[Oulu] 'Machinepelit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Oulu] 'Machinetiistai
Ensi tiistaina olis pelit klo 17 alkaen. Laittakaa viesti jos tulette, sillä reissujen jne takia en ole varma pääsevätkö ihmiset! Jos kukaan ei ilmoita tulostaan niin en laita pöytiä.
Puhutaanko politiikkaa?
En pääse kun lomitan pomoa. Liian tiukkaa viikkoa pukkaa. Ensviikolla sitten oon vapaana taas.
Ei vielä huomenna ehdi, mutta katotaan ensi viikolla.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Oi! Ensi viikon pelit olisivat siirtymässä keskiviikolle, pääsevätkö ihmiset tuolloin?
Puhutaanko politiikkaa?
Pääsen, mut pitäis tietää päivä lukkoon
Pelit on keskiviikkona klo 17. Jos ihmiset pääsee siis, muuten peruttu kokonaan.
Puhutaanko politiikkaa?
Pikkuveljen häiden suunnittelua ke klo 18, sen jälkeen voisin ehkä päästä paikalle. Lähetän viestiä lähiaikoina.Walz kirjoitti:Pelit on keskiviikkona klo 17. Jos ihmiset pääsee siis, muuten peruttu kokonaan.
Son of Fenris projekti kovassa vauhrissa, enough said or good reason enough?Walz kirjoitti:Pelit on keskiviikkona klo 17. Jos ihmiset pääsee siis, muuten peruttu kokonaan.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Jos ei muita ko Ville tulos niin haittaako jos otettais peli jo klo 15 tai 16?
Puhutaanko politiikkaa?
Kyl se mulle passaa. Oon vapaalla koko päivänWalz kirjoitti:Jos ei muita ko Ville tulos niin haittaako jos otettais peli jo klo 15 tai 16?
Määkin pääsen paikalle tuohon aikaan. Vielä aikaisempi aika (esim. klo 11 aamulla) olisi vielä parempi.vherne kirjoitti:Kyl se mulle passaa. Oon vapaalla koko päivänWalz kirjoitti:Jos ei muita ko Ville tulos niin haittaako jos otettais peli jo klo 15 tai 16?
Olen tuohon aikaan paikalla.Walz kirjoitti:klo 14 on aikasin mihin voin itseni luvata.
klo 14 passaa mulle
Aloitetaa kahdelta keskiviikkona ja pistetää paikat kuudelta kii.
Puhutaanko politiikkaa?
Tekipä hyvää pelata tänään. Tuli isoon tarpeeseen. Kiitokset vhernelle (ja walzille tiloista ja pöydistä).
Voisin itsekin pyrkiä tärräämään paikalle.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey