Total cup 2 oli sunnuntaina ja täytyy sanoa että oli mukavia pelejä vaikka pelaajia tulikin lopulta vain 6. =( . Täytyy harvemmalla tahdilla pitää turnauksia ja seurata kiinnostaako ihmisiä enään tulla kun osallistumisinto näyttää olevan laskusuunnassa. Kiitoksia kuitenkin kaikille paikalle tulleille kun jaksoitte tulla pelaamaan.
Lopputulokset
1. Lassi Palomäki----------------Imperial Knights---------------------------------46 pelipistettä+ 5 Maalauspistettä= 51pts (Paras armeija)
2. Jarkko (Barricade)------------Eldars---------------------------------------------40 pelipistettä+ 4 Maalauspistettä= 44pts
3. Jarkko Syrjälä-----------------White Scars with Space Wolves ally----------36 pelipistettä+ 5 Maalauspistettä= 41pts
4. Marko Hartikainen------------Iron Hands Space Marines----------------------35 pelipistettä+ 4 Maalauspistettä= 39pts
5. Leo Vuori-----------------------Astra Militarum----------------------------------19 pelipistettä+ 4 Maalauspistettä= 23pts
6. Risto Salonen------------------Orks-------------------------------------------------4 pelipistettä+ 1 Maalauspiste= 5pts
Omista peleistä voi pistää kommentteja ja jos otti kuvia niin voi lisätä tähän ketjuun.
Total Cup 2 lopputulokset ja jälkifiilistelyt
- Lord of Carcassonne
Total Cup 2 lopputulokset ja jälkifiilistelyt
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Re: Total Cup 2 lopputulokset ja jälkifiilistelyt
Niin sitä noustiin hopealle vaikka ei oltu edes toiseksi kovimpia! Kiitokset hyvistä peleistä, erityisesti Vuoren Leolle jonka tankkikomppania taisteli urhoollisesti viimeiseen peltipurnukkaan vaikka ei tainnut onnistua ensimmäisessäkään cover savessa koko night fightin aikana ;)
Paljon tuli taas pitkän tauon jälkeen opittua ja pelihimot nousi.
Ps. Eldar on monikko, kuten fish ja sheep. Pahuksen mon-keigh...
Paljon tuli taas pitkän tauon jälkeen opittua ja pelihimot nousi.
Ps. Eldar on monikko, kuten fish ja sheep. Pahuksen mon-keigh...
Make love, not peace.
- Kardinaali
- Viesti:
No, höh. On jäänyt ihan täysin huomaamatta tällainen ketju.
Kiitos turnausjärjestäjälle! Tällaiset "Kaikki figut on tervetulleita" on mielestäni raikas tuulahdus. Mielestäni sekä rajoitetuilla, että avoimemman annin turnauksilla on kyllä paikkansa skenessä. :)
Olin tosiaan se Imperial Knight-pelaaja. Ymmärsin, että jos turneessa tulee vastaan sellaisia listoja jotka eivät olleet varautuneet super-heavyhin, niitä vastaan mulla olis paremmat tsäänssit. Mutta vielä kourallinen tuuria päälle niin menin sitten vielä voittamaan kaikki pelini. Esim. Dariusta (AM-pelaaja) vastaan olisin kyllä melko varmasti hävinnyt jos hänellä olisi yhtään pyörinyt nopat paremmin. :)
Muutamia huomioita itseltäni Imperial Knighteja koskien. Kahden pelin pisteytys oli 13-7 ritareiden hyväksi ja yksi 20-0 wipe-out (luovutus). Eli mitään isoja piste-eroja peleissä ei ollut ja pisteet olisivat voineet ihan hyvin olla toisinkin päin tuota wipe-out-peliä lukuunottamatta.
1. Täys walker-armeija tarkoittaa sitä, että esim. Relicciä ei pysty nostamaan (pitää olla infantry).
2. Purge the Alien -killpointti peli on liian mehukas Ritareille. Niittävät vastustajan yksiköitä ja antavat itse vastavuoroisesti todella vähän killpointteja, koska yksikkömäärä on pieni (tässä missiossa tuli juuri se 20-0)
3. Maelstrom -missioneissa pitäisi olla lähtökohtaisesti aika heikoilla, koska suurin osa on kuitenkin niitä "secure objective X" -korttia. Ritareilla ei ole hirveästi aikaa hyppiä edes takaisin objectivien välillä vaan niillä pitää mennä täyttä höökiä vihollista kohti. Itsellä kävi vaan Space wolffeja vastaan liian hyvä tuuri muutamalla viimisellä vuorolla, sillä sain sellaisia kortteja jotka koskivat vihollisen rampauttamista (tapa psyykkeri, tuhoa yksikkö jne.). Siitä ne finaalipelin piste-erot melkein muodostuvatkin.
