WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus
Re: WTC-treenipäivät 2014, seuraava 24.-25.5. Turussa
Kiitos. Hyvä viikonloppu!
Kiitos kaikille Turkulaisille jotka jakso käydä ja anteeks Jonnen pStrykerille! :P
Oli kiva nähdä Mika ja Hermannikin. Eiku ettehän te ees tullu, joo ei mitään...
Kiitos kaikille Turkulaisille jotka jakso käydä ja anteeks Jonnen pStrykerille! :P
Oli kiva nähdä Mika ja Hermannikin. Eiku ettehän te ees tullu, joo ei mitään...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- Ihme_apina
Me nautittiin vaa luonnonkauniist Särkijärvest
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ei kerkee joka paikkaan...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Ei mittää reeniä ois elo-syyskuulle?
Pitäis olla, mieluummin useampia ja (myös) jo aiemmin =)shoddie kirjoitti:Ei mittää reeniä ois elo-syyskuulle?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Miten treenivkloppu onnistuu aiemmin ku elokuussa?
Mun puolesta elokuussa vois paukuttaa vaik kaksiki treenivkloppua, esim kaks viikkoo conin jälkeen ja sit taas kahen viikon päästä?
Mun puolesta elokuussa vois paukuttaa vaik kaksiki treenivkloppua, esim kaks viikkoo conin jälkeen ja sit taas kahen viikon päästä?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Joo pidetään Hesaassa 9.-10.8 treeniviikonloppu ja Turuussa kaksi viikkoa sen jälkeen. Toisin päin ei sovi koska kertsillä on ASL-turnaus tona jälkimmäisenä vkonloppuna. Mut Turkuun voisin kyl sillon lähteä ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Kuulostaa suunnitelmalta.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
En pääse Turun reeneihin ni koitan päästä ulkoiluttaa norsuja ens viikol noppakerhol. Pitää kattoo et mitä oppari sanoo ens viikon loppupuolel et pääseekö.
Re: WTC-treenipäivät 2014, seuraava 9.-10.8. Helsingissä
Oisko jollain lainata krokopossea helsingin treeneihin vai saaks proxymodelei käyttää rauhas?
-
Der Dexter
Sain vaihdettuu vuoroo, niin pääsen sentään lauantaille osallistuuns. Onko jollain jotain toiveita että mitä nappeja kannan mukaan, sillä tällä hetkellä kaikki lelut on mulla kotona, enkä oo varma saanko tehtyä massamuuttoa niille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Proxyjä vaan kehiin, treeniähän nämä ovat. Meitsi tulee ainakin. Monelta aloitellaan lauantaina? Ilmoitelkaa jos tarttee mukaan jotain muutakin kun legioonaa. Itseä kiinnostaa hieroa ainakin emorvimatsia, cyggeä ja evyrosta.
Rats keep running!
Tuu joskus pelaamaan, niin saat figujasikin kannettua =)Der Dexter kirjoitti:Sain vaihdettuu vuoroo, niin pääsen sentään lauantaille osallistuuns. Onko jollain jotain toiveita että mitä nappeja kannan mukaan, sillä tällä hetkellä kaikki lelut on mulla kotona, enkä oo varma saanko tehtyä massamuuttoa niille...
Ja Mikko jos poimit mut kyytiin aamulla, niin voidaan alottaa ihan miten aikasiin vaan.
Juu, ajan sen kautta. Sovitaan tarkempi aika lähempänä, mut ihan aamusella vois jo aloittaa.
Rats keep running!
Mä voin pelaa Cryxillä tai tarjota eMorvymatseja.
Ois hauska jos joku pääsis joskus pelaa oikeaoppista Runes of Waria tai Meat Mountainia vaikka ihan koko päiväksi. Vaikka Proxyillä. Vähän ankeeta miettiä metaa trolleja vastaan ku ei oo tommosia esim ikinä nähnykään..
Ois hauska jos joku pääsis joskus pelaa oikeaoppista Runes of Waria tai Meat Mountainia vaikka ihan koko päiväksi. Vaikka Proxyillä. Vähän ankeeta miettiä metaa trolleja vastaan ku ei oo tommosia esim ikinä nähnykään..
Mää voin jollekkin turkulaiselle lyödä RoW ja MMM vigut messiin, ni ei tartte pröksytellä.
samapetskules kirjoitti: Ois hauska jos joku pääsis joskus pelaa oikeaoppista Runes of Waria tai Meat Mountainia vaikka ihan koko päiväksi. Vaikka Proxyillä. Vähän ankeeta miettiä metaa trolleja vastaan ku ei oo tommosia esim ikinä nähnykään..
Ja sit laitat sen seuraavan WTC-treeniviikonlopun 23.-24.8. jo ylös ja tuut sinne ite työntelee nappejas. Sanot jo sille Pauliinalle et näin on nyppylät ja jos ei sille mee jakeluun ni öljytty Tero tulee vähän järkeilee sen kanssa. Eiköhän se sut päästä.Swordie kirjoitti:Mää voin jollekkin turkulaiselle lyödä RoW ja MMM vigut messiin, ni ei tartte pröksytellä.
Mulla on molemmilla listoilla niin paljon reeniä alla että se on kuulkaas aika sama ketä sitä tuffia siellä viguje ohjaksissa heittelee...
Sama.Celebdae kirjoitti:samapetskules kirjoitti: Ois hauska jos joku pääsis joskus pelaa oikeaoppista Runes of Waria tai Meat Mountainia vaikka ihan koko päiväksi. Vaikka Proxyillä. Vähän ankeeta miettiä metaa trolleja vastaan ku ei oo tommosia esim ikinä nähnykään..
Pyrin tulemaan paikalle (la-aamu->su-ilta?), mutta kuviot on vielä vähän auki. Tää on tietty jo aika klassikkokysymys mut pystyyks joku poimimaan ja palauttamaan asemalle tarvittaessa? :)
Eniten matseista mua kiinnostais:
- Pärjääks morvy eCaine-pHale-eHalelle
- Mitä käy Morvy vs Shatterstorm (=Sorsa2, Ossy, muita?)
- Kai Kromac voittaa Butcherin? Mitä käy Kromac v Sorsa2?
- Mitä käy Morvy vs Saerynissa (mulla kuitenkin aika puhdas meleelista, mut ei kai attritio silti ihan metsään mee?)? Kai Morvy muutki legioonat vie?
- Cryxii on aina kiva treenaa, erityisesti Kromac v eAspy/eDenny.
- Kai Morvy vie normaalimmatki CoCit ku kolmet hugebaset?
- Kummalla on edge Morvy v Harb vai onks se oikeesti tosi tasanen.
- Bart-Galleon
- Mitä käy Morvy v Ossy/Issy -matseissa.
Eli lähinnä siis kaikki matsit kiinnostaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "