Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Ketkäs oli ajatellut lähtiä huomenn Poroon? Itse olin ajatellut raahata pikkubroidin puoliväkisin mukaan kokeilemaan Malifauxia.
No mä olin kyllä ajatellut mutta tulikin hieman yllättävä meno joten tänään en pääse paikalle :(
Something something Dangerzone!
Haluaako muuten joku testaa tätä jossain vaiheessa?
http://www.gamewire.belloflostsouls.net ... -Night.pdf
Haluan.Fiend_ kirjoitti:Haluaako muuten joku testaa tätä jossain vaiheessa?
Olipas romanttinen vastaus.
Mutta joo, testataan tota joku päivä. Miltä muuten Myyrä näyttää aamupäivä torstaina? Viideltä ollaan menossa HammerHeartin kanssa pelaamaan Blood Bowlia kaislaan, mutta samalla voisi mennä poroon ottamaan pelin, esim 12 aikaan?
Mutta joo, testataan tota joku päivä. Miltä muuten Myyrä näyttää aamupäivä torstaina? Viideltä ollaan menossa HammerHeartin kanssa pelaamaan Blood Bowlia kaislaan, mutta samalla voisi mennä poroon ottamaan pelin, esim 12 aikaan?
- Hammerheart
Eiköhän Myyrä näytä jokseenkin vastustamattomalta?Fiend_ kirjoitti:Olipas romanttinen vastaus.
Mutta joo, testataan tota joku päivä. Miltä muuten Myyrä näyttää aamupäivä torstaina?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Näytän aina vastustamattomalta.
Torstaina alkaa kyllä Assemblyt, mutta eipä siellä vielä puolilta päivin mitään jännää tapahdu, joten on mulla varmaan aikaa yhdelle pelille Porossa. Nähtäskö me sit 12 maissa siel?
Torstaina alkaa kyllä Assemblyt, mutta eipä siellä vielä puolilta päivin mitään jännää tapahdu, joten on mulla varmaan aikaa yhdelle pelille Porossa. Nähtäskö me sit 12 maissa siel?
Joo tehdään näin. Loistavaa.Myyra kirjoitti:Näytän aina vastustamattomalta.
Minä vahingossa Malifauxia. Tämä paha?
- NorjanPaavi
Dude, terve tuloa claniin. Sulta lähti näköjään ihan samalla lailla tää harrastus lapasesta, kuin meillä muillakin. Pitäsköhän perustaa anonyymit figuttajat klinikka? Tuntuuko koskaan että, mulla ei ole tarpeeksi figuja tai muuten vain maalaamattomia figuja on 10x enemmän kuin maalattuja. Tosin yksi asia mitä kannattaa välttää, nyt kun tolle tielle olet suistunut niin annan ilmaisen neuvon: PYSY POISSA KICKSTARTEIATA!!!!
En mä tiedä lähtikö tää homma lapasesta vasta nyt. Kaiken hyvän lisäksi luulen, että mulla on myös maalattuja Malifaux figuja enemmän kuin juuri kellään täällä. Saattaapa jopa olla enemmän maalattuja kuin maalaamattomia, vaikka nuo uudet hankinnat vähän viekin tasapainoa huonoon suuntaan.
Edit: Tarkemmat laskelmat osoittivat, että maalattuja on 51 ja maalaamattomia 49.
Edit: Tarkemmat laskelmat osoittivat, että maalattuja on 51 ja maalaamattomia 49.
- NorjanPaavi
Kun kerran mainitsit niin pakko provosoitua. :P Itse laskin että maaleissa on Malifauxia reilut n.50 figua. :P No mut siis leikkiähän minä tässä vain yritin laskea. Komean satsit olet hankkinut. Itselläni myös ollut kauan harkinnassa tuo The University of Transmort. Siinä ois melko mukavan olosia nappeja. Mitäs muuta siinä oikein tulee mukana? Oliskos siinä jotain skenariota myös?Myyra kirjoitti:En mä tiedä lähtikö tää homma lapasesta vasta nyt. Kaiken hyvän lisäksi luulen, että mulla on myös maalattuja Malifaux figuja enemmän kuin juuri kellään täällä. Saattaapa jopa olla enemmän maalattuja kuin maalaamattomia, vaikka nuo uudet hankinnat vähän viekin tasapainoa huonoon suuntaan.
Leikillähän minä nämä jutut otinkin, ei huolta siinä mielessä.
Kyllähä tossa transmortiksessa tulee kans tollane pieni vihkonen, jossa on noita skenaarioita pelattavaks yhdelle ja useammalle pelaajalle, mut niitte laadusta voi sitten olla montaa mieltä. Niissä noi zombit mitä tos boksis tulee liikkuu tiettyjen määrättyjen sääntöjen mukaan.
Kyllähä tossa transmortiksessa tulee kans tollane pieni vihkonen, jossa on noita skenaarioita pelattavaks yhdelle ja useammalle pelaajalle, mut niitte laadusta voi sitten olla montaa mieltä. Niissä noi zombit mitä tos boksis tulee liikkuu tiettyjen määrättyjen sääntöjen mukaan.
Aika pitkälti se oli dissattu se skenu siinä. Ilmeisesti sen pääsee läpi pyörimällä ympyrää :D
Muuten, miksi me lennettiin näitten threadien kanssa tänne Muut Miniatyyripelit osioon eikä enää olla Turnaukset ja Pelikaverit osiossa? :D
Muuten, miksi me lennettiin näitten threadien kanssa tänne Muut Miniatyyripelit osioon eikä enää olla Turnaukset ja Pelikaverit osiossa? :D
Koska me ei oikeesti kuuluttu sinne, ja nää threadit oli liian aktiivisia. Ainoa asia, mikä mua tässä oikeasti yllättää on se, että ei lennetty Helsingin peliporukoihi.
Sorry, unohdin mainita :) Siirsin pois turnausosiosta, ja yleensä tällaiset threadit on olleet pelikohtaisilla alueilla, vrt Flames tai Masiina. Jos haluatte peliporukka -alueelle, niin voin yhtä hyvin heivata ketjun sinne. Esim Masiinassa ja Flamesissa aivan vastaava ketju on omilla pelialueillaan, siksi tällainen päätös.Myyra kirjoitti:Koska me ei oikeesti kuuluttu sinne, ja nää threadit oli liian aktiivisia. Ainoa asia, mikä mua tässä oikeasti yllättää on se, että ei lennetty Helsingin peliporukoihi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Alright, ihmettelin vaan kun kadottiin sieltä :D
- Hammerheart
Laitoin siis alunperin tuonne, koska ajattelin, että "pelikaverit" on se avainsana, joka ketjun tuonne sovittaa.
Mutta näistä uusista vaihtoehdoista on tämä minusta paljon paremi paikka kuin peliporukat, kun tänne pääsee suoraan pääsivulta ja näkee onko tullut uutta postia foorumiin. Eli siis niin kauan kuin ei sinne lennetä, niin minulle kelpaa ihan hyvin.
Mutta näistä uusista vaihtoehdoista on tämä minusta paljon paremi paikka kuin peliporukat, kun tänne pääsee suoraan pääsivulta ja näkee onko tullut uutta postia foorumiin. Eli siis niin kauan kuin ei sinne lennetä, niin minulle kelpaa ihan hyvin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Joo, ei sitä voi virheellisenä pitää, mun mielestä tämmönen jatkuvampi porukan sisäinen ja ulkoinenkin pelien sopiminen on kuitenkin parempi laittaa jonnekin muualle kuin turnaus -osioon.Hammerheart kirjoitti:Laitoin siis alunperin tuonne, koska ajattelin, että "pelikaverit" on se avainsana, joka ketjun tuonne sovittaa.
Nopat ja Taktiikka Ry