle ois jälleen paljon käyttöä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Olisi luultavasti paljon helpompaa, jos joku paikallinen/paikallisempi toisi Khador-casterinsa paikalle, mutta jos kellään ei koko sarjaa ole tarjota, voinen omistani paikata puuttuvat. En omista Butcher2:a, ja Karchevia ja heppa-Vladia en lähde kuljettamaan, mutta muuten löytyy maalattuna koko setti.

Myös Merkkari-casterien osalta voin paikata jonkun muun puutteita. Kääpiöitä ja Magnus2:a minulta ei löydy.

Olen siis liikkeellä jonkun muun autokyydillä, minkä takia joudun rajoittamaan mukana kulkevan kaluston määrää, eli mitä vähemmän joudun kuljettamaan, sitä parempi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Prkl

Caster wheel tarkistettu, näyttäisi olevan tarpeeksi osia toimimiseen. Niitä lappuja saattaa tarvita paikkaamista varten.

Jos joku laittaa mulle listan castereista niin voin tarkistaa torstaina mitkä puuttuu ja perjantaina töissä printtailla.

Voiko Jani lähettää mulle printattavan pohjan tms. mitä itse oletkaan käyttänyt. Tai sit voit tuoda itse..?

Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Voin tuoda Cryxiltä Asphyxious1/2, Skarre1/2, Terminuksen, Deneghra1/2, Scaverousin ja witch covenin sekä poffuilta Arkadiuksen ja Carverin. Ei oo väriä Skarre2, covenissa, scaverouksessa ja arkadiuksessa. Jos ei siis joltain löydy parempaa kokoelmaa.
Pora on miehen sielu.
Prkl

Cor Leonis kirjoitti:Voin tuoda Cryxiltä Asphyxious1/2, Skarre1/2, Terminuksen, Deneghra1/2, Scaverousin ja witch covenin sekä poffuilta Arkadiuksen ja Carverin. Ei oo väriä Skarre2, covenissa, scaverouksessa ja arkadiuksessa. Jos ei siis joltain löydy parempaa kokoelmaa.
Mä voin tuoda Mortenebran.

TheEmu

Jos mun kirjanpitoni pitää ees suunnilleen kutinsa ni tämmöset faktiot puuttuu vielä ku Cygnar, PoM ja CoC.

Regards, Scissors. "
Temppu

Viesti Kirjoittaja Temppu »

Mul on joku muutama PoMi casteri mukana ja sit CoCista Aurora, Axis ja Syntherion.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Mun pomicastereita saa kans lainata jos tarvetta. Jonkun tarvii vaan siirtää ne kerholta coniin ja mielellään takasin kerhollekin jossei ajatellut ostaa mulle uusia nappeja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”