Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutori
Jääkös joltain Stormclaw-paketin sääntökirjaa turhaksi? Voisin ostaa jos kyllä.
Lassi ainakin roudas heti tupla paketin kotio, et sillä voi olla.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Olisko kenelläkää ylimääräsiä Dark Elves Excutioner ( uusia modeleita ) päitä? Tarttis niit 10 kpl
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Ajattelin vähän tuulettaa figu kaappeja, keskittyä enemmän tiettyihin peleihin ja samalla kaivaa sitä puhtia pelailuun. Maalattavaa olisi, mutta kun ei kykene/huvita/kiinnosta.
Mikäli Porista löytyisi kiinnostuneita maalaamaan figuja figupalkalla niin mulle mieluusti YV:t. Maalattavaa olisi ainakin 11 figun verran mutta jos intoa löytyy niin varmasti isompikin diili saadaan aikaiseksi. Maalattavana olisi ensisijaisesti Infinity figuja, tietyllä simppelillä teemalla.
Palkkioksi olisin valmis luopumaan Warmachine (Cryx) figuistani, Blood Bowl: Human team ja 40k Space Marineista (Black Templars), en siis kaikkea 11 maalatusta figusta, mutta varmaan ymmärsitte, laatu ja nopeus tietysti palkitaan reippaalla kädellä. Maalausjälkesi ollessa tasoa eskari niin älä vaivaudu. :)
Edit: tämä meni jo, toistaiseksi.
Mikäli Porista löytyisi kiinnostuneita maalaamaan figuja figupalkalla niin mulle mieluusti YV:t. Maalattavaa olisi ainakin 11 figun verran mutta jos intoa löytyy niin varmasti isompikin diili saadaan aikaiseksi. Maalattavana olisi ensisijaisesti Infinity figuja, tietyllä simppelillä teemalla.
Palkkioksi olisin valmis luopumaan Warmachine (Cryx) figuistani, Blood Bowl: Human team ja 40k Space Marineista (Black Templars), en siis kaikkea 11 maalatusta figusta, mutta varmaan ymmärsitte, laatu ja nopeus tietysti palkitaan reippaalla kädellä. Maalausjälkesi ollessa tasoa eskari niin älä vaivaudu. :)
Edit: tämä meni jo, toistaiseksi.
Viimeksi muokannut Jeijo, Ke 30.07.2014 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Soi viulu
Mikäli joltain löytyy Infinity jengejä niin mieluusti vaihdan 40k Space Marineihin, Warmachine Cryx ja Blood Bowl: Human figuureihin :) Tarkoitus olis hommata ainakin 2-3 eri jengiä, voi sitten lainata kaverille valmiit figut pelatessa.
YV:tä vaan tiskiin.
YV:tä vaan tiskiin.
Soi viulu
Tarjolla olisi 3 kappaletta Forged in Battle:n Universal carriereita.
http://www.forgedinbattle.com/product_i ... cts_id=231
Paketissa tosiaan tulee neljä, mut kun itelle jää 3x3 niin 3 olis ylimääräisiä.
http://www.forgedinbattle.com/product_i ... cts_id=231
Paketissa tosiaan tulee neljä, mut kun itelle jää 3x3 niin 3 olis ylimääräisiä.
Spoonyone
Spoonyone
mitä alkuperäiset BB tiimit yleensä maksaa. Esim mitä maksaa Chaos tiimi missä ei ole minotaurusta?
Alkuperäisiä voi olla vähän vaikeeta kaivaa mistää, koska ne kaikki on jo OOP (Out Of Print) ja alkaa oleen melkeinpä antiikkia (plus rumia kuin mitkäkin). Vaihtoehtovalmistajien tiimit on yleensä jossain 40-60€, riippuen eri asioista- Jotkut enemmänkin.
Tässä jokunen valmistaja/jälleenmyyjä jonka catalogeja voit selata.
comixinos
tritex-games
gaspez arts
Tässä jokunen valmistaja/jälleenmyyjä jonka catalogeja voit selata.
comixinos
tritex-games
gaspez arts
Spoonyone
Spoonyone
Halvin taitaa olla black scorpion miniatures. Itse oon diggaillut niiden joukkueista kyllä. Hyvä hintalaatusuhde. Chaos tiimi neljällä blockerilla ilman minotauria niillä 27£
Itse oon ajatellut, että ostan varmaan kaikki niiden tiimit ennemmin tai myöhemmin, vaikka örkeillä ja käpsillä vähän vähän tarvetta onkaan.
http://www.blackscorpionminiatures.com/ ... i95u0jr1v5
Itse oon ajatellut, että ostan varmaan kaikki niiden tiimit ennemmin tai myöhemmin, vaikka örkeillä ja käpsillä vähän vähän tarvetta onkaan.
http://www.blackscorpionminiatures.com/ ... i95u0jr1v5
Kalat meni kotio...
Oolrait. Mietin just ihan että jos niitä oop joukkueita hankkis keräily ja sijoitus mielessä. 40e on siis ihan jees hinta
Joo, no se 40€ oli perushinta "tiimille" missä tuli se 12 ukkoa yleensä. Kai niistä nykyään saa enempi maksaa jo.
EDIT: esim multa saat erittäin tuttavalliseen kaverihintaan high elffit maalaamattomana/pohjamaalissa ja dwarffit maalaamattomana ja muutaman blisterin star playereita johonkin pariin sataan.
EDIT: esim multa saat erittäin tuttavalliseen kaverihintaan high elffit maalaamattomana/pohjamaalissa ja dwarffit maalaamattomana ja muutaman blisterin star playereita johonkin pariin sataan.
Kalat meni kotio...
Kyllä sotusta niitä on ainakin suht kohtuullisiin hintoihin vielä saanut. Se 40e on ollut hyvä lähtökohta mistä pohtia hintaa. Jotenkin en usko, että ne ainakaan kovin kummoiseksi sijoituskohteeksi nousevat, kun vaihtoehtoisten tarjonta on niin laajaa, että ainakaan pelillinen pakote vanhoihin gw:n omiin ei ole kovin suuri ja täten niitä haluavat ehkä eniten lähinnä retrohtavat keräilijät ja silloin ylilyöntejä ei varmaan kauhean tiuhaan tapahdu.
Ei kellää satu olee dark elves executioner miekkoja jostain kumman syystä ku tarttia 10 niit. Ja jos ei ni mikä vois ol hyvä korvike miekka?
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Josko joku on luopumassa lotr-figuistaan mulle hyvään hintaan :) niin pistäköön viestiä. Myös jokunen figu case ois hakusessa.
Jaaha, pitänee tehdä hyllyyn vähän tilaa. Eli omistan ison kokoelman Mage Wars -korttipelin tavaroita ja nyt näyttää siltä, että seura, jossa olen pelaillut, lähtee omille teilleen. Peli on mekaniikoiltaan ja syvällisyytensä vuoksi melkoisen massiivinen kokemus eikä sovellu kasuaalimpaan käyttöön, joten pois vain. Hieno peli muuten muttei enää jaksa harrastaa. Pakettiin kuuluu seuraavat tavarat:
3 kappaletta Mage Wars -perussettejä, eli näitä paketteja. pari tullut ostettua käytettynä triplikaattien vuoksi, mutta takuuseen en mene ovatko kaikki ~1000 korttia kavereineen tallella. Yhdessä bokseissa kulumaa, mutta itse kortit ja komponentit priimakuosissa.
Forcemaster vs Warlord -lisäosa. Priimakuosi näidenkin korttien osalta ja boksi messiin.
Conquest Of Kumanjaro -lisäosa. Muuten sama kuin yllä, paitsi boksi uupuu.
Action marker set. Tarvittavat nappulat 2vs2 peleihin. Tulleet vaihdossa eivätkä ole nähneet paljoa käyttöä.
Ovh on yhteenlaskien 237 ekeä ja mukana tulee vielä parisataa suojapussia korteille, yhteensä arvo huitelee siellä 250 €. Nyt kuitenkin lähtee huimin alennuksin 130 euroa f2f Porin alueella mielellään. Ei muuta kun yyveetä kehiin mikäli kyssäreitä ja/tai ehdotuksia. Vaihdossa voisin olla kiinnostunut eri historiallisten pelien sääntökirjoista, joista varsinkin FoWin nykyedikan säänttis olisi mukava lukaista. Lisäksi mikäli jos jotain Infinityn nappeja löytyy niin voi ehdottaa, saatan innostua.
Nii ja sit vielä linkkejä
Geekin sivut. Huomioikaa ränkkäys, 25 Geekin listoilla.
Vähän arvostelua suomeksi.
3 kappaletta Mage Wars -perussettejä, eli näitä paketteja. pari tullut ostettua käytettynä triplikaattien vuoksi, mutta takuuseen en mene ovatko kaikki ~1000 korttia kavereineen tallella. Yhdessä bokseissa kulumaa, mutta itse kortit ja komponentit priimakuosissa.
Forcemaster vs Warlord -lisäosa. Priimakuosi näidenkin korttien osalta ja boksi messiin.
Conquest Of Kumanjaro -lisäosa. Muuten sama kuin yllä, paitsi boksi uupuu.
Action marker set. Tarvittavat nappulat 2vs2 peleihin. Tulleet vaihdossa eivätkä ole nähneet paljoa käyttöä.
Ovh on yhteenlaskien 237 ekeä ja mukana tulee vielä parisataa suojapussia korteille, yhteensä arvo huitelee siellä 250 €. Nyt kuitenkin lähtee huimin alennuksin 130 euroa f2f Porin alueella mielellään. Ei muuta kun yyveetä kehiin mikäli kyssäreitä ja/tai ehdotuksia. Vaihdossa voisin olla kiinnostunut eri historiallisten pelien sääntökirjoista, joista varsinkin FoWin nykyedikan säänttis olisi mukava lukaista. Lisäksi mikäli jos jotain Infinityn nappeja löytyy niin voi ehdottaa, saatan innostua.
Nii ja sit vielä linkkejä
Geekin sivut. Huomioikaa ränkkäys, 25 Geekin listoilla.
Vähän arvostelua suomeksi.
Porissa ilmeisesti muutamia heppuja joita kiinnostaisi Infinityn pelailu, itseni lisäksi. Ajattelin tilata ennen joulua jonkun isomman tilauksen niin ajattelin kysyä tällä josko joku muukin haluaisi liittyä tilaukseen? Halvemmat postarit, könttäalet jne.
Soi viulu
Olisiko jollakin jossain osalaatikossa nosturikoukun tapaista osaa? Tarvitsisin keskiaikaisen koukun varastooni malliini.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Heitetääs taas näkösälle josko jollekkin kelpais.
Kaappien kätköistä löytyis turhakkeina Orc loota boksi, Orc boys boksi, Tyranid hormagaunt brood boksi, Necron immortals/ deathmarks boksi, kenelläkään olis tarvetta tollasille?
hakusessa olis ainakin IG sentinelin osia, sekä perus dreadnoughtin osia
Kaappien kätköistä löytyis turhakkeina Orc loota boksi, Orc boys boksi, Tyranid hormagaunt brood boksi, Necron immortals/ deathmarks boksi, kenelläkään olis tarvetta tollasille?
hakusessa olis ainakin IG sentinelin osia, sekä perus dreadnoughtin osia
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Muistelen hämärästi että 40k CSM rhinon mukana olisi tullut joku tuon moinen. Pitääpi tarkistaa.Sergeant kirjoitti:Olisiko jollakin jossain osalaatikossa nosturikoukun tapaista osaa? Tarvitsisin keskiaikaisen koukun varastooni malliini.
Spoonyone
Spoonyone
Mulla olisi maalaushommaa tarjolla taas, n. 35 Infinity miniatyyriä (28mm) ja mahdollisesti pari isompaa figua tarttis ok/hyvä-pelipöytätason maalit päällensä. Maksan luon... euroina.
Soi viulu