=DKaapelikala kirjoitti:Jos maalattu on valkoinen spray ja washi, niin sitten näin on.
Mun tavoite on maalauspalkinnon voittaminen näillä mun napeilla!
=DKaapelikala kirjoitti:Jos maalattu on valkoinen spray ja washi, niin sitten näin on.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Verrattuna vanhaan:Morze kirjoitti: Mobile Brigada on kyllä ihan hillittömän erilainen aikaisempaan verrattuna.

Ropeconin oli parempia =)Dr. Icchan kirjoitti:Pöytäesimerkkejä Espanjan turnauksesta: http://imgur.com/a/qWPpg/all
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Parempi olla, siellä oli mun maastojakin nääs 8)Hammerheart kirjoitti:Ropeconin oli parempia =)Dr. Icchan kirjoitti:Pöytäesimerkkejä Espanjan turnauksesta: http://imgur.com/a/qWPpg/all
Hee, mun about ensimmäinen Infinity-muisto (monta, monta vuotta sitten) on, kun vastustajan nappi päätti kiivetä jonkun matalan talon katolle, mokasi heiton ja kuoli. Erittäin tervetullut uudistus kyllä =)Dr. Icchan kirjoitti:- Seinillä kiipeily on nykyään long order ja matka on ensimmäisen move arvon verran, eli vähän kuin cautious movement. Ei nopparollia.

Ja rullaluistimissakin pitäisi olla stilettikorot.NorjanPaavi kirjoitti:CB tyyli ole paremmin märkä paita ja lyhempi hame?
=Djamovoima kirjoitti:Ja rullaluistimissakin pitäisi olla stilettikorot.NorjanPaavi kirjoitti:CB tyyli ole paremmin märkä paita ja lyhempi hame?
Kaapelikala lienee myös yksi kotimainen mahdollisuus.Jeijo kirjoitti:Mistäs Infinity nappeja nykyään kannattaa tilailla? Boostep ilmeisesti lopettanut niiden kanssa, Fantsusta ainakin löyty jotain.
Edikka ei ole vielä vaihtunut, vaan vaihtumassa. Juuri nyt ja parina seuraavana päivän on ennakkotilattavissa uusi kahden pelaajan startteri ala muut pelit, jossa löytyy lyhennelmä uuden edikan säännöistä. Kokonaisuudessaan uusi edikka ilmestyy joskus tämän vuoden puolella tai jptain sinne päin. Kahden laajennusosan, Human Spheren ja Paradison kerrottiin olevan takautuvasti yhteensopivia uuden edikan kanssa, mutta niissä tulleet profiilit menevät varmaan uusiksi. Ilmaisversiot uudesta säännöstöstä ilmestyvät varmaan sitten aikanaan pienellä viiveellä CBn nettisivulle.Merimetsä kirjoitti:Konissa mainittiin edikan vaihtuneen? Lisäksi jotkut kirjat olisivat yhtä käyttökelpoisia? Osaakos joku selventää?