BMOP 5
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: BMOP 5
FoW ukoilla siis saa osallistua, vaikka ne onkin pienempää skaalaa? Eikö sen voisi yksinkertaistaa vaikka vaan, että 5-10 modelia, joidenka pitää sopi yhteen jotenkin. En sitten tiedä, pitäisikö fowista sallia 5-10 kokonaisen ukkolaatan tuominen, kun ne on sen pelin yksittäisiä modeleita ikäänkuin. Tuskin mää jaksan tänäkään vuonna osallistua, etenkin jos ei saa bb joukkueella osallistua, mutta ehkä osalliatunkin jos saan jotain aikaan. Cutlass royal navy myös olisi voinut olla hyvin messissä, mutta eihän se käy kun se on skirmish.
Kalat meni kotio...
Setti on ihan hyvä, mennään siis näillä. BB miehille pitää varmaankin kehittää jokin oma skapa vaikkapa "Best painted BB team", näyttää meinaten olevan sen verran tunkua näillä BB joukkueilla tällä hetkellä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo, oli setti mikä tahansa niin aina siitä löytyy vääntöä. Joten mun puolesta ihan ookoo että mennään näillä.
Jaaha vielä on reilu viikko aikaa maalata jengi kasaan. Itellä tuo jo valmistu. Sain jopa otettuu kuviakin! Katotaas nyt koska ehdin laittamaan ne koneelle ja nettiin. Ja jännittää et minkä verran taas annan tasotusta kuvissa :D Mä mitää apua siihen hommaan pyydä....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Jaa niin tämmönenkin olis olemassa xD Melkeen muistanut ja silleen... No olis tossa 5 ukkoa maaleissa, ku jaksas vaan basettaa ja mattalakan vetää pintaan. Tosin kameran kanssa hieman ongelmia kun ei anna siirtää kuvia koneelle joten katsotaan miten tässä nyt käy. Ehkä kuitenkin yritän vkl:n aikana hoitaa homman pakettiin jotenkin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jarkko kyllä yllätti tasollaan. Olin aluksi olla katsomatta, mutta sitten lopussa luki, että pitäisi ilmoittaa, jos jokin vialla. Omani ovat valmiita. Vain kuvat pitäisi saada otettua.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo tarkoitit varmaan kuvien tasoa. Ne kyl onnistu kerrankin suht jees. Ja vielä ilman apuja(hyvä minä)! Ei tullu mitään ihme keltasuuksia tms suttuja mukaan. Maalaus nyt tietty (vakuuttavaa) perus meikäläistasoa :D
Nyt täytyy olla realisti ja todeta että ei pysty. Suti ei ole juurikaan viime aikoina kädessä viihtynyt ja loppukuu ei sen paremmalta näytä muiden kiireiden suhteen - aika loppuu kesken. Onnea muille kisaan.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kai nää muistat Kharon, että tässä meidän Bmopissa on sellainen ihana sääntö, joka auttaa näitä viimeisen hetken panikointeja. Ihan sen takia, että saadaan osallistujia, tähän kisaan ei tarvitse tuoda mitään uunituoretta kamaa. Viime kesän jälkeen maalatut yksiköt pääsevät kisaan mukaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
Olo oli jo että jes, sitten katoin kuvia, hitto eihän noita tullut basetettua... enkä mä nyt kaarttia tai necroneita jaksa tunkea... pitää sitten vaan ensi viikolla hoitaa muutama bretti lisääEl Capitan kirjoitti: Viime kesän jälkeen maalatut yksiköt pääsevät kisaan mukaan.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Jaaha. Alkaa oleen loppukiri lähellä :D Nyt sit väki sudit heilumaan ja kuvaa eteenpäin!!! Näyttäkää et olette saaneet maalauttua niitä ryhmiä. Ja tosiaan muutkin mukaan kuin alkuviestissä olevat heebot. Kuten Anton sanoi niin viime kesän jälkeiset tuotokset voi olla mukana. Jos ei ole nyt ihan just maalauttua ryhmää jolla osallistua. Pääasia et saatas hyvin väkee ja komeita ukkoja ihailtavaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kaksi kuvaa tällä hetkellä. Ei se kisa tarvikkaan muuta kuin ylivoimaisen voittajan ja luuserin.
