Minä pärjään täällä Pedoillani aika hyvin, kun suurin osa kavereiden armeijoista on vielä pashemmassa kunnossa. Yksi sentään on jaksanut päivittää Liskomiehensä kasiedikan mukaiseen turnauskuosiin ja sitä vastaan varmaan tulisikin vastaan autolossi toiseen vuoroon mennessä. Autolossin alle ei ole kiva jäädä, painaa ihan hirveästi sellainen.Oskari kirjoitti:Eiköhän turnaustilastot ole tehneet jo kauan selväksi sen, että pedot on armeijana aika suolesta. Lienee siis ihan reilua antaa niille tasoitusta.Creeser kirjoitti:warhamer116 kirjoitti:Noh, ETC kompit on mitä on... Ne vaikuttaa vaan niihin jotka haluaa olla niitten vaikutettavana e.g "otan leluni ja lähden hiekkalaatikolta"-syndrooma
Tai niihin jotka toteaa: "annetaan sille erityismyönnytyksiä.. se on värän erikoinen kun pelaa pedoilla"
PS. En muuten ite pelaa beasteilla.
ETC kompit on imo erittäin hyvä järjestelmä, on tää paljon fiksumpi peli niillä kuin ilman niitä. GW kun ei oo koskaan osannut kirjoittaa balanssissa olevaa peliä.
ETC-komppeja on viimeksi kokeiltu Kajaanin klubillamme kolme vuotta sitten, ja ihan tarpeettomaksi havaittu. Ei sitä kavereiden kesken tarvitse kompitella sääntöpaketin kanssa, kunhan itse teen armeijastani kavereiden armeijalle tasaisen match-upin antavan. Komppipaketti nerffaisi sekä minun että heidän armeijoita, jolloin oltaisiin vaan siinä samassa epäbalanssissa kuin jos rakentaisin 100% optimaalisen juustojyrän.