4. En puolustele etteikö isoläjä ritareita olisi voimakas lista, mutta voittamaton se ei ole.
Täällä olis niitä mun ottamia kuvia kuvatekstien kera:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 197&type=3
Kiitos turnausjärjestäjälle! Tällaiset "Kaikki figut on tervetulleita" on mielestäni raikas tuulahdus. Mielestäni sekä rajoitetuilla, että avoimemman annin turnauksilla on kyllä paikkansa skenessä. :)
Olin tosiaan se Imperial Knight-pelaaja. Ymmärsin, että jos turneessa tulee vastaan sellaisia listoja jotka eivät olleet varautuneet super-heavyhin, niitä vastaan mulla olis paremmat tsäänssit. Mutta vielä kourallinen tuuria päälle niin menin sitten vielä voittamaan kaikki pelini. Esim. Dariusta (AM-pelaaja) vastaan olisin kyllä melko varmasti hävinnyt jos hänellä olisi yhtään pyörinyt nopat paremmin. :)
Muutamia huomioita itseltäni Imperial Knighteja koskien. Kahden pelin pisteytys oli 13-7 ritareiden hyväksi ja yksi 20-0 wipe-out (luovutus). Eli mitään isoja piste-eroja peleissä ei ollut ja pisteet olisivat voineet ihan hyvin olla toisinkin päin tuota wipe-out-peliä lukuunottamatta.
1. Täys walker-armeija tarkoittaa sitä, että esim. Relicciä ei pysty nostamaan (pitää olla infantry).
2. Purge the Alien -killpointti peli on liian mehukas Ritareille. Niittävät vastustajan yksiköitä ja antavat itse vastavuoroisesti todella vähän killpointteja, koska yksikkömäärä on pieni (tässä missiossa tuli juuri se 20-0)
3. Maelstrom -missioneissa pitäisi olla lähtökohtaisesti aika heikoilla, koska suurin osa on kuitenkin niitä "secure objective X" -korttia. Ritareilla ei ole hirveästi aikaa hyppiä edes takaisin objectivien välillä vaan niillä pitää mennä täyttä höökiä vihollista kohti. Itsellä kävi vaan Space wolffeja vastaan liian hyvä tuuri muutamalla viimisellä vuorolla, sillä sain sellaisia kortteja jotka koskivat vihollisen rampauttamista (tapa psyykkeri, tuhoa yksikkö jne.). Siitä ne finaalipelin piste-erot melkein muodostuvatkin.
4. En puolustele etteikö isoläjä ritareita olisi voimakas lista, mutta voittamaton se ei ole.
Täällä olis niitä mun ottamia kuvia kuvatekstien kera:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 197&type=3
- Lord of Carcassonne
Hyviä kuvia! Ota vain jatkossa kuvia mun puolesta =). Mä toivoin että olisin päässyt Knight armeijaa vastaan mutta ekassa pelissä eldar pelaaja luovutti niin sen vuoksi jäi knight armeija kohtaamatta. Ehkäpä toiste =). Jos eldar pelaaja ei olisi luovuttanut niin peli olisi päättynyt 16-4 mutta arvostan hänen päätöstään silti jos tuntee että pelin jatkamisessa ei ole järkeä. Mutta silti vei toisen paikan turnauksessa XD. Otti kovan loppuspurtin eekan tappio pelin jälkeen =).
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Tota tota.. Muistuttaisin vielä kertaalleen että wipe out on 20-0 eli peli ei olisi päättynyt 16-4. Mulla oli jäljellä Crimson Hunter kahdella hull pointilla ja 9 Avengeria (alle 20" päässä sun knightista ja SM Banebladesta, btw). Sulla oli vielä kaksi skyfire Dreadnoughtia jäljellä ja mun Hunteri tähtäimissä. Kolme vuoroa pelattuna.
Darius tais vetää kaikki pelinsä noppia ja vastustajaa vastaan.
Darius tais vetää kaikki pelinsä noppia ja vastustajaa vastaan.
Make love, not peace.