- Sinitähti
- Sinitähti
No can do. Ei näillä sään muutoksilla uskalla lähteä tota mattalakkaa tunkemaan pintaan, joten ei vaan pysty =/ Meni aikataulutus perseelleen hieman yllättävien seikkojen takai, joten viime tinkaan jäi omat hommat tällä kerralla (taas). Mutta jos nyt sallitaan niin huomen aamulla voisin mahdollisesti vetää tuon mattalakan pintaan ja ottaa kuvat (toki sää on aina arvoituksellinen). Vara suunnitelmana voin toki ottaa tuolta jotain empireä mukaan kisaan joka on mattalakassa jo valmiiksi, eli tarvitsisin vain aurinkoa kuvaamiseen.
Hyvää kuitenkin sen verran että noi marinit tuli basetettua ja ovat nyt "valmiit". Eli ei tämä kisa nyt itseltäni täysin hukkaan mennyt vaikka deadline tulikin vastaan.
En tiedä onko tämä ryhmä vähän liikaa tähän kisaan kun katsoo osanottoa, vai onko syynä kuitenkin vain halu boikotoida epämääräisistä syistä.
EDIT: Perskelet onhan mulla viellä huominen aikaa hoita homma kotiin =) Zäänssejä on siis edelleen...
Hyvää kuitenkin sen verran että noi marinit tuli basetettua ja ovat nyt "valmiit". Eli ei tämä kisa nyt itseltäni täysin hukkaan mennyt vaikka deadline tulikin vastaan.
En tiedä onko tämä ryhmä vähän liikaa tähän kisaan kun katsoo osanottoa, vai onko syynä kuitenkin vain halu boikotoida epämääräisistä syistä.
EDIT: Perskelet onhan mulla viellä huominen aikaa hoita homma kotiin =) Zäänssejä on siis edelleen...
Nyt viiliä pöksyihin poijjaat! Kuvat tulee mutta yövuorot piinaavaat loppumetreillä. Eli figut on valmiina mutta kuvaussessio huomenissa antaa hiukan lissee :) ja kuten tavoite oli gaussin käyrän huippu, niin hienoa jos siellä on jo voittaja ja häviäjä valmiina, niin tämähän menee just niinkuin suunnittelin :D
Noniin nyt on mattalakat vedetty pintaan vaikka hirveät kosteuslukemat ovatkin niin riski piti ottaa... Onneksi näytti ihän hyvältä viellä tuo lakkaus sitten viellä kun saisi kuvat otettua. Nyt rukoillaan että tietokone tunnistaa tuon kameran, pientä ongelmaa ollut viimeaikoina sen kanssa.
Onkos meitä nyt sitten hurjat 4 kisaajaa mukana tässä? Voipi olla että pohjalle jäädään mutta tuleepahan parempi mieli sitten teille muille =D
Onkos meitä nyt sitten hurjat 4 kisaajaa mukana tässä? Voipi olla että pohjalle jäädään mutta tuleepahan parempi mieli sitten teille muille =D
Joo sillain määkin oon joskus voittanut BMOPin, että meitä oli neljä osallistujaa :)
Nyt ei itse jaksanut innostua tästä tällä kertaa. Ehkä jokusen vuoden kuluttua.
Nyt ei itse jaksanut innostua tästä tällä kertaa. Ehkä jokusen vuoden kuluttua.
Kalat meni kotio...
Ehkä mun sit pitää jotain kuvia räpsäistä. Onhan tossa JOTAIN tullut maalattua sitten viime kesän.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
El capitanille laitettu kuvia YV kautta.
Homma pulkassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
4 uutta osallistujaa saapunut. Onhan tässä vielä aikaa tulla lissää, vieläpä niiltä, jotka eivät etukäteen ilmoittaneet mittään. Huomasinpas tässä muuten samalla, että muutamalta on jäänyt kootut selitykset kertomati. Tai sitten ne oli tooosi lyhyitä.
Minkä pelin yksikön Ookami toi kisaan mukaan?
Minkä pelin yksikön Ookami toi kisaan mukaan?
- Sinitähti
- Sinitähti