Aseet Warhoundille?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Air Defence

Aseet Warhoundille?

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on warhoudin aseista, mitä sille kannattaisi ottaa? Varmaan se kaksipiippuinen turbolaaseri tuhoaja toiseksi, koska D, mutta entäs toiseen käteen? Onko turbolaaseri niin ylivoimainen, että niitä aina kaksin kappalein, vai olisiko Vulcan mögä-boltteri tai Inferno gunilla paikkansa jalkaväekä vastaan, jota muuten on hankala saada rikki? Esim. näkymättömät tai isot invuseivit.
Darius

Re: Aseet Warhoundille?

Viesti Kirjoittaja Darius »

Teknisesti ottaen ei ole kokemusta warhoundilla tai sitä vastaan pelaamisesta, mutta muita D-aseita vastaan on tullut pelattua ja käytettyä. En itse välttämättä sanoisi että molemmat aseet destructoreja enää, koska D-aseet saivat niin kovaa nerfikeppiä. Ammut wave serpenttiä, se muuttaa penesi glancyksi ja/tai jinkkaa sen pois. Cover savet ovat aika yleisiä nykyään joten ainoa todella pelottava ampuva D-ase enää on D'tanin hellstorm tai vastaavat. Ja kuten sanoitkin, näkymättömyys pilaa monen blast aseen päivän.

Itse ehdottaisin kakkosaseeksi itse asiassa plama blastgunia, se kymmenen tuuman lätty tappaa jalkaväkeä aika paljon paremmin kuin mega-boltteri, ja itse olen saanut hittejä näkymättömiin yksikköihin ampumalla jotakin niiden vieressä 10 tuuman blast aseella. Ja kyllä se strena 10 primary weapon tekee niitä penejä lantikkaankin aika hyvin.
Bep.
JarkAira

Viesti Kirjoittaja JarkAira »

Riippuu mitä muu armeija sisältää. Toimivat juuri kuten sanoitkin, eli Turbolla kovempia kohteita ja Vulcanilla hordeja vastaan. 2x turbolaser jos hordet hoidetaan muilla tavoilla ja Turbo + Vulcan, jos muu armeija ei saa hordeja särki. Dariuksen ajatukset blastgunin suhteen pitävät varmasti paikkansa, joten sitäkin kannattaa mathhammeroida. Blastgunia ei ole vielä tullut vastaankaan.

Näin siis enemmän ottavana osapuolena olleena, jolloin omat armeijat ovat sulaneet tupla Turboihin, mutta Turbo+Vulcan yhdistelmää vastaan on ollut "tasaisempaa". Muista toki seiskan D-nerffi, jonka takia Turbo on hieman huonompi kuin aiemmin.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Mitä itse olen warhoundia peluuttanut niin vulcan ja plasma blastgun ovat olleet parhaimmat: vulcan hoitaa warhoundin heikkouden eli isot massahordet meltapommeja tacticaleissa ja plasma blastgun voi tehdä pahaa jälkeä kaikkeen muuhun. Muitten titaanien tappamiseen kehottaisin muita vaihtoehtoja (kuten edellämainittua melta depoa) ja ilmatojuntaan Thunderboltteja tai vendettoja.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Plasma bläästeriä en ollut harkinnutkaan, mutta aika hyvät perustelut sen käytölle annoitte. Ehken sittenkään ota laaserläjäytintä, vaan plasman, kun D:kin on nykyään vain d. Mögä-boltteria toiseen käteen itsekkin jo vähän mietin ja noiden perustelujen jälkeen taidan sen ottaa. Muun armeijan rakennan sitten titaanin ympärille